Suosittu kahviketju hylkää CD-levyt
Tunnettu kahviketju Starbucks lopettaa fyysisten cd-levyjen myynnin.
Levy-ja digitaalisen myynnin lisäksi kahviketjulla on oma levymerkki Hear Music. Tietojen mukaan Starbucks jatkaa musiikin parissa, digitaalinen myynti jatkuu entiseen tapaan mutta cd-levyistä luovutaan. Levyt häviävät nopealla aikataululla, jo maaliskuun lopulla.
"We will stop selling physical CDs in our stores at the end of March, todetaan yhtion suunnalta (Billboard).
"Starbucks continually seeks to redefine the experience in our retail stores to meet the evolving needs of our customers. Music will remain a key component of our coffeehouse and retail experience, however we will continue to evolve the format of our music offerings to ensure we're offering relevant options for our customers.
(Billboard, NME)
Levy-ja digitaalisen myynnin lisäksi kahviketjulla on oma levymerkki Hear Music. Tietojen mukaan Starbucks jatkaa musiikin parissa, digitaalinen myynti jatkuu entiseen tapaan mutta cd-levyistä luovutaan. Levyt häviävät nopealla aikataululla, jo maaliskuun lopulla.
"We will stop selling physical CDs in our stores at the end of March, todetaan yhtion suunnalta (Billboard).
"Starbucks continually seeks to redefine the experience in our retail stores to meet the evolving needs of our customers. Music will remain a key component of our coffeehouse and retail experience, however we will continue to evolve the format of our music offerings to ensure we're offering relevant options for our customers.
(Billboard, NME)
Keskustelut (5 viestiä)
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
21.02.2015 klo 19.19 1
Rekisteröitynyt 18.01.2015
21.02.2015 klo 20.05
Ja Suomessa Stockmann julkisti juuri saman.
Ainakin Tampereen Stockmannilla onkin ollut tosi vähän CD-levyjä viime aikoina, nyt ne sitten katoavat kokonaan.
Rekisteröitynyt 14.10.2008
21.02.2015 klo 21.48 2
21.02.2015 klo 21.53
22.02.2015 klo 11.51 1
Kirjoita kommentti