Tuorein sisältö

50 Cent tienaa nimellään ja maineellaan

05.12.2007 klo 14.50 | Luettu: 3182 kertaa | Teksti: J.A. Kaunisto

Taloussanomat kertoo juuri Suomessa vierailleen rap-tähti 50 Centin tekevän rajusti rahaa omalla brändillaan. 50 Cent myy rap-imagollaan myös elokuvia, kirjoja sekä vaate- ja lenkkarimallistoa. Seuraavaksi mies panostaa terveyteen.

G-Unit-monitoimiyrityksen kautta mies pyörittää rahasampoa. Kun brändi on tarpeeksi vahva, sillä voidaan myydä periaatteessa lähes mitä vain: soittoääniä, videopelejä, vaatteita. 50 Centistä ovat kiinnostuneita myös perinteiset brändit kuten Reebok.

BBC:n analyyseissä on todettu, että 50 Cent on onnistunut paketoimaan rankasta menneisyydestään juuri oikeanlaisen brändin, jossa on tarpeeksi särmää ja katu-uskottavuutta nuorten suuntaan mutta jonka suuryhtiötkin voivat sietää.

Yhteistyökumppaneita löytyy, vaikka välillä isot firmat joutuvat pelkäämään yleisön reaktioita. Esimerkiksi Reebok joutui vetämään 50 Centin tähdittämän lenkkarimainoksensa pois tv:stä Englannissa, koska sitä syytettiin liiasta väkivaltaisuudesta.

Tähden seuraava aluevaltaus saattaa olla lisäravinteet.

– Olen kiinnostunut terveydestä, kun matkustan jatkuvasti ympäri maailmaa ja tutustun eri ruokakulttuureihin. Mielestäni näistä asioista täytyy olla tietoinen.

Lähde Taloussanomat








V2.fi | J.A. Kaunisto
< Janet Jackson sanoo ... Uusi aikakausi alkoi... >

Keskustelut (3 viestiä)

Villapuuro

Rekisteröitynyt 02.06.2007

05.12.2007 klo 18.33

"vaikka välillä isot firmat joutuvat pelkäämään yelisön reaktioita."

i sense typo.
lainaa
LoneGoat

Rekisteröitynyt 07.08.2007

05.12.2007 klo 19.19

no eipä myynyt äijä edes stadionia täyteen
lainaa
firece

Rekisteröitynyt 13.10.2007

05.12.2007 klo 23.02

LoneGoat kirjoitti:
no eipä myynyt äijä edes stadionia täyteen


Eikä kukaan ylläty.
lainaa

Kirjoita kommentti




Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova