Rakkausreality-ohjelmien kunkku ei väisty valtaistuimeltaan
Love Island Suomi -ohjelmaa katsoi ensimmäisellä esitysviikolla 1,2 miljoonaa suomalaista!
Viime viikon maanantaina alkaneesta rakkausreality Love Island Suomesta on saatu käyntiin vasta toinen tuotantokausi, mutta katselumäärän kasvu on jatkunut vaikuttavana. Ilmaisessa mtv-palvelussa ohjelma oli viime viikon katsotuin ja Subin katseluosuus oli korkein yli kahteen vuoteen. Ohjelma on kasvattanut suosiotaan nuorten kohderyhmien lisäksi myös vanhemmissa kohderyhmissä.
Ensimmäisen tuotantokauden malliin Suomen kakkoskausi on tavoittanut eniten nuorten 15-24-vuotiaiden naisten kohderyhmää, joista 40 % on jo katsonut ohjelmaa joko tv:stä tai online-palveluista. Vahvassa kasvussa on mm. 25-44-vuotiaiden naisten kohderyhmä, joista vähintään joka kolmas (35 %) on katsonut ohjelmaa.
Merkittävä osa ohjelman koukuttavuutta on sen osallistavuus, sillä katsojat pääsevät vaikuttamaan sisältöön ja tapahtumiin lähes reaaliajassa ilmaisen applikaation avulla. Uusittu applikaatio on kerännyt jo lähes 80 000 latausta, ja sen kautta katsojat myös äänestävät finaalissa voittajaparin.
Rakkautta etsivien sinkkujen saaga on noussut suosikkiaiheeksi myös sosiaalisessa mediassa. Love Island Suomen tuore Instagram-tili @subloveislandsuomi on singahtanut kasvuun seuraajamäärän noustessa lähes 12 000:een.
Maailman suosituin rakkausreality on noussut megailmiöksi myös Iso-Britanniassa, Australiassa, Yhdysvalloissa, Saksassa, Tanskassa, BENELUX-maissa, Unkarissa, Puolassa, Ruotsissa ja Norjassa kasvattaen suosiotaan kausi kaudelta.
Love Island Suomi Subilla ja mtv-palvelussa maanantaista lauantaihin klo 21.
(Huom: C More -suoratoistopalvelussa ohjelma on katsottavissa jo tuntia aikaisemmin, klo 20, lukuunottamatta finaalijaksoa).
Viime viikon maanantaina alkaneesta rakkausreality Love Island Suomesta on saatu käyntiin vasta toinen tuotantokausi, mutta katselumäärän kasvu on jatkunut vaikuttavana. Ilmaisessa mtv-palvelussa ohjelma oli viime viikon katsotuin ja Subin katseluosuus oli korkein yli kahteen vuoteen. Ohjelma on kasvattanut suosiotaan nuorten kohderyhmien lisäksi myös vanhemmissa kohderyhmissä.
Ensimmäisen tuotantokauden malliin Suomen kakkoskausi on tavoittanut eniten nuorten 15-24-vuotiaiden naisten kohderyhmää, joista 40 % on jo katsonut ohjelmaa joko tv:stä tai online-palveluista. Vahvassa kasvussa on mm. 25-44-vuotiaiden naisten kohderyhmä, joista vähintään joka kolmas (35 %) on katsonut ohjelmaa.
Merkittävä osa ohjelman koukuttavuutta on sen osallistavuus, sillä katsojat pääsevät vaikuttamaan sisältöön ja tapahtumiin lähes reaaliajassa ilmaisen applikaation avulla. Uusittu applikaatio on kerännyt jo lähes 80 000 latausta, ja sen kautta katsojat myös äänestävät finaalissa voittajaparin.
Rakkautta etsivien sinkkujen saaga on noussut suosikkiaiheeksi myös sosiaalisessa mediassa. Love Island Suomen tuore Instagram-tili @subloveislandsuomi on singahtanut kasvuun seuraajamäärän noustessa lähes 12 000:een.
Maailman suosituin rakkausreality on noussut megailmiöksi myös Iso-Britanniassa, Australiassa, Yhdysvalloissa, Saksassa, Tanskassa, BENELUX-maissa, Unkarissa, Puolassa, Ruotsissa ja Norjassa kasvattaen suosiotaan kausi kaudelta.
Love Island Suomi Subilla ja mtv-palvelussa maanantaista lauantaihin klo 21.
(Huom: C More -suoratoistopalvelussa ohjelma on katsottavissa jo tuntia aikaisemmin, klo 20, lukuunottamatta finaalijaksoa).
Keskustelut (1 viestiä)
Rekisteröitynyt 18.01.2015
28.08.2019 klo 17.59
Kirjoita kommentti