Duudsonit loikkaavat Subille
- Duudsonit on monimediallinen menestysbrändi, joka tavoittaa haastavan kohderyhmänsä tehokkaasti ja innovatiivisesti. Brändi sopii hyvin Subille ja vahvistaa omalta osaltaan Subin netin tarjontaa. Koska Sub haluaa palvella koko kohderyhmäänsä 15-44-vuotiaita, tarjottavana tulee olla kiinnostavaa sisältöä myös nuoremmille katsojille. On hienoa olla mukana Duudsoneiden kansainvälisessä menestystarinassa, kertoo Subin kanavajohtaja Maaretta Tukiainen.
- Nelonen olisi halunnut jatkaa sopimustamme, mutta Sub pystyi tarjoamaan meille laajemman pelikentän, ja me puolestamme halusimme Duudsoneille uuden kodin! Koko Duudsoni-perhe Britney-possu mukaan lukien on tosi innoissaan siirtymisestä Subille, mikä on tuonut myös uutta energiaa juuri alkaneisiin kuvauksiin, iloitsee Duudsoneiden Jarno Laasala.
Kyseessä on paljon tavallista ohjelmasopimusta laajempi yhteistyö Subin ja Duudsoneiden kanssa. Yhteistyöhön kuuluu muun muassa tapahtumamarkkinointia, nettimateriaalina mm. kaikki aikaisemmat tuotantokaudet sekä Duudsonit-brandin kokonaisvaltaisempi hyödyntäminen.
- Uuden sopimuksen puitteissa pystymme tarjoamaan faneillemme enemmän kärkimateriaalia, uskoo Jukka Hilden.
Jarppi Leppälä, Jukka Hilden, Jarno Laasala, HP Parviainen ovat juuri aloittaneet Duudsoneiden 3. kansainvälisen kauden jaksojen kuvaukset Pohjanmaalla.
Duudsonit (The Dudesons) on kaikkien aikojen laajimmalle levinnyt suomalainen tv-ohjelma, jota on nähty jo yli 40 maassa. Duudsonien rahoittajia ovat muun muassa Australian Channel V, Brittien Bravo ja Ranskan Virgin-kanavat.
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti