Subbari haastaa tekemään hyvää
Sub haastaa hyväntekeväisyyskampanjassaan Suomen muut yritykset palkkaamaan kehitysvammaisia töihin. Kampanja tehdään yhteistyössä Yhteisvastuukeräyksen kanssa, jonka kotimaisena keräyskohteena on tänä vuonna kehitysvammaisten työllistymisen tukeminen. Subin kampanja pyörii ruudussa heinäkuussa sekä Subilla että MTV3:lla kuin myös molempien kanavien netti-tv:n yhteydessä.
Ajatus kehitysvammaisen palkkaamisesta syntyi parista eri yhteydestä.
- Mainostoimisto PHS järjesti meille ja maikkarilaisille ideointi-workshopin, jossa ryhmätehtävänämme oli ideoida omatuntotaloudesta ja siitä, miten yritys voi toiminnallaan tehdä myös hyväntekeväisyyttä, kertoo Subin suunnalta Yvonne Wagello.
Erinomaisten kokemusten pohjalta Sub suosittelee kaikille Suomen yrityksille Yhteisvastuukeräyksen teemaan tarttumista.
- Kannattaa olla rohkea ja ylittää mahdolliset ennakkoluulot.
www.yhteisvastuu.fi/2008
Ajatus kehitysvammaisen palkkaamisesta syntyi parista eri yhteydestä.
- Mainostoimisto PHS järjesti meille ja maikkarilaisille ideointi-workshopin, jossa ryhmätehtävänämme oli ideoida omatuntotaloudesta ja siitä, miten yritys voi toiminnallaan tehdä myös hyväntekeväisyyttä, kertoo Subin suunnalta Yvonne Wagello.
Erinomaisten kokemusten pohjalta Sub suosittelee kaikille Suomen yrityksille Yhteisvastuukeräyksen teemaan tarttumista.
- Kannattaa olla rohkea ja ylittää mahdolliset ennakkoluulot.
www.yhteisvastuu.fi/2008
Keskustelut (1 viestiä)
Rekisteröitynyt 21.01.2008
20.06.2008 klo 20.21
Kirjoita kommentti