Tuorein sisältö

KISS-faneille isolla rahalla todellinen elämää suurempi fanikokemus - 5000 dollarilla viittä vaille KISS-taivaaseen!

03.07.2019 klo 22.13 | Luettu: 2121 kertaa | Teksti: J.A. Kaunisto

KISSin "End Of The Road" -kiertueen Pohjois-Amerikan osuudella fanit voivat kokea todellisen elämää suuremman KISS-kokemuksen. Luonnollisesti kokemuksella on hintansa.

Gene Simmons hallitsee bisneksen. Miltä kuulostaa "(very limited) Ultimate Kiss Army Experience" -paketin hinta 5000 dollaria!

Kieltämättä paketilla pääsee viittä vaille taivaaseen. Seuraavaksi pitäisi päästä jo lavalle keikan aikana vetämään KISS-puvussa viisu tai kaksi!

Harvat ja valitut Ultimate Kiss Army Experience -paketin ostajat pääsevät seuraamaan keikkaa lavan edestä - kuvaajille ja järjestysmiehille varatulta alueelta. Lisäksi fanipaketin ostajat pääsevat "kaikkialle lavan taakse", jopa lavalle. Faneja kierrätetään ennen keikkaa tosiaankin lavalla, jossa voit istua Eric Singerin rumpupallilla ja seistä Genen ja Paulin mikkiständien edessä. Voit myös hiplata Genen kirvesbassoa ja Paulin skebaa. Lavan takana vieraillaan "kaikkialla" ja pääset ihmettelemään bändin lavakuteita ja jopa sovittamaan jalkaasi aitoja KISS-saappaita. Lisäksi, fani saa elinikäisen Kiss Army Fan Club -jäsenyyden.

"Normaali" VIP-kokemus maksaa tonnin. Moisella hinnalla ei saa kuin perinteisen pikaisen bändikuvan, satasella ostorahaa fanituotteille ja sisäänpääsy areenalle sujuu privaatisti.

KISSin ensimmäinen Pohjois-Amerikan kierros tuotti lähes 60 miljoonaa - keikkoja oli 42 ja lippuja myytiin 518 000 kappaletta.

"End Of The Road" -kiertueen uskotaan jatkuvan ensi vuoden - eli viimeinen Suomen keikkakin lienee vielä tulossa. Hämeenlinna (Kantola), ehkä?

Näytä tämä julkaisu Instagramissa.

Grand finale in #Milan, #Italy. #EndOfTheRoad World Tour

Henkilön KISS (@kissonline) jakama julkaisu


V2.fi | J.A. Kaunisto
< Robert Patrick on ta... Disney löysi lokin, ... >

Keskustelut (0 viestiä)


Kirjoita kommentti




V2.fi Tiktok
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova