TV5:n olympialähetykset suurmenestys, kanavan katsojaennätys rikottiin jo Leijonien Norja-pelissä
TV5:n lähetykset Pyeongchangin talviolympialaisista tavoittivat yli 3,3 miljoonaa suomalaista kisojen aikana. Kanavan katsojaennätykset paukkuivat rikki moneen kertaan: enimmillään Leijonien Ruotsi-Suomi -ottelua seurasi 1,2 miljoonaa suomalaista.
Kanavan katsojaennätysten rikkominen aloitettiin jo perjantaina 16.2. Suomi-Norja -ottelussa. Arki-iltapäivänä nähdyn Suomi-Norja -ottelun keskikatsojamäärä oli 477 000 katsojaa ja se tavoitti 914 000 suomalaista.
"Tuntuu upealta, kun TV5:n ja Eurosportin historian suurin tuotanto onnistui näin loistavasti. Olympiatiimissämme vallitsi poikkeuksellisen vahva yhteishenki ja tekemisen meininki. Hienoa, että katsojapalautteen perusteella se välittyi myös kotikatsomoihin", TV5:n ja Eurosportin urheilupäällikkö ja olympialähetysten vastaava tuottaja Antti Haajanen iloitsee.
Pyeongchangin olympialähetykset olivat menestys tv-oikeudet vuoteen 2024 asti omistavalle Discoverylle Euroopassa. Katsojaennätyksiä rikottiin Suomen lisäksi mm. Ruotsissa ja Norjassa, joissa molemmissa lähetykset saivat jopa yli 90 % katsojaosuuksia.
Kanavan katsojaennätysten rikkominen aloitettiin jo perjantaina 16.2. Suomi-Norja -ottelussa. Arki-iltapäivänä nähdyn Suomi-Norja -ottelun keskikatsojamäärä oli 477 000 katsojaa ja se tavoitti 914 000 suomalaista.
"Tuntuu upealta, kun TV5:n ja Eurosportin historian suurin tuotanto onnistui näin loistavasti. Olympiatiimissämme vallitsi poikkeuksellisen vahva yhteishenki ja tekemisen meininki. Hienoa, että katsojapalautteen perusteella se välittyi myös kotikatsomoihin", TV5:n ja Eurosportin urheilupäällikkö ja olympialähetysten vastaava tuottaja Antti Haajanen iloitsee.
Pyeongchangin olympialähetykset olivat menestys tv-oikeudet vuoteen 2024 asti omistavalle Discoverylle Euroopassa. Katsojaennätyksiä rikottiin Suomen lisäksi mm. Ruotsissa ja Norjassa, joissa molemmissa lähetykset saivat jopa yli 90 % katsojaosuuksia.
Keskustelut (4 viestiä)
27.02.2018 klo 13.02 1
Vaikka ois pari mainosta välissä, niin ei haittais...
27.02.2018 klo 13.15
27.02.2018 klo 18.57
27.02.2018 klo 19.40
Kirjoita kommentti