Tuorein sisältö

Night at the Museum 3 jäi hobittien karvaisiin jalkoihin Yhdysvalloissa

22.12.2014 klo 13.55 | Luettu: 2933 kertaa | Teksti: Jari Tapani Peltonen

Hobitti - Viiden armeijan taistelu saapui Yhdysvaltoihin vasta viime viikolla. Se luonnollisesti nousi katsojatilastojen kärkeen. Kyseessä on ensimmäinen keskiviikkona avannut Hobitti, joten avaustulosta ei voida vertailla suoraan aiempiin. Ensimmäisen viikonlopun tulos on trilogian pienin, mutta viiden päivän tulos on trilogian toiseksi suurin. Kuninkaan paluulle Hobitit eivät pärjää.

Toinen uutuus, Night at the Museum: Haudan salaisuus, on vaikeuksissa. Vauhdikas fantasiakomedia maksoi lähes yhtä paljon kuin sarjan edellinen osa, joka tienasi kolmessa päivässä 54 miljoonaa dollaria; Secret of the Tomb tienasi 17.

Koko perheen rahoista kilpaili myös orvosta tytöstä kertovan musikaalin Annie uusi versio. Budjetin ollessa puolet pienempi kuin Secret of the Tombilla, vastaava avaustulos vaikuttaa mukavammalta.

Intialainen komedia P.K. onnistui nousemaan katsotuimpien elokuvien listalle, vaikka sitä esitetään verrattain harvoissa teattereissa. P.K. on ihmisenkaltainen avaruusolento, joka yrittää sopeutua.

Viikonlopun katsotuimmat elokuvat Yhdysvalloissa:


Sija. Elokuva (Viikonlopun tulos: miljoonaa $) [Kokonaistulos] |Viikko|

1. Hobitti - Viiden armeijan taistelu (The Hobbit: The Battle of the Five Armies) (56,2) [90,6] |1| - arvostelu
2. Night at the Museum: Haudan salaisuus (Night at the Museum: Secret of the Tomb) (17,3) [17,3] |1|
3. Annie (16,3) [16,3] |1|
4. Exodus: Gods and Kings (8,1) [38,9] |2|
5. Nälkäpeli - Matkijanärhi, osa 1 (The Hunger Games: Mockingjay - Part 1) (7,8) [289,2] |5| - arvostelu
6. Wild (3,8) [6,8] |3|
7. Top Five (3,6) [12,5] |2|
8. Big Hero 6 (3,6) [190,4] |6|
9. Madagascarin pingviinit (Penguins of Madagascar) (3,5) [64,2] |4|
10. P.K. (3,5) [3,5] |1|

V2.fi | Jari Tapani Peltonen
< Seinäjoen Provinssi ... Joulu pilalla: Game ... >

Keskustelut (0 viestiä)


Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova