Love Island Suomen toinen kausi keräsi kiitettäviä katsojalukuja
Realitysuosikki Love Island Suomen 2. tuotantokausi saatiin tiistai-iltana pakettiin.
Ohjelma on ollut syksyn jätti-ilmiö - Love Island Suomea seurasi kauden aikana lähes 2,6 miljoonaa suomalaista joko tv-kanavilta tai suoratoistopalveluista.
"Olemme selkeästi onnistuneet kasvattamaan parissa kaudessa Love Island -ohjelmaformaatista suomalaisten uuden suosikin. Katsojien vaikuttamismahdollisuudet ohjelman tapahtumiin ovat olleet suuressa roolissa ilmiön kasvattamisessa ja mahdollistaneet poikkeuksellisen vahvan eläytymisen villan käänteisiin. Katselu on tämän ohjelman kohdalla tavanomaista monikanavaisempaa suoratoistopalvelujen kasvun myötä ja myös sosiaalisessa mediassa ohjelmasta keskusteltiin runsaasti", iloitsee MTV:n kanavajohtaja Iina Eloranta.
Love Island Suomi 2. kausi pähkinänkuoressa:
Subilla ensiesitysten keskikatsojamäärä kasvoi 35 prosentilla edelliskaudesta.
Parhaiten sarja tavoitti 15-24 vuotiaat naiset (83 % kohderyhmästä), 25-44-vuotiaat naiset (60% kohderyhmästä) ja 25-44-vuotiaat miehet (53 % kohderyhmästä).
Online-katselun osuus korkea: lähes 40 % katselusta tapahtui mtv-palvelussa tai C Moressa.
Nuorten 15-24-vuotiaiden naisten online-katselun määrä on huima - lähes 80 % katselusta tapahtui mtv-palvelussa tai C Moressa.
Kokonaiskeskikatsojamäärä lähes 250 000 per jakso.
Ohjelma on ollut syksyn jätti-ilmiö - Love Island Suomea seurasi kauden aikana lähes 2,6 miljoonaa suomalaista joko tv-kanavilta tai suoratoistopalveluista.
"Olemme selkeästi onnistuneet kasvattamaan parissa kaudessa Love Island -ohjelmaformaatista suomalaisten uuden suosikin. Katsojien vaikuttamismahdollisuudet ohjelman tapahtumiin ovat olleet suuressa roolissa ilmiön kasvattamisessa ja mahdollistaneet poikkeuksellisen vahvan eläytymisen villan käänteisiin. Katselu on tämän ohjelman kohdalla tavanomaista monikanavaisempaa suoratoistopalvelujen kasvun myötä ja myös sosiaalisessa mediassa ohjelmasta keskusteltiin runsaasti", iloitsee MTV:n kanavajohtaja Iina Eloranta.
Love Island Suomi 2. kausi pähkinänkuoressa:
Subilla ensiesitysten keskikatsojamäärä kasvoi 35 prosentilla edelliskaudesta.
Parhaiten sarja tavoitti 15-24 vuotiaat naiset (83 % kohderyhmästä), 25-44-vuotiaat naiset (60% kohderyhmästä) ja 25-44-vuotiaat miehet (53 % kohderyhmästä).
Online-katselun osuus korkea: lähes 40 % katselusta tapahtui mtv-palvelussa tai C Moressa.
Nuorten 15-24-vuotiaiden naisten online-katselun määrä on huima - lähes 80 % katselusta tapahtui mtv-palvelussa tai C Moressa.
Kokonaiskeskikatsojamäärä lähes 250 000 per jakso.
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti