Honda saa vauhtia listahiteistä
Automerkki tukee useita musayhtiön loppuvuoden verkossa tapahtuvista uutuusjulkaisuista. Mukana on viisua ja videoita artisteilta kuten Avril Lavigne, Christina Aguilera, Dido ja Alicia Keys. Sony BMG jakaa sadoille sivustoille Hondan mediaplayereita, joissa on mukana lyhyt mainos ja linkit Hondan webbisivuille.
Hondan kanpanja on ensimmäinen kerta, kun Sony BMG tekee yhden suuren sponsorin kanssa sopimuksen Sony BMG Music Boxin kautta julkaisemansa uutuusmusiikin sponsoroinnista. Sopimuksen arvosta ei puhuta mutta lähteet arvioivat Hondan panostavan diiliin 500000 -1 miljoonan dollarin verran. Honda pyrkii saavuttamaan edelläkävijän ja tuoreuden kuvaa nuorten autonostajien silmissä. Honda Civicin liitolla ajankohtaisen listamusiikin kanssa