Hulk halaa uudessa The Avengers -trailerissa
Uusi The Avengers -traileri esittelee hyvin vähän uutta kuvastoa, mutta lukuisat sankarit saavat pari syventävää sekuntia ja uusi uhkakin nostaa päätään. Leffa tavallaan avaa kesäkauden 2012 aloittamalle maailmankiertueensa huhti-toukokuun vaiheessa. "Kesäkausi" tosin on alati venyvä käsite. Jättibudjetin Laivanupotus-leffa nähdään Suomessa jo huhtikuun puolivälissä.
Keskustelut (57 viestiä)
29.02.2012 klo 22.06 12
29.02.2012 klo 22.14 1
Dark Knight hakkasi yksin Iron Manin, Hulkin, Thorin ja Kapteeni Amerikan joten ihme on jos Avengers peittoaa TDKRn. mutta nörepojathan tulevat sitä enemmän housuihin mitä enemmän ukkoja on. jos lisäisivät Spidermanin, Ghost Riderin, Bladen, X-Menin, Doctor Strangen ja muut niin tämähän olisi automaattisesti most awesome movie eva
29.02.2012 klo 22.15 1
29.02.2012 klo 22.57 13
määrä > laatu
Dark Knight hakkasi yksin Iron Manin, Hulkin, Thorin ja Kapteeni Amerikan joten ihme on jos Avengers peittoaa TDKRn. mutta nörepojathan tulevat sitä enemmän housuihin mitä enemmän ukkoja on. jos lisäisivät Spidermanin, Ghost Riderin, Bladen, X-Menin, Doctor Strangen ja muut niin tämähän olisi automaattisesti most awesome movie eva
Mikäs lepakkofani se siellä huutelee :D Kyllä omasta mielestä Iron Man oli paljon parempi mitä dark knight. Dark Knight oli ylipitkää batmanin mörinän kuuntelua. Tylsää juonenkerrontaa ja leffa oli umpitylsä muutenkin. Ainoa hyvä asia leffassa oli Heath Ledger. Batman Begins oli parempi. Ota ne fanilasit pois silmiltä. Dark Knight ehkä yliarvostetuin elokuva pitkään aikaan. Siinä ei ole MITÄÄN mikä tekisi siitä niin järkyttävän loistavan-
Rekisteröitynyt 23.04.2007
29.02.2012 klo 23.09
Vau...
29.02.2012 klo 23.48
01.03.2012 klo 00.25
määrä > laatu
Dark Knight hakkasi yksin Iron Manin, Hulkin, Thorin ja Kapteeni Amerikan joten ihme on jos Avengers peittoaa TDKRn. mutta nörepojathan tulevat sitä enemmän housuihin mitä enemmän ukkoja on. jos lisäisivät Spidermanin, Ghost Riderin, Bladen, X-Menin, Doctor Strangen ja muut niin tämähän olisi automaattisesti most awesome movie eva
Mikäs lepakkofani se siellä huutelee :D Kyllä omasta mielestä Iron Man oli paljon parempi mitä dark knight. Dark Knight oli ylipitkää batmanin mörinän kuuntelua. Tylsää juonenkerrontaa ja leffa oli umpitylsä muutenkin. Ainoa hyvä asia leffassa oli Heath Ledger. Batman Begins oli parempi. Ota ne fanilasit pois silmiltä. Dark Knight ehkä yliarvostetuin elokuva pitkään aikaan. Siinä ei ole MITÄÄN mikä tekisi siitä niin järkyttävän loistavan-
01.03.2012 klo 00.33 8
01.03.2012 klo 07.04 7
määrä > laatu
Dark Knight hakkasi yksin Iron Manin, Hulkin, Thorin ja Kapteeni Amerikan joten ihme on jos Avengers peittoaa TDKRn. mutta nörepojathan tulevat sitä enemmän housuihin mitä enemmän ukkoja on. jos lisäisivät Spidermanin, Ghost Riderin, Bladen, X-Menin, Doctor Strangen ja muut niin tämähän olisi automaattisesti most awesome movie eva
Mikäs lepakkofani se siellä huutelee :D Kyllä omasta mielestä Iron Man oli paljon parempi mitä dark knight. Dark Knight oli ylipitkää batmanin mörinän kuuntelua. Tylsää juonenkerrontaa ja leffa oli umpitylsä muutenkin. Ainoa hyvä asia leffassa oli Heath Ledger. Batman Begins oli parempi. Ota ne fanilasit pois silmiltä. Dark Knight ehkä yliarvostetuin elokuva pitkään aikaan. Siinä ei ole MITÄÄN mikä tekisi siitä niin järkyttävän loistavan-
On se nyt kumma, kun nykypäivänä ei saa erottua joukosta ja vihata leffoja joista muut pitää. Susta olis kai parempi jos oltais aivottomia zombeja, ilman omaa tahtoa.
Omastakin mielestä DK on yliarvostettu. Täynnä kaikkia typeriä juonenkäänteitä, Jokeri joka ei ollut lainkaan Jokeri, koomista bätmän-örinää ja tylsiä toiminta kohtauksia. DKR pistää paremmaksi pahiksella, jonka puhe on epäselvää ja maanjäristyskoneella. Hauskaa, kuinka nolaniitit kehuvat miehen bat-leffojen realistisuutta, mutta eivät ole huomaaminaankaan maanjäristyskonetta.
Kyllä Kostajat peittoaa bätmänin jokaisella osa-alueella. AVENGERS ASSEMBLE!
01.03.2012 klo 07.22 4
Batmanit ovat muutakin kuin tyhjää erikoistehostemälläämistä.
Niin on Kostajatkin. Mietitäänpä kaikkea hyvän draaman potentiaalia mikä meillä on:
- Kapu tottuttelemassa nykymaailmaan ja siihen, että kaikki hänen tuntemansa ovat kuoleet tai yli 80-vuotiaita.
- Thorin/Lokin veli vastaan veli konflikti.
- Bruce Banner yrittämässä pitää Hulk kurissa samalla, kun kukaan ei luota häneen.
- Tony Stark tapaa miehen (Kapu Amerikka), joka tunsi hänen isänsä paremmin, kuin hän itse.
- Kaikkien, valtavilla egoilla varustettujen, sankareiden yritystä tulla toimeen keskenään.
Mutta, toisin kuin Batman, Kostajat tarjoaa hyvän juonen lisäksi myös eeppistä toimintaa ja taattua Joss Whedon huumoria.
01.03.2012 klo 08.24
01.03.2012 klo 08.55
Tai ite toivoisin birds of preytä tai teen titanseja
01.03.2012 klo 09.34
Dc comicsin vastaus tähän ensi vuonna: JUSTICE LEAGUE!!
Tai ite toivoisin birds of preytä tai teen titanseja
Aivan koska kaikki dc-leffat (mm. Jonah Hex, Catwoman, Green Lantern, Superman Returns, Supergirl, Steel...) joiden pääosassa EI ole batman (muistatteko viellä Batman: foreverin ja Batman & Robinin?) ovat olleet isoja menestyksiä.
01.03.2012 klo 09.35 2
Tyhjää erikoistehoste mälläämistä näyttää tämä avenkeri olevan.
Hmm... ei
Batmanit ovat muutakin kuin tyhjää erikoistehostemälläämistä.
Niin on Kostajatkin. Mietitäänpä kaikkea hyvän draaman potentiaalia mikä meillä on:
- Kapu tottuttelemassa nykymaailmaan ja siihen, että kaikki hänen tuntemansa ovat kuoleet tai yli 80-vuotiaita.
- Thorin/Lokin veli vastaan veli konflikti.
- Bruce Banner yrittämässä pitää Hulk kurissa samalla, kun kukaan ei luota häneen.
- Tony Stark tapaa miehen (Kapu Amerikka), joka tunsi hänen isänsä paremmin, kuin hän itse.
- Kaikkien, valtavilla egoilla varustettujen, sankareiden yritystä tulla toimeen keskenään.
Mutta, toisin kuin Batman, Kostajat tarjoaa hyvän juonen lisäksi myös eeppistä toimintaa ja taattua Joss Whedon huumoria.
01.03.2012 klo 11.00
määrä > laatu
Dark Knight hakkasi yksin Iron Manin, Hulkin, Thorin ja Kapteeni Amerikan joten ihme on jos Avengers peittoaa TDKRn. mutta nörepojathan tulevat sitä enemmän housuihin mitä enemmän ukkoja on. jos lisäisivät Spidermanin, Ghost Riderin, Bladen, X-Menin, Doctor Strangen ja muut niin tämähän olisi automaattisesti most awesome movie eva
Ei olisi, koska noista yksikään ei kuulu Kostajiin ja minä haluan Kostajat Kostajat-leffaani.
Tämä on jo "most awesome movie eva"
01.03.2012 klo 11.07
01.03.2012 klo 11.46
Pelkästään se että Batman joutui ottamaan syyn Dentin kuolemasta niskoilleen on dramaattisempaa kuin mikään noista. Tai laivakohtaus, tai Jokerin pako, tai Jokerin neuvot, tai alkukohtaus. Tai se että on Banen vankina, tai Kissanaiseen kaksinaamaisuus, tai Banen hankkimat Ra's al Ghulin perinnöt.
01.03.2012 klo 12.45
Rekisteröitynyt 22.04.2007
01.03.2012 klo 12.54
Batmanit ovat muutakin kuin tyhjää erikoistehostemälläämistä.
Niin on Kostajatkin. Mietitäänpä kaikkea hyvän draaman potentiaalia mikä meillä on:
- Kapu tottuttelemassa nykymaailmaan ja siihen, että kaikki hänen tuntemansa ovat kuoleet tai yli 80-vuotiaita.
- Thorin/Lokin veli vastaan veli konflikti.
- Bruce Banner yrittämässä pitää Hulk kurissa samalla, kun kukaan ei luota häneen.
- Tony Stark tapaa miehen (Kapu Amerikka), joka tunsi hänen isänsä paremmin, kuin hän itse.
- Kaikkien, valtavilla egoilla varustettujen, sankareiden yritystä tulla toimeen keskenään.
Mutta, toisin kuin Batman, Kostajat tarjoaa hyvän juonen lisäksi myös eeppistä toimintaa ja taattua Joss Whedon huumoria.
Pointit ovat hyviä, mutta epäilen, että elokuvan aikana ehditään sen suuremmin sukeltamaan noihin aiheisiin muuten kuin silmällisen.
Odotan tätä elokuvaa vain JW:n vuoksi. Firefly:lle jatkoa!!!
01.03.2012 klo 13.10
Näyttää ihan Transformers menolta. Erikoistehosteita, muovisia lavasteita, one liner vitsejä ja mukadramaattisia kliseeongelmia, joita käsitellään yhden kohtauksen ajan ja joista jokikinen selvästi ratkeaa loppukohtauksessa kun "Avengers Assemble". Joidenkin Transformers lennokkien ja Lokin pitäisi tarjota eeppistä toimintaa? Tämä on just tätä että "mikä tahansa pumpum on parempi kuin Batmanin hallitut taistelukohtaukset. en jaksa katsoa leffaa ilman jatkuvaa räiskintää" Jos mukana olisi edes Baron Zemo, Abomination, Mandarin tai joku joka voi tarjota hand-to-hand taistelua mutta ei
Pelkästään se että Batman joutui ottamaan syyn Dentin kuolemasta niskoilleen on dramaattisempaa kuin mikään noista. Tai laivakohtaus, tai Jokerin pako, tai Jokerin neuvot, tai alkukohtaus. Tai se että on Banen vankina, tai Kissanaiseen kaksinaamaisuus, tai Banen hankkimat Ra's al Ghulin perinnöt.
Lokihan pystyy tarjoamaan hand-to-hand matsia, kuin myös Lokin armeija. Lisäksi Thor ottaa yhteen Iron Manin ja Kapun kanssa.
Jokerin pako oli koominen, "pistin tyypin sisälle pommin ja toivon, että tämä sattuu tarpeeksi lähelle." Laivakohtaus oli hyvin, hyvin, HYVIN typerä "satoja itsekkäitä ihmisiä eikä kukaan, vaikka vain vaistomaisesti yhtään ajattelematta, räjäytä toista laivaa pelastaakseen itsensä."
Se, että bätmän olis Banen vankina tai Ra's Al Ghulin perinnöt hallussa on 100% pelkkää fanien spekulaatiota. Miten niin Kissanaisen kaksinaamaisuus? Ei me tiedetä kenen puolella se on alussa ja mille puolelle hyppii (jos on hyppiäkseen) lopussa.
Ja miten näistä yksikään on kiinnostavampi, kuin veli vastaan veli konflikti tai kaikkien ystävien ja sukulaisten kuolema ilman minkäänlaista ennakkovaroituista?
01.03.2012 klo 13.14 2
Näyttää ihan Transformers menolta. Erikoistehosteita, muovisia lavasteita, one liner vitsejä ja mukadramaattisia kliseeongelmia, joita käsitellään yhden kohtauksen ajan ja joista jokikinen selvästi ratkeaa loppukohtauksessa kun "Avengers Assemble". Joidenkin Transformers lennokkien ja Lokin pitäisi tarjota eeppistä toimintaa? Tämä on just tätä että "mikä tahansa pumpum on parempi kuin Batmanin hallitut taistelukohtaukset."
En tienytkään, että heiluva kamera = hallittu.
Juonen älykkyydestä viis, Avengeria odotan innokkaammin. DKR menoa on saatu jo kahden leffan ajan, mutta Avengerin kaltaista megacrossoveria neljän leffasarjan välillä ei ole koskaan ennen tehty. Lisäksi DKR on sarjan finaali, mutta Avengers alku jollekkin suuremmalle (= Marvel Cinematic Universe)
Rekisteröitynyt 06.08.2007
01.03.2012 klo 13.31
Ja tämä elokuva menee muutenkin samaan kastiin kuin esim. Expendables, eli näistä elokuvista on haaveiltu naperosta asti. Ehdoton must see!
