Maikkarin ohjelmat jyräävät katsojatilastoissa - MTV3:n kevään ohjelmistossa vielä hittipotentiaalia
MTV on pysynyt ykkösasemassa kaupallisessa katselussa. MTV kasvatti entisestään eroa seuraavaksi suurimpaan kaupalliseen toimijaan, Nelonen Mediaan. Menestyksen takana on erityisesti MTV3-kanava ja sen vahvistunut asema – kevään kotimaiset suosikkiohjelmat ovat yltäneet miljoonayleisöihin. MTV3-kanava jatkaa katsotuimpana kaupallisena tv-kanavana.
MTV:n kaupallinen katseluosuus nousi helmikuussa 46,1 %:iin (10-54-v. prime time klo 18-23.30). Samalla MTV kasvatti eroa muihin kaupallisiin tv-yhtiöihin, jotka kaikki jäivät viime helmikuun osuudestaan.
Maikkarin "Koko ilta kotimaista" -konsepti jatkui helmikuussakin menestyksellä, kun huippusuositut Putous ja Tanssii Tähtien Kanssa olivat alkuvuoden katsotuimmat ohjelmat.
Myös Sub-kanava on pitänyt kiristyvässä kanavakilpailussa jo pitkään asemansa kolmanneksi katsotuimpana kaupallisena tv-kanavana (15-44-vuotiaat prime time).
MTV3-kanavan ohjelmisto jatkuu kotimaisena myös tulevina kuukausina. Loppukevään ohjelmistossa nähdään mm. vanha suosikki Bumtsibum (18.3.), Enbuske, Veitola & Salminen (30.3.), Illallinen äidille (30.3.) sekä rock-muusikko Lauri Ylösen taloprojekteja seuraava Laurin talot (3.4.).
Subin uutuusohjelmat Treffaa mun vanhemmat ja Riisutut ovat puhutelleet hyvin nuorta kohderyhmää. AVAlla naisatsojia ovat puhutelleet Suomen ihanimmat häät ja Vuosia nuoremmaksi, joissa naiskatsojien osuus on ollut noin 80 % katselusta. Tulossa on vielä Iholla –sarjan uusi tuotantokausi (3.4.).
MTV:n kaupallinen katseluosuus nousi helmikuussa 46,1 %:iin (10-54-v. prime time klo 18-23.30). Samalla MTV kasvatti eroa muihin kaupallisiin tv-yhtiöihin, jotka kaikki jäivät viime helmikuun osuudestaan.
Maikkarin "Koko ilta kotimaista" -konsepti jatkui helmikuussakin menestyksellä, kun huippusuositut Putous ja Tanssii Tähtien Kanssa olivat alkuvuoden katsotuimmat ohjelmat.
Myös Sub-kanava on pitänyt kiristyvässä kanavakilpailussa jo pitkään asemansa kolmanneksi katsotuimpana kaupallisena tv-kanavana (15-44-vuotiaat prime time).
MTV3-kanavan ohjelmisto jatkuu kotimaisena myös tulevina kuukausina. Loppukevään ohjelmistossa nähdään mm. vanha suosikki Bumtsibum (18.3.), Enbuske, Veitola & Salminen (30.3.), Illallinen äidille (30.3.) sekä rock-muusikko Lauri Ylösen taloprojekteja seuraava Laurin talot (3.4.).
Subin uutuusohjelmat Treffaa mun vanhemmat ja Riisutut ovat puhutelleet hyvin nuorta kohderyhmää. AVAlla naisatsojia ovat puhutelleet Suomen ihanimmat häät ja Vuosia nuoremmaksi, joissa naiskatsojien osuus on ollut noin 80 % katselusta. Tulossa on vielä Iholla –sarjan uusi tuotantokausi (3.4.).
Keskustelut (1 viestiä)
13.03.2017 klo 00.19 1
Vai onks tässä vaan kyse siitä että 18-23 on eniten katsojia mutta muun ohjelmiston ja talouden kanssa meneekin sitten päin helvettiä? Eihän tässä tosin näy edes mitään lähdettä.
Kirjoita kommentti