Miljoonia levyjä myyneen tyttöbändin jäsenen soolosinkku floppasi nolosti
Girls Aloud myi aikoinaan yli neljä miljoonaa albumia - pelkästään Britanniassa.
Soolourallaan kompuroivan Nadine Coylen tuore sinkkubiisi Go to work floppasi pahasti rajusta promoamisesta huolimatta.
Biisin myyntiluvut (ensimmäisen viikon aikana) ovat vain 1616 kappaletta, yhdistettynä digitaaliseen myyntiin päästään yli 3000 kappaleen rajan.
Pelkästään ammattimaisen oloiseen videoon on käytetty rahaa reilusti enemmän.
"Noloa niin voimallisen ennakkomarkkinoinnin jälkeen", toteaa musiikkialan sisäpiiriläinen.
Kyseessä on jo toinen suuri floppi Coylen soolouralla. Vuonna 2010 Coyle solmi diilin kauppaketjujätti Tescon kanssa. Homma ei mennyt aivan putkeen, sillä levy nousi ainoastaan albumilistan sijalle 47.
(Mirror)
Soolourallaan kompuroivan Nadine Coylen tuore sinkkubiisi Go to work floppasi pahasti rajusta promoamisesta huolimatta.
Biisin myyntiluvut (ensimmäisen viikon aikana) ovat vain 1616 kappaletta, yhdistettynä digitaaliseen myyntiin päästään yli 3000 kappaleen rajan.
Pelkästään ammattimaisen oloiseen videoon on käytetty rahaa reilusti enemmän.
"Noloa niin voimallisen ennakkomarkkinoinnin jälkeen", toteaa musiikkialan sisäpiiriläinen.
Kyseessä on jo toinen suuri floppi Coylen soolouralla. Vuonna 2010 Coyle solmi diilin kauppaketjujätti Tescon kanssa. Homma ei mennyt aivan putkeen, sillä levy nousi ainoastaan albumilistan sijalle 47.
(Mirror)
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti