Ruutu tuo markkinoille uuden tilaustuotteen
Ruutu tuo markkinoille uuden tilaustuotteen, jossa yhdistyvät mainokset ja pääsy kaikkiin Ruutu+-ohjelmiin, edullisempaan hintaan.
Uusi Ruutu+-tilausvaihtoehto avaa pääsyn kaikkiin Ruutu+-ohjelmiin 6,95 euron kuukausihinnalla. Erona tuttuun 9,95 euron hintaiseen tilaukseen on se, että uudessa vaihtoehdossa katsojalle näytetään myös mainontaa. Mainonnan määrä riippuu katsotusta sisällöstä. Esimerkiksi draamasarjoissa, elokuvissa ja urheilussa mainoksia näytetään vain ohjelmien alussa eikä keskikatkoja ole.
Mainokseton Ruutu+-tilaus pysyy ennallaan.
Osaa Ruudun sisällöstä voi edelleen katsella täysin maksutta, kun on rekisteröitynyt ja kirjautunut palveluun. Tällöin mainontaa näytetään enemmän kuin uudessa tilausvaihtoehdossa.
Tuoteuudistusta edelsi kattava tutkimus, jossa selvitettiin asiakkaiden toiveita.
(Lähde Nelonen)
Uusi Ruutu+-tilausvaihtoehto avaa pääsyn kaikkiin Ruutu+-ohjelmiin 6,95 euron kuukausihinnalla. Erona tuttuun 9,95 euron hintaiseen tilaukseen on se, että uudessa vaihtoehdossa katsojalle näytetään myös mainontaa. Mainonnan määrä riippuu katsotusta sisällöstä. Esimerkiksi draamasarjoissa, elokuvissa ja urheilussa mainoksia näytetään vain ohjelmien alussa eikä keskikatkoja ole.
Mainokseton Ruutu+-tilaus pysyy ennallaan.
Osaa Ruudun sisällöstä voi edelleen katsella täysin maksutta, kun on rekisteröitynyt ja kirjautunut palveluun. Tällöin mainontaa näytetään enemmän kuin uudessa tilausvaihtoehdossa.
Tuoteuudistusta edelsi kattava tutkimus, jossa selvitettiin asiakkaiden toiveita.
(Lähde Nelonen)
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti