J-Lo ei lähettele puhelimellaan tuhmia kuvia, mutta mihin hän sitä sitten käyttää?
Kuva: Bang Showbiz |
Jennifer Lopez kertoi Live! With Kelly and Michael -ohjelmassa, että toisin kuin monet, hän ei käytä puhelintaan "sextailuun" eli tuhmien viestien ja kuvien lähettelyyn. J-Lon mielestä moinen harrastus on vaarallinen. Tämä pitää toki paikkansa, sillä viesteillä ja etenkin kuvilla on ollut tapana levitä vääriin käsiin.
Mutta joitakin kuvia J-Lokin sentään näppäilee: nimittäin otoksia nukkuvista lapsistaan. Hän palaa usein kotiin vasta, kun kaksoset Max ja Emme ovat nukkumassa. Valokuvan avulla hän voi aamulla todistaa, että on käynyt katsomassa pienokaisiaan. "Lapsille luo turvallisuuden tunnetta, kun voin aamulla todeta että hei, kävin teidän luonanne yöllä!"
(Bang Showbiz)
Keskustelut (5 viestiä)
Rekisteröitynyt 18.01.2015
30.03.2016 klo 06.09 1
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
30.03.2016 klo 08.40
Rekisteröitynyt 18.01.2015
30.03.2016 klo 08.46
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
30.03.2016 klo 09.09 3
Tästä oli puhetta jo aiemmassa uutisessa, joten kertaan pääosin sen, mitä siellä sanoin. Uutisten trendi on sellainen, että suurta yleisöä kiinnostavat kevyemmät viihdejutut. Tämä on ollut nähtävissä jo pidemmän ajan: "Päivä pilalla" ja "Kevyet peliaiheiset" vetävät keskimäärin paljon enemmän väkeä kuin tiukasti faktoihin perustuva uutisointi ja alkuperäinen sisältö. Mainosrahoitteisena palveluna meidän on tarjottava (myös) sellaista, jota ihmiset haluavat lukea. Peliuutisten kenttä on nykyisin enemmän hajallaan kuin koskaan, sieltä ei ole kasvua tulossa - ja tämä ongelma on sama kaikilla tämän kentän toimijoilla. Useampi sivusto on jo ajettu alas kokonaan tai pyörii muutaman harrastajan sekä ilmaistyön voimin minimeillä. Meillä on toki tähän enemmän pelivaraa, koska laskemme sivuston olevan osin myös markkinointia muulle toiminnalle, mutta silti pitää miettiä, missä kohtaa toiminta on mielekästä. Nämä arvostelut ja videojutut eivät julkaise itse itseään, vaan niihin kuluu työaikaa.
Kävijämäärien kasvatus ei ole jäänyt yritykseksi. Viime viikolla meillä oli yli puolitoistakertainen määrä kävijöitä viime aikojen keskiarvoviikkoon verrattuna, mikä alkaa jo näkyä joka mittarissa, myös mainostuloissa. Tämä oli lähinnä näiden julkkisjuttujen ansiota. Koska kevyiden uutisten tuomat kävijät ovat "windfallia", joka kasvattaa saitin kokonaisnäkyvyyttä viemättä sen resursseja, on tärkeä ymmärtää, että se koituu lopulta myös niiden hyödyksi, jotka haluavat lukea sitä perinteistä V2.fi:n sisältöä. Samalla ymmärrämme, että kaikkia tämä ei kiinnosta. Kannattaa kuitenkin vilkaista etusivun "Suosituinta"-listaa.
Emme tietenkään halua karkottaa vanhaa ja uskollista fanijoukkoamme, ja osittain siksi olen vastaillutkin näihin huolen ilmaisuihin pitkästi. Edellisen kaltaista sisältöä julkaistaan edelleen entiseen tahtiin, tänä keväänä sitä on tullut enemmän kuin koskaan. Valitettavasti vain "luonnollinen poistuma" tekee työtään sen vanhan ja uskollisen fanijoukon parissa vaikka emme ketään karkottaisikaan, eikä uusia tipu sisään samaa tahtia. Vaihtoehtoina on joko katsella hiljalleen hiipuvia kävijämääriä ja levitellä käsiään, että ihme kun ei laadukas sisältö kelpaa, tai lähteä katsomaan, voisiko jostain olla saatavissa pientä piristystä.
Rekisteröitynyt 03.08.2011
30.03.2016 klo 11.38 1
Kirjoita kommentti