01.03.2012 klo 15.20 1
Batman on vakava supersankari elokuva. Kun Avengersia voisi luonnehtia enemmän popcorn elokuvaksi. Mutta jumalauta traileri on hel-ve-tin hieno! Aivan varma ja aivan sama että Avangers ei tule olemaan vuoden älykkäin elokuva, mutta traileri kyllä lupaa vuoden hienointa elokuvaa.
Samaa mieltä.
Molempia leffoja odotan innolla.
01.03.2012 klo 16.19
Pelkästään se että Batman joutui ottamaan syyn Dentin kuolemasta niskoilleen on dramaattisempaa kuin mikään noista. Tai laivakohtaus, tai Jokerin pako, tai Jokerin neuvot, tai alkukohtaus. Tai se että on Banen vankina, tai Kissanaiseen kaksinaamaisuus, tai Banen hankkimat Ra's al Ghulin perinnöt.
Batmannillä ei ollut mikään pakko edes ottaa syitä niskoilleen, se vain tapahtui eikä sille ole mitään perustetta. Jokerin paosta kirjoitettiinkin jo kuinka random se oli, alkukohtauksessa oli vähän sama (koulubussilla kiviseinän läpi ja sitten bussiletkan jatkoksi eikä kukaan huomaa tai välitä?). Loput kommenttisi käsittelevätkin elokuvaa, jota et ole edes vielä nähnyt...
Ja ei, en ole Marvel -fanipoika vaan odotan molempia teoksia. Avengersia ehkä enemmän, koska Batmanista jo tietää mitä voi odottaa.
01.03.2012 klo 16.59
Dc comicsin vastaus tähän ensi vuonna: JUSTICE LEAGUE!!
Tai ite toivoisin birds of preytä tai teen titanseja
Aivan koska kaikki dc-leffat (mm. Jonah Hex, Catwoman, Green Lantern, Superman Returns, Supergirl, Steel...) joiden pääosassa EI ole batman (muistatteko viellä Batman: foreverin ja Batman & Robinin?) ovat olleet isoja menestyksiä.
Onko supergirlillä ja jonah hexilläkin jo oma elokuva?
Joo mutta ku tää batman alkaa olla jo mun osalta niin käytettyä settiä että hei comoon! Muillekin tilaisuutta pliis :)
01.03.2012 klo 17.52
Yön Ritari/Paluu on vakava ja synkkä elokuva, kun taas Kostajat melkeinpä vastakohta sille.
Totuudenäänen pointit Kostajat-leffasta ovat kyllä todella mielenkiintoisia, mutta ihan yhtä kiinnostavat ovat kyllä Baynjalkahiessä mainitsemat kommentit tulevasta Batmanistä. Ja täysin erilaiset. Itse odotan molempia todella paljon, enkä lähde sanomaan kumpaa enemmän.
Faktahan tosin taitaa olla se, että Batmani vie katsojakunnassa voiton, ainakin täällä Suomessa. Ja Kostajat taitaa viedä täällä V2:ssa, mitä en kyllä ihmettele.
01.03.2012 klo 20.22 1
veli vastaan veli konflikti
Ihan kuin tätä perhedraamaa ei olisi nähty jo tarpeeksi Thorissa. Ja mistä sinä edes tiedät kuinka paljon tai syvällisesti sitä leffassa käsitellään? Trailerin perusteella ei yhtään. "Mutqu siinä on veljekset vastakkain!" Kas kun et listannut Rennerin ja Johanssonin mahdollista "winkwink" sutinaa yhdeksi perusteluksi. Lisäksi veikkaan että juonelliset sattumanvaraisuudet eivät loista poissaolollaan tässäkään leffassa.
[/quote]
ystävien ja sukulaisten kuolema ilman minkäänlaista ennakkovaroituista?[/quote]
Toivottavasti kapun angstaus ei häiritse "PUMPUMRÄISKISMÄISKISTUHOA" liikaa, koska sitähän ihmiset oikeasti menevät katsomaan.
01.03.2012 klo 20.55
Kyllähän TDKR tulee olemaan vakavempi ja synkempi, mutta en näe, että Kostajat olisi vain aivotonta mättöä, vaan synkäksi siinäkin meno menee. Ja TDKR sisältää huumoria ja räjähdyksiä.
Realistisuudesta en sano mitään. Kaikki sen tietää, ettei Nolanin Batmanit ole tästä maailmasta teknologineen ja puhumattakaan maanjäristyskoneesta tai Batwingistä.
01.03.2012 klo 21.40
Dc comicsin vastaus tähän ensi vuonna: JUSTICE LEAGUE!!
Tai ite toivoisin birds of preytä tai teen titanseja
Aivan koska kaikki dc-leffat (mm. Jonah Hex, Catwoman, Green Lantern, Superman Returns, Supergirl, Steel...) joiden pääosassa EI ole batman (muistatteko viellä Batman: foreverin ja Batman & Robinin?) ovat olleet isoja menestyksiä.
Onko supergirlillä ja jonah hexilläkin jo oma elokuva?
Joo mutta ku tää batman alkaa olla jo mun osalta niin käytettyä settiä että hei comoon! Muillekin tilaisuutta pliis :)
Supergirl sai leffansa 1984. Oli spin-off Christopher Reeven Teris-leffoista, joka oli niin huono, että Reeve (joka suostui tekemään Superman 4) ei halunut ottaa vastaan tarjottua cameo-roolia.
Jonah Hexin leffa ilmesty 2010, mutta oli niin valtava floppi, että päätyi täällä suoraan DVD:lle
Parasta sitten toivoa, että Kostajat menestyy niin taatusti DC pistää pihalle omaa tiimiä.
01.03.2012 klo 21.49
veli vastaan veli konflikti
Ihan kuin tätä perhedraamaa ei olisi nähty jo tarpeeksi Thorissa. Ja mistä sinä edes tiedät kuinka paljon tai syvällisesti sitä leffassa käsitellään? Trailerin perusteella ei yhtään. "Mutqu siinä on veljekset vastakkain!" Kas kun et listannut Rennerin ja Johanssonin mahdollista "winkwink" sutinaa yhdeksi perusteluksi. Lisäksi veikkaan että juonelliset sattumanvaraisuudet eivät loista poissaolollaan tässäkään leffassa.
ystävien ja sukulaisten kuolema ilman minkäänlaista ennakkovaroituista?[/quote]
Toivottavasti kapun angstaus ei häiritse "PUMPUMRÄISKISMÄISKISTUHOA" liikaa, koska sitähän ihmiset oikeasti menevät katsomaan.[/quote]
Samalla tavalla kaikkien batman fanien luulis saaneen tarpeekseen: "I'm the batman and I can't keep anyone close to me because my one man's war against criminals. Maybe I'm turning one them myself..." blaa blaa emoilua. Lokin/Thorin suhteessa on paljon potentiaalia, mitä ei viety loppuun Thor-leffassa. Lisäksi te batman-fanit tykkäätte nostaa esille Banen, jonka ainoa kiinnostava meriitti sarjiksissa on batmanin selän murtaminen. Totuus on, että jos Tom Hardy ei kuole ennen ensi-iltaa niin ketään ei kiinnosta, joku epäselvästi puhuva muskelimies.
Ja miksi kummassa toi "PUMPUNRÄISKISTUHO" pitää aina nostaa esille? Tottakai traileriin tungetaan paljon toimintaa, koska se myy. Ei se ole mikään salaisuus. Thorin ja Kapu Amerikan traikut olivat myös toimintapainotteisia, mutta molemmat sisälsivät ihan oikean juonen myös.
01.03.2012 klo 22.20
02.03.2012 klo 16.47
Lisäksi te batman-fanit tykkäätte nostaa esille Banen, jonka ainoa kiinnostava meriitti sarjiksissa on batmanin selän murtaminen.
Jos olisit joskus lukenut niitä sarjiksia niin tietäisit enemmän, Banesta löytyy sentään syvyyttä enemmän kuin esim jostain hawk-eyesta.
Totuus on, että jos Tom Hardy ei kuole ennen ensi-iltaa niin ketään ei kiinnosta, joku epäselvästi puhuva muskelimies.
Niin tietenkin, eihän Ledgerikään olisi voittanut mitään oscaria eikä kukaan olisi muistanut hänen roolisuoritustaan kahden tunnin päästä leffan loputtua jos hän ei olisi heittänyt veiviään, koska ketä kiinnostaa joku huuliaan lipova meikkinaama?
Ja miksi kummassa toi "PUMPUNRÄISKISTUHO" pitää aina nostaa esille?
Koska sitä nämä marvelin supersankarileffat ovat, oli seassa sitten joku naurettavan pinnallinen juonentapainen tai ei.
02.03.2012 klo 17.14 2
Koska sitä nämä marvelin supersankarileffat ovat, oli seassa sitten joku naurettavan pinnallinen juonentapainen tai ei.
Ihan kuin nämä Batmannit olisivat jotenkin erityisen syvällisiä...
02.03.2012 klo 17.46
Jos olisit joskus lukenut niitä sarjiksia niin tietäisit enemmän, Banesta löytyy sentään syvyyttä enemmän kuin esim jostain hawk-eyesta.
Ei ole. Itse olen sarjakuvia lukenut iät ja ajat ja nykyään uusimmissa The Dark Knight lehdissä Bane on se sama valtava lihaskasa, joka pieksee Batmanta ja kehittää Venomista parempaa. Ei häneen ole kyllä syvyyttä Talia Ghulin rakastumisen lisäksi saatu laitettua... Vai? Hawkeye taas on ollut pahis, menettänyt rakkaansa(Laululintu), tappanut oman rakkaansa(Black Widow) ja kuulunut Ukonnuoliin ja tietenkin kasvanut karskiksi soturiksi. Hawkeye ei ole sankari.
Niin tietenkin, eihän Ledgerikään olisi voittanut mitään oscaria eikä kukaan olisi muistanut hänen roolisuoritustaan kahden tunnin päästä leffan loputtua jos hän ei olisi heittänyt veiviään, koska ketä kiinnostaa joku huuliaan lipova meikkinaama?
Tässä olet oikeassa. Nolan kirjoittaa Banesta varmasti sarjakuvan Banea paremman hahmon. Tom Hardy tulee varmasti tekemään kelpo roolin.
Koska sitä nämä marvelin supersankarileffat ovat, oli seassa sitten joku naurettavan pinnallinen juonentapainen tai ei.
Pinnallinen? Juonentapainen? Kannattaa katso elokuvat uudestaan. Sillä jos löydät ajatuksia herättäviä juonentapaisia Nolanin Batmaneistä, niin et voi olla huomaamatta samaa Iron Maneista...
Ja miksi ihmeessä olet niin Avengersia vastaan? Oletko iältäsi vielä niin nuori, että on pakko olla vain toisen ja sen oman kannattaja ja muut on perseestä, koska Sinä? Itse odotan Avengersia, TASM:ä ja TDKR:ä erittäin paljon ja eiköhän ne kaikki sisällä jotain juonentapaisia... Ja jos luulit, että TDKR on vain aikusille ja "kunnon" elokuvista pitäville olet väärässä. TDKR kohdeyleisö on massat ja lapset. Siksi ikäraja on alhainen ja toimintaa on paljon. Vai mitä sanot tästä: http://nerdapproved.com/wp-content/uploads/2012/02/thebat
02.03.2012 klo 18.18
Hawkeye ei ole sankari.
Tässä leffassa hän näyttää kovasti olevan. Toivotaan että häneen saadaan jotain mainitsemaasi syvyyttä muutenkin kuin rakastumalla Mustaan Leskeen.
Ja miksi ihmeessä olet niin Avengersia vastaan?
Yhtä hyvin voisin kysyä mikä sinulla tai ihmisillä (kuten tämän koko kommentointiketjun aloittajalla) on batmaniä vastaan.
02.03.2012 klo 18.36
Yhtä hyvin voisin kysyä mikä sinulla tai ihmisillä (kuten tämän koko kommentointiketjun aloittajalla) on batmaniä vastaan.
Jos olisit lukenut viestini kokonaan, niin tietäisit ettei minulle ole mitään TDKR vastaan tai Batmantä. Nolanin kaksi Batman elokuvaa on ollut 4/5 materiaalia. Odotan TDKR innolla ja yhtä paljon kuin Avengersia. Eli miksi sinä siis olet Avengersia vastaan?
Whedon on ohjaajana ja käsikirjoittajana. Hän osaa tuoda hahmoihin syvyyttä, eli vaikka trailerit näyttääkin vain melskeeltä, niin uskon ettei draamaa tai syventymisiä hahmoihin jätetä. Hahmot on esitelty omissa elokuvissa, joten heidän on nyt kasvettava ihmisinä ja ryhmänä ja tätä varmasti on mukana. Thorin ja Lokin kohdalla veljeside tuo varmasti ongelmia, kun ryhmän pitäisi laittaa Loki matalaksi. Tai kun Hulk sekoaa Lokin toimesta, kuten sarjakuvissa. Ja tuskin Kapteeni 40-luvulta ole ihan sinut kaiken kanssa. Tony Stark taas on... Tony Stark.
02.03.2012 klo 20.10
Eli miksi sinä siis olet Avengersia vastaan?
Ei minulla itse elokuvaa vastaan vaan sitä että se asetetaan nolanin batmaniä vastaan ja vieläpä voittajana (ainakin mikä tulee kässäriin). Tulen aivan varmasti katsomaan avengersit, kuten olen katsonut kapun, thorin ja iron manit, mutta en tuollaiset naurettavat marvel-fanilasit päässä.
02.03.2012 klo 20.13
Niin tietenkin, eihän Ledgerikään olisi voittanut mitään oscaria eikä kukaan olisi muistanut hänen roolisuoritustaan kahden tunnin päästä leffan loputtua jos hän ei olisi heittänyt veiviään, koska ketä kiinnostaa joku huuliaan lipova meikkinaama?
Tässä olet oikeassa. Nolan kirjoittaa Banesta varmasti sarjakuvan Banea paremman hahmon. Tom Hardy tulee varmasti tekemään kelpo roolin.
Koska sitä nämä marvelin supersankarileffat ovat, oli seassa sitten joku naurettavan pinnallinen juonentapainen tai ei.
Pinnallinen? Juonentapainen? Kannattaa katso elokuvat uudestaan. Sillä jos löydät ajatuksia herättäviä juonentapaisia Nolanin Batmaneistä, niin et voi olla huomaamatta samaa Iron Maneista...
Ja miksi ihmeessä olet niin Avengersia vastaan? Oletko iältäsi vielä niin nuori, että on pakko olla vain toisen ja sen oman kannattaja ja muut on perseestä, koska Sinä? Itse odotan Avengersia, TASM:ä ja TDKR:ä erittäin paljon ja eiköhän ne kaikki sisällä jotain juonentapaisia... Ja jos luulit, että TDKR on vain aikusille ja "kunnon" elokuvista pitäville olet väärässä. TDKR kohdeyleisö on massat ja lapset. Siksi ikäraja on alhainen ja toimintaa on paljon. Vai mitä sanot tästä: http://nerdapproved.com/wp-content/uploads/2012/02/thebat[/quote]
TDKR:n kohdeyleisö on massat ja lapset? Okei, kai ne nyt on massat, kun Batmaneillä nyt niin paljon katsojia on. Siis voi sanoa, että kaikki kesäelokuvat on tarkoitettu massoille, tietenkin myös Kostajat. Tuo, että Batman olisi tarkoitettu lapsille, meni minulta vähän ohi. Se että ikäraja on alhainen, ei tarkoita ettäkö elokuva olisi suunnattu nuoremmille. Varsinkin, kun kyseessä on Christopher Nolan, "aikuisten elokuvien ohjaaja". Ja yleensähän se on tuo tuotantoyhtiö (tässä tapauksessa Warner Bros.), joka haluaa leffalla olevan alhainen ikäraja, että saataisiin enemmän katsojia.
Ja noita oheistuotteita nyt löytyy vähän kaikkialta. Olihan neljännen Indiana Jonesinkin aikaan mm. Hesburgereissa Lasten Ateria -leluina Indy-tuotteita. Ja kyllähän Kostajistakin on ilmestynyt vaikka mitä juttuja, 3D-lasit ym. Mutta täytyy myöntää että aika hyvä veto oli tuo Bane-nukke. :)
Ja joku mainitsi, että Nolanin Batmaneissä ei ole yhtään syvällistä sanomaa. Suosittelen katsomaan Batman Beginsin uudestaan. Varsinkin alussa melkein jokainen repliikki on yhtä filosofiaa tai viisautta.
Ja mitä näyttelijöihin tulee. Niin on melkein pakko sanoa, että Batmanissa on kovemmat tyypit, kuin Kostajissa, vaikka aika tasaista onkin.
Batmaneissä on Michael Cane, joka on elävä legenda. Gary Oldman, joka on muuten vaan hyvä näyttelijä. Morgan Freeman, joka on myöskin elävä legenda. Christian Bale, joka nyt ei oikeastaan erotu joukosta, mutta hyvä näyttelijä hänkin. Anne Hathaway Kissanaisena... En aio sanoa mitään, kun en ole nähnyt häntä kyseisessä roolissa. Ja Heath Ledger voitti parhaimman miessivuosa Oscarin. Se kertookin jo jotain. Ja Beginsissä joka paikan höylä Liam Neeson. Mahtava kaarti.
En valita Kostajistakaan. Tässä on kuitenkin enemmän tuoreita kasvoja, jotka ovat tulleet julkisuuteen vasta muutaman vuoden sisällä.
Chris Hemsworth oli ihan hyvä Thorina. Tom Hiddleston oli mahtava Lokina. Uusi kasvo hänkin (ainakin minulle). Chris Evans hieman pökkelö Kapteeni Amerikka, mutta ihan jees. Jeremy Renner varmasti ihan toimiva Haukansilmänä ja Scarlett Johansson nyt on mitä on: Scarlett Johansson. Mark Ruffalosta en mene sanomaan mitään. Robert Downey Jr. on äijä ja sopii Iron Maniksi kuin nyrkki silmään. Samuel Jackson on sitten se tämän leffan legenda jo eläessään.
Mutta kuten sanottu, odotan molempia mielenkiinnolla ja sanotaan kunnolla vasta kun elokuvat on nähty.
02.03.2012 klo 20.16
02.03.2012 klo 22.33
Ison rahan kesäleffa, joka tosin sisältää syvällistäkin sisältöä. Tosin uskon, että The Avengers sisältää myöskin sitä. Sisälsihän ensimmäinen Iron Mankin hieman sodan vastaista propagandaa.
03.03.2012 klo 10.43
Lisäksi hahmoja syventäneitten soololeffojen ansiosta hahmoista välittääkin enemmän, olkoonkin että tiedämme ettei yksikään tule kuolemaan.
Itse odotan Avengeria enemmän, kuin DKR koska Batman ei oo koskaan iskenyt, mutta en aio alkaa riitelemään nolaniittien kanssa asiasta.
03.03.2012 klo 14.33
Joo ei täysin lapsille tarkoitettuja ole nämä Nolanin Batmanit, sillä meno on karua ja synkkää, mutta juurikin WB ja ikäraja ja se Batman on lapsille kova sana, siinä missä Hämis ja Teräsmies. Siksi näitä leluja ja muita, mutta yritin tuoda esille sen, ettei TDKR tule olemaan vakava ja aikuisten ja Avengers hauska ja lapsien. Pakko hieman ottaa kovia aseita käyttöön.
Ison rahan kesäleffa, joka tosin sisältää syvällistäkin sisältöä. Tosin uskon, että The Avengers sisältää myöskin sitä. Sisälsihän ensimmäinen Iron Mankin hieman sodan vastaista propagandaa.
Juurikin näin. :)
Rekisteröitynyt 07.12.2007
03.03.2012 klo 21.49
04.03.2012 klo 00.15
määrä > laatu
Dark Knight hakkasi yksin Iron Manin, Hulkin, Thorin ja Kapteeni Amerikan joten ihme on jos Avengers peittoaa TDKRn. mutta nörepojathan tulevat sitä enemmän housuihin mitä enemmän ukkoja on. jos lisäisivät Spidermanin, Ghost Riderin, Bladen, X-Menin, Doctor Strangen ja muut niin tämähän olisi automaattisesti most awesome movie eva
Mikäs lepakkofani se siellä huutelee :D Kyllä omasta mielestä Iron Man oli paljon parempi mitä dark knight. Dark Knight oli ylipitkää batmanin mörinän kuuntelua. Tylsää juonenkerrontaa ja leffa oli umpitylsä muutenkin. Ainoa hyvä asia leffassa oli Heath Ledger. Batman Begins oli parempi. Ota ne fanilasit pois silmiltä. Dark Knight ehkä yliarvostetuin elokuva pitkään aikaan. Siinä ei ole MITÄÄN mikä tekisi siitä niin järkyttävän loistavan-
On se nyt kumma, kun nykypäivänä ei saa erottua joukosta ja vihata leffoja joista muut pitää. Susta olis kai parempi jos oltais aivottomia zombeja, ilman omaa tahtoa.
Omastakin mielestä DK on yliarvostettu. Täynnä kaikkia typeriä juonenkäänteitä, Jokeri joka ei ollut lainkaan Jokeri, koomista bätmän-örinää ja tylsiä toiminta kohtauksia. DKR pistää paremmaksi pahiksella, jonka puhe on epäselvää ja maanjäristyskoneella. Hauskaa, kuinka nolaniitit kehuvat miehen bat-leffojen realistisuutta, mutta eivät ole huomaaminaankaan maanjäristyskonetta.
Kyllä Kostajat peittoaa bätmänin jokaisella osa-alueella. AVENGERS ASSEMBLE!
04.03.2012 klo 10.19
Mutta kerrohan, säälittävää, miksi ihmiset eivät saa vihata leffoja joista muut pitävät? Koetko olosi uhatuksi, kun rakastamasi Nolan ei olekkaan kaikkien perseennuolennan kohteena? Minäkin pidän miehen leffoista (Inception top-5 suosikkileffat listallani), mutta tämä meininki, ettei miehen leffoja saa vihata on ihan naurettavaa. Eikä tämä koske vain Nolania vaan tuntuu siltä, että on kymmenittäin leffoja joita ei voi "oikeasti" vihata/olla pitämättä vaan yrittää olla vain erilainen. Minäkin voin nyt tunnustaa, että en pidä Terminaattoreista, Manaajasta, Avatarista tai Tappajahaista. Kaikki jotka pitävät minua lapsellisena tämän takia (kerrottakoon, että olen täysi-ikäinen) voivat mennä äitinsä luokse itkemään, koska joku kehtasi olla leffasta erimieltä.
04.03.2012 klo 17.41
Luulen, että leffamies tarkoitti "Jokeri joka ei ole Jokeri" kommentilla sitä, ettei Nolanin Jokeri muistuta sarjis versiotaan juurikaan.
Mutta kerrohan, säälittävää, miksi ihmiset eivät saa vihata leffoja joista muut pitävät? Koetko olosi uhatuksi, kun rakastamasi Nolan ei olekkaan kaikkien perseennuolennan kohteena? Minäkin pidän miehen leffoista (Inception top-5 suosikkileffat listallani), mutta tämä meininki, ettei miehen leffoja saa vihata on ihan naurettavaa. Eikä tämä koske vain Nolania vaan tuntuu siltä, että on kymmenittäin leffoja joita ei voi "oikeasti" vihata/olla pitämättä vaan yrittää olla vain erilainen. Minäkin voin nyt tunnustaa, että en pidä Terminaattoreista, Manaajasta, Avatarista tai Tappajahaista. Kaikki jotka pitävät minua lapsellisena tämän takia (kerrottakoon, että olen täysi-ikäinen) voivat mennä äitinsä luokse itkemään, koska joku kehtasi olla leffasta erimieltä.
05.03.2012 klo 07.12
Luulen, että leffamies tarkoitti "Jokeri joka ei ole Jokeri" kommentilla sitä, ettei Nolanin Jokeri muistuta sarjis versiotaan juurikaan.
Mutta kerrohan, säälittävää, miksi ihmiset eivät saa vihata leffoja joista muut pitävät? Koetko olosi uhatuksi, kun rakastamasi Nolan ei olekkaan kaikkien perseennuolennan kohteena? Minäkin pidän miehen leffoista (Inception top-5 suosikkileffat listallani), mutta tämä meininki, ettei miehen leffoja saa vihata on ihan naurettavaa. Eikä tämä koske vain Nolania vaan tuntuu siltä, että on kymmenittäin leffoja joita ei voi "oikeasti" vihata/olla pitämättä vaan yrittää olla vain erilainen. Minäkin voin nyt tunnustaa, että en pidä Terminaattoreista, Manaajasta, Avatarista tai Tappajahaista. Kaikki jotka pitävät minua lapsellisena tämän takia (kerrottakoon, että olen täysi-ikäinen) voivat mennä äitinsä luokse itkemään, koska joku kehtasi olla leffasta erimieltä.
Mitä vittuu sä alat mun kans riitelee? Mä vain "tulkkasin" leffamiehen aatoksia. Lisäksi voidaan aina tehdä argumentti, että Nolan on laiska käsikirjoittaja, koska ei yritä tuoda sarjakuvien ikonisia hahmoja valkokankaalle vaan vääntää näistä omia versioitaan. Älä väitä, etteivät sarjiksille uskolliset versiot toimisi. Jos Marvel pystyy tekemään sarjiksille uskolliset, mutta sopivasti päivitetyt, versiot Kapteeni Amerikasta ja Thorista niin on kumma jos Nolan ei osaisi tämmöisiä vääntää Batman maailman hahmoista.
En kyllä tajua miksi vaivauduin sulle vastaaamaan, kun kuitenkin alat selittää kuinka lapsellinen olen, koska en osaa ylistää kaikkea Nolanin tuottamaa ja olenkin "oikeasti" tämän puolella, mutta yrittämällä yritän olla erilainen. On se kumma, kun Avengers-leffan trailerin kommentit karkaa näin pahasti aiheesta.
05.03.2012 klo 10.19
Itse en osaa odottaa kostajilta mitään. Jos savat oikeasti kunnollista juonta kasaan, kiinnostun. Irom Man 2 oli imo todella huono, eikä hulk paljoa sen parempi ollut. Thoria ja Captain Americaa en ole vilkaissut.
Tässä on eri ohjaaja ja käsikirjoittaja kuin noissa. Joss Whedon. Sanooko nimi mitään?
05.03.2012 klo 12.42
Luulen, että leffamies tarkoitti "Jokeri joka ei ole Jokeri" kommentilla sitä, ettei Nolanin Jokeri muistuta sarjis versiotaan juurikaan.
Mutta kerrohan, säälittävää, miksi ihmiset eivät saa vihata leffoja joista muut pitävät? Koetko olosi uhatuksi, kun rakastamasi Nolan ei olekkaan kaikkien perseennuolennan kohteena? Minäkin pidän miehen leffoista (Inception top-5 suosikkileffat listallani), mutta tämä meininki, ettei miehen leffoja saa vihata on ihan naurettavaa. Eikä tämä koske vain Nolania vaan tuntuu siltä, että on kymmenittäin leffoja joita ei voi "oikeasti" vihata/olla pitämättä vaan yrittää olla vain erilainen. Minäkin voin nyt tunnustaa, että en pidä Terminaattoreista, Manaajasta, Avatarista tai Tappajahaista. Kaikki jotka pitävät minua lapsellisena tämän takia (kerrottakoon, että olen täysi-ikäinen) voivat mennä äitinsä luokse itkemään, koska joku kehtasi olla leffasta erimieltä.
Mitä vittuu sä alat mun kans riitelee? Mä vain "tulkkasin" leffamiehen aatoksia. Lisäksi voidaan aina tehdä argumentti, että Nolan on laiska käsikirjoittaja, koska ei yritä tuoda sarjakuvien ikonisia hahmoja valkokankaalle vaan vääntää näistä omia versioitaan. Älä väitä, etteivät sarjiksille uskolliset versiot toimisi. Jos Marvel pystyy tekemään sarjiksille uskolliset, mutta sopivasti päivitetyt, versiot Kapteeni Amerikasta ja Thorista niin on kumma jos Nolan ei osaisi tämmöisiä vääntää Batman maailman hahmoista.
En kyllä tajua miksi vaivauduin sulle vastaaamaan, kun kuitenkin alat selittää kuinka lapsellinen olen, koska en osaa ylistää kaikkea Nolanin tuottamaa ja olenkin "oikeasti" tämän puolella, mutta yrittämällä yritän olla erilainen. On se kumma, kun Avengers-leffan trailerin kommentit karkaa näin pahasti aiheesta.
05.03.2012 klo 13.14
Dark Knightille annat pisteet siitä, että yritetään vääntää supersankari-leffasta hieman aikuisempaa, mutta se ei silti ole kaikkien kehujen (saatika oscareitten) arvoinen.
Ehkä odotukset olivat liian suuret tai jotain, mutta pettymys mikä pettymys. Näyttelijät tekevät ihan hyvää työtä, Heath Ledger etunenässä, mutta tämän hahmossa ei ole mitään omaperäistä. Samanlaisia laskelmoivia psykopaatteja on nähty miljoonia.
Muukaan elokuva ei ollut mitenkään ihmeellinen. Juonesta olisi voinut leikata täysin kivuttomasti tunnin edestä materiaalia pois ilman, että kokonaisuus olisi kärsinyt. Elokuva lisäksi kompastelee omaan nokkeluuteensa. Miten Gordon yks kaks selvisi? Mistä hitosta Alfred kiskoo puheen aina, kun Battista masentaa? Miksi Nolan kuvitteli katsojien ottavan vakavissaan sen, että minuutin välein on uusi panttivanki tilanne tai Jokerin uhkavaatimus?
Ja lopussa ollut Gordonin puhe kruunasi kokonaisuuden. Täyttä korniutta alusta loppuun. Eivätkä tietenkään Christian Balen örinä auta ottamaan kokonaisuutta yhtään vakavammin.
"Ai niin ja hermostut ihan liian helposti, olet selvästi kakara vaikka olisit kuinka täysi-ikäinen!"
Seura tekee kaltaisekseen
05.03.2012 klo 14.26
Marvelin leffat ei ehkä ole mitään oscarin arvoisia mestariteoksia, mutta niissä on hyvät hahmot, hyvä juoni ja hyvää toimintaa.
Dark Knightille annat pisteet siitä, että yritetään vääntää supersankari-leffasta hieman aikuisempaa, mutta se ei silti ole kaikkien kehujen (saatika oscareitten) arvoinen.
Ehkä odotukset olivat liian suuret tai jotain, mutta pettymys mikä pettymys. Näyttelijät tekevät ihan hyvää työtä, Heath Ledger etunenässä, mutta tämän hahmossa ei ole mitään omaperäistä. Samanlaisia laskelmoivia psykopaatteja on nähty miljoonia.
Muukaan elokuva ei ollut mitenkään ihmeellinen. Juonesta olisi voinut leikata täysin kivuttomasti tunnin edestä materiaalia pois ilman, että kokonaisuus olisi kärsinyt. Elokuva lisäksi kompastelee omaan nokkeluuteensa. Miten Gordon yks kaks selvisi? Mistä hitosta Alfred kiskoo puheen aina, kun Battista masentaa? Miksi Nolan kuvitteli katsojien ottavan vakavissaan sen, että minuutin välein on uusi panttivanki tilanne tai Jokerin uhkavaatimus?
Ja lopussa ollut Gordonin puhe kruunasi kokonaisuuden. Täyttä korniutta alusta loppuun. Eivätkä tietenkään Christian Balen örinä auta ottamaan kokonaisuutta yhtään vakavammin.
"Ai niin ja hermostut ihan liian helposti, olet selvästi kakara vaikka olisit kuinka täysi-ikäinen!"
Seura tekee kaltaisekseen
05.03.2012 klo 14.33
Marvelin leffat ei ehkä ole mitään oscarin arvoisia mestariteoksia, mutta niissä on hyvät hahmot, hyvä juoni ja hyvää toimintaa.
Dark Knightille annat pisteet siitä, että yritetään vääntää supersankari-leffasta hieman aikuisempaa, mutta se ei silti ole kaikkien kehujen (saatika oscareitten) arvoinen.
Ehkä odotukset olivat liian suuret tai jotain, mutta pettymys mikä pettymys. Näyttelijät tekevät ihan hyvää työtä, Heath Ledger etunenässä, mutta tämän hahmossa ei ole mitään omaperäistä. Samanlaisia laskelmoivia psykopaatteja on nähty miljoonia.
Muukaan elokuva ei ollut mitenkään ihmeellinen. Juonesta olisi voinut leikata täysin kivuttomasti tunnin edestä materiaalia pois ilman, että kokonaisuus olisi kärsinyt. Elokuva lisäksi kompastelee omaan nokkeluuteensa. Miten Gordon yks kaks selvisi? Mistä hitosta Alfred kiskoo puheen aina, kun Battista masentaa? Miksi Nolan kuvitteli katsojien ottavan vakavissaan sen, että minuutin välein on uusi panttivanki tilanne tai Jokerin uhkavaatimus?
Ja lopussa ollut Gordonin puhe kruunasi kokonaisuuden. Täyttä korniutta alusta loppuun. Eivätkä tietenkään Christian Balen örinä auta ottamaan kokonaisuutta yhtään vakavammin.
"Ai niin ja hermostut ihan liian helposti, olet selvästi kakara vaikka olisit kuinka täysi-ikäinen!"
Seura tekee kaltaisekseen
Marvelin leffat sentään ovat tietoisia siitä, että eivät ole pitemmän päälle muuta, kuin supersankareilla hyöstettyä toimintaa.
DK yrittää olla vakava ja synkkä rikostrilleri, mutta epäonnistuu siinä. Minusta minä olen meistä kahdesta selvästi se kypsempi, koska minä sentään perustelin pitkällä viestillä mikä tekee DK minun silmissäni Marvelin tuotoksia heikomman. Sinun argumenttisi ovat tasoa: "Vittu mikä pelle! Marvel on täyttä paskaa!"
05.03.2012 klo 18.29
Marvelin leffat ei ehkä ole mitään oscarin arvoisia mestariteoksia, mutta niissä on hyvät hahmot, hyvä juoni ja hyvää toimintaa.
Dark Knightille annat pisteet siitä, että yritetään vääntää supersankari-leffasta hieman aikuisempaa, mutta se ei silti ole kaikkien kehujen (saatika oscareitten) arvoinen.
Ehkä odotukset olivat liian suuret tai jotain, mutta pettymys mikä pettymys. Näyttelijät tekevät ihan hyvää työtä, Heath Ledger etunenässä, mutta tämän hahmossa ei ole mitään omaperäistä. Samanlaisia laskelmoivia psykopaatteja on nähty miljoonia.
Muukaan elokuva ei ollut mitenkään ihmeellinen. Juonesta olisi voinut leikata täysin kivuttomasti tunnin edestä materiaalia pois ilman, että kokonaisuus olisi kärsinyt. Elokuva lisäksi kompastelee omaan nokkeluuteensa. Miten Gordon yks kaks selvisi? Mistä hitosta Alfred kiskoo puheen aina, kun Battista masentaa? Miksi Nolan kuvitteli katsojien ottavan vakavissaan sen, että minuutin välein on uusi panttivanki tilanne tai Jokerin uhkavaatimus?
Ja lopussa ollut Gordonin puhe kruunasi kokonaisuuden. Täyttä korniutta alusta loppuun. Eivätkä tietenkään Christian Balen örinä auta ottamaan kokonaisuutta yhtään vakavammin.
"Ai niin ja hermostut ihan liian helposti, olet selvästi kakara vaikka olisit kuinka täysi-ikäinen!"
Seura tekee kaltaisekseen
Marvelin leffat sentään ovat tietoisia siitä, että eivät ole pitemmän päälle muuta, kuin supersankareilla hyöstettyä toimintaa.
DK yrittää olla vakava ja synkkä rikostrilleri, mutta epäonnistuu siinä. Minusta minä olen meistä kahdesta selvästi se kypsempi, koska minä sentään perustelin pitkällä viestillä mikä tekee DK minun silmissäni Marvelin tuotoksia heikomman. Sinun argumenttisi ovat tasoa: "Vittu mikä pelle! Marvel on täyttä paskaa!"
05.03.2012 klo 20.28
mutta niissä on hyvät hahmot, hyvä juoni ja hyvää toimintaa.
Toiminta nyt on oikeasti ainoa selkeä "hyvä" puoli marvelin leffoissa, voisi melkein sanoa että ainoa. Juonta nyt on turha millään umpikliseisillä "veli vs veli, nössöstä tehdään sankari, miljonääri taistelee pahuutta vastaan" argumenteilla perustella hyväksi. Yhdenkään ekan iron manin jälkeen ilmestyneen marvel-leffan arvosana metacriticissä ei ole yltänyt seiskaa paremmaksi, ja syystä. Että siitä hyvyydestä.
06.03.2012 klo 07.29 1
Marvelin leffat ei ehkä ole mitään oscarin arvoisia mestariteoksia, mutta niissä on hyvät hahmot, hyvä juoni ja hyvää toimintaa.
Dark Knightille annat pisteet siitä, että yritetään vääntää supersankari-leffasta hieman aikuisempaa, mutta se ei silti ole kaikkien kehujen (saatika oscareitten) arvoinen.
Ehkä odotukset olivat liian suuret tai jotain, mutta pettymys mikä pettymys. Näyttelijät tekevät ihan hyvää työtä, Heath Ledger etunenässä, mutta tämän hahmossa ei ole mitään omaperäistä. Samanlaisia laskelmoivia psykopaatteja on nähty miljoonia.
Muukaan elokuva ei ollut mitenkään ihmeellinen. Juonesta olisi voinut leikata täysin kivuttomasti tunnin edestä materiaalia pois ilman, että kokonaisuus olisi kärsinyt. Elokuva lisäksi kompastelee omaan nokkeluuteensa. Miten Gordon yks kaks selvisi? Mistä hitosta Alfred kiskoo puheen aina, kun Battista masentaa? Miksi Nolan kuvitteli katsojien ottavan vakavissaan sen, että minuutin välein on uusi panttivanki tilanne tai Jokerin uhkavaatimus?
Ja lopussa ollut Gordonin puhe kruunasi kokonaisuuden. Täyttä korniutta alusta loppuun. Eivätkä tietenkään Christian Balen örinä auta ottamaan kokonaisuutta yhtään vakavammin.
"Ai niin ja hermostut ihan liian helposti, olet selvästi kakara vaikka olisit kuinka täysi-ikäinen!"
Seura tekee kaltaisekseen
Marvelin leffat sentään ovat tietoisia siitä, että eivät ole pitemmän päälle muuta, kuin supersankareilla hyöstettyä toimintaa.
DK yrittää olla vakava ja synkkä rikostrilleri, mutta epäonnistuu siinä. Minusta minä olen meistä kahdesta selvästi se kypsempi, koska minä sentään perustelin pitkällä viestillä mikä tekee DK minun silmissäni Marvelin tuotoksia heikomman. Sinun argumenttisi ovat tasoa: "Vittu mikä pelle! Marvel on täyttä paskaa!"
Eivätkös nämä kommentit ole juuri sitä varten, että voidaan keskustella asioista enemmän tai vähemmän perustellen. Taidat ite olla vaan jokin internet trolli, kun et viitti järkevää keskustelua pitää yllä. Muistaakseni tämä alkoi siitä, että minä selitin sinulle yhden toisen mielipidettä ja pistin vähän omaa alle ja sinä provosoiduit. Enkä minä jaksa ottaa sinun "Marvel paska ja minä kakara" väitettä kovinkaan painokkaasti, jos sinulla ei ole mitään perustetta. Taidat vain kaivata huomiota ja minua harmittaa, että annoin periksi ja annoin sitä minulle. Saat minun puolestani vastata tähän viestiin mitä tahansa, mutta en aio siitä välittää.
06.03.2012 klo 07.31
Siis sinulle, voi piru kun aamul ei jaksa ajatella
06.03.2012 klo 23.21 2
mutta niissä on hyvät hahmot, hyvä juoni ja hyvää toimintaa.
Toiminta nyt on oikeasti ainoa selkeä "hyvä" puoli marvelin leffoissa, voisi melkein sanoa että ainoa. Juonta nyt on turha millään umpikliseisillä "veli vs veli, nössöstä tehdään sankari, miljonääri taistelee pahuutta vastaan" argumenteilla perustella hyväksi. Yhdenkään ekan iron manin jälkeen ilmestyneen marvel-leffan arvosana metacriticissä ei ole yltänyt seiskaa paremmaksi, ja syystä. Että siitä hyvyydestä.
Miljönääri taistelee pahuutta vastaan. Ai vähän niin kuin Batman?
Kannattaisi muuten huomata jo, että Avengersissa on eri käsikirjoittajat ja ohjaaja kuin noissa muissa Märvelli -elokuvissa. Tältä voi jopa odottaa jotakin.
Tietenkin jengi voisi lopettaa arvostelemasta elokuvia, joita eivät ole edes nähneet :facepalm:.
Kirjoita kommentti