50 Cent tienaa nimellään ja maineellaan
G-Unit-monitoimiyrityksen kautta mies pyörittää rahasampoa. Kun brändi on tarpeeksi vahva, sillä voidaan myydä periaatteessa lähes mitä vain: soittoääniä, videopelejä, vaatteita. 50 Centistä ovat kiinnostuneita myös perinteiset brändit kuten Reebok.
BBC:n analyyseissä on todettu, että 50 Cent on onnistunut paketoimaan rankasta menneisyydestään juuri oikeanlaisen brändin, jossa on tarpeeksi särmää ja katu-uskottavuutta nuorten suuntaan mutta jonka suuryhtiötkin voivat sietää.
Yhteistyökumppaneita löytyy, vaikka välillä isot firmat joutuvat pelkäämään yleisön reaktioita. Esimerkiksi Reebok joutui vetämään 50 Centin tähdittämän lenkkarimainoksensa pois tv:stä Englannissa, koska sitä syytettiin liiasta väkivaltaisuudesta.
Tähden seuraava aluevaltaus saattaa olla lisäravinteet.
– Olen kiinnostunut terveydestä, kun matkustan jatkuvasti ympäri maailmaa ja tutustun eri ruokakulttuureihin. Mielestäni näistä asioista täytyy olla tietoinen.
Lähde Taloussanomat
Keskustelut (2 viestiä)
Rekisteröitynyt 07.08.2007
05.12.2007 klo 19.19
Rekisteröitynyt 13.10.2007
05.12.2007 klo 23.02
no eipä myynyt äijä edes stadionia täyteen
Eikä kukaan ylläty.
Kirjoita kommentti