MTV:n syyskauden ensimmäiset ohjelmat ovat saavuttaneet kiitettäviä katsojalukuja
MTV:n syyskauden ensimmäiset ohjelmat ovat löytäneet katsojansa.
Huuma tavoitti viikonlopun aikana yli miljoona suomalaista. Myös uutuusdraama Rantabaari, Maajussille morsian sekä elokuusta asti viihdyttänyt Love Island Suomen kakkoskausi ovat saaneet kiitettävät katselumäärät sekä tv-kanavilla että suoratoistopalveluissa.
Viime viikolla tehtiin myös vuoden 2019 ennätys mtv-palvelun käynnistysmäärissä.
TV:tä katsovista 4-14-vuotiaista lapsista 51 % ja lasten vanhemmista 34 % katsoi lauantaina Huumaa. Huuma tavoitti viikonlopun aikana huimat 1,025 miljoonaa suomalaista. Keskikatsojamäärä ensimmäiselle jaksolle oli lähes 600 000, kun otetaan huomioon sunnuntain uusinta ja katselu MTV:n suoratoistopalveluissa.
Salattujen elämien tekijöiden draamauutuus Rantabaari tavoitti ensimmäisen viikon aikana 650 000 suomalaista. Keskikatsojamäärä per jakso oli 234 000. Rantabaarin katselusta kolmannes tapahtui online-palveluissa, 15-24-vuotiailla naisilla peräti 70 %.
Rakkausreality Love Island Suomen toinen tuotantokausi on jatkanut menestystään - kaikkiaan sarja on tavoittanut jo 2,13 miljoonaa suomalaista. Keskikatsojamäärä per jakso on 268 000. Myös tätä sarjaa nuoret 15-24-vuotiaat naiset katsovat lähinnä suoratoistopalveluissa: kokonaiskatselusta 76 % on online-katselua!
Maajussille morsian -ohjelman uusinta kautta ja maajussien rakkauden etsintää on katsonut tähän mennessä lähes kaksi miljoonaa suomalaista. Neljän ensimmäisen jakson keskikatsojamäärä per jakso on ollut noin 800 000.
Mtv-palvelun katselu nousi tämän vuoden ennätykseen viime viikolla, kun palvelussa käynnistettiin lähes 3,8 miljoonaa videota. Love Island Suomi pitää ykkössijaa ennen kestosuosikki Salattuja elämiä ja Rantabaaria. Myös MTV Uutiset Live pysyy viikosta toiseen katsotuimman sisällön joukossa.
Huuma tavoitti viikonlopun aikana yli miljoona suomalaista. Myös uutuusdraama Rantabaari, Maajussille morsian sekä elokuusta asti viihdyttänyt Love Island Suomen kakkoskausi ovat saaneet kiitettävät katselumäärät sekä tv-kanavilla että suoratoistopalveluissa.
Viime viikolla tehtiin myös vuoden 2019 ennätys mtv-palvelun käynnistysmäärissä.
TV:tä katsovista 4-14-vuotiaista lapsista 51 % ja lasten vanhemmista 34 % katsoi lauantaina Huumaa. Huuma tavoitti viikonlopun aikana huimat 1,025 miljoonaa suomalaista. Keskikatsojamäärä ensimmäiselle jaksolle oli lähes 600 000, kun otetaan huomioon sunnuntain uusinta ja katselu MTV:n suoratoistopalveluissa.
Salattujen elämien tekijöiden draamauutuus Rantabaari tavoitti ensimmäisen viikon aikana 650 000 suomalaista. Keskikatsojamäärä per jakso oli 234 000. Rantabaarin katselusta kolmannes tapahtui online-palveluissa, 15-24-vuotiailla naisilla peräti 70 %.
Rakkausreality Love Island Suomen toinen tuotantokausi on jatkanut menestystään - kaikkiaan sarja on tavoittanut jo 2,13 miljoonaa suomalaista. Keskikatsojamäärä per jakso on 268 000. Myös tätä sarjaa nuoret 15-24-vuotiaat naiset katsovat lähinnä suoratoistopalveluissa: kokonaiskatselusta 76 % on online-katselua!
Maajussille morsian -ohjelman uusinta kautta ja maajussien rakkauden etsintää on katsonut tähän mennessä lähes kaksi miljoonaa suomalaista. Neljän ensimmäisen jakson keskikatsojamäärä per jakso on ollut noin 800 000.
Mtv-palvelun katselu nousi tämän vuoden ennätykseen viime viikolla, kun palvelussa käynnistettiin lähes 3,8 miljoonaa videota. Love Island Suomi pitää ykkössijaa ennen kestosuosikki Salattuja elämiä ja Rantabaaria. Myös MTV Uutiset Live pysyy viikosta toiseen katsotuimman sisällön joukossa.
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti