Alkuvuoden katsotuimpien ohjelmien listalla kolme jääkiekko-ottelua!
Kiekkoleijonien MM-turnaus päättyi sunnuntaina lopulta neljänteen sijaan. MTV:n ja C Moren kanavilla Suomen kymmenen ottelun keskikatsojamäärä oli lähes 1,2 miljoonaa.
Suomen ottelut tavoittivat keskimäärin yli 2 miljoonaa suomalaista (=katsojia, jotka seurasivat ottelulähetystä yhtäjaksoisesti vähintään kolmen minuutin ajan). Kaikkiaan MM-turnauksen otteluita seurasi MTV:n tv-kanavilla peräti lähes neljä miljoonaa suomalaista.
Alkuvuoden katsotuimpien ohjelmien listalla koko Suomessa Leijonat valtasi kolme kärkisijaa:
1. Sveitsi-Suomi 14.5. (keskikatsojamäärä MTV3:lla ja C More Sport 1:llä 1,43 miljoonaa)
2. Ruotsi-Suomi 20.5. (1,42 miljoonaa)
3. Suomi-Tshekki 8.5. (1,35 miljoonaa)
Jääkiekon MM-kisat vankistivat edelleen MTV:n asemaa katsotuimpana kaupallisena tv-yhtiönä keväällä 2017 - Maikkarin kaupallinen katseluosuus nousi viimeisellä kisaviikolla peräti 62 prosenttiin. Koko alkuvuonna MTV:n osuus kaupallisesta katselusta on 45 prosenttia.
"C More löi viimeistään nyt itsensä läpi MTV:n maksullisten sisältöjen kotina. Suoratoistopalvelua on myyty ja katsottu alkuvuoden aikana jopa enemmän kuin uskalsimme toivoa, vaikka tavoitteetkin olivat todella korkealla. Tästä on erittäin hyvä jatkaa palvelun kehittämistä edelleen", toteaa MTV:n liiketoimintajohtaja Johannes Leppänen.
Viime kevään MM-kisat olivat Leijonien yhdeksän ottelun voittoputken ansiosta poikkeuksellinen katselumenestys, ja ainoasta tappio-ottelusta eli MM-finaalista tuli kaikkien aikojen katsotuin jääkiekko-ottelu Suomessa.
MM-kisat näkyvät MTV:llä ja C Morella ainakin kevääseen 2023.
Suomen ottelut tavoittivat keskimäärin yli 2 miljoonaa suomalaista (=katsojia, jotka seurasivat ottelulähetystä yhtäjaksoisesti vähintään kolmen minuutin ajan). Kaikkiaan MM-turnauksen otteluita seurasi MTV:n tv-kanavilla peräti lähes neljä miljoonaa suomalaista.
Alkuvuoden katsotuimpien ohjelmien listalla koko Suomessa Leijonat valtasi kolme kärkisijaa:
1. Sveitsi-Suomi 14.5. (keskikatsojamäärä MTV3:lla ja C More Sport 1:llä 1,43 miljoonaa)
2. Ruotsi-Suomi 20.5. (1,42 miljoonaa)
3. Suomi-Tshekki 8.5. (1,35 miljoonaa)
Jääkiekon MM-kisat vankistivat edelleen MTV:n asemaa katsotuimpana kaupallisena tv-yhtiönä keväällä 2017 - Maikkarin kaupallinen katseluosuus nousi viimeisellä kisaviikolla peräti 62 prosenttiin. Koko alkuvuonna MTV:n osuus kaupallisesta katselusta on 45 prosenttia.
"C More löi viimeistään nyt itsensä läpi MTV:n maksullisten sisältöjen kotina. Suoratoistopalvelua on myyty ja katsottu alkuvuoden aikana jopa enemmän kuin uskalsimme toivoa, vaikka tavoitteetkin olivat todella korkealla. Tästä on erittäin hyvä jatkaa palvelun kehittämistä edelleen", toteaa MTV:n liiketoimintajohtaja Johannes Leppänen.
Viime kevään MM-kisat olivat Leijonien yhdeksän ottelun voittoputken ansiosta poikkeuksellinen katselumenestys, ja ainoasta tappio-ottelusta eli MM-finaalista tuli kaikkien aikojen katsotuin jääkiekko-ottelu Suomessa.
MM-kisat näkyvät MTV:llä ja C Morella ainakin kevääseen 2023.
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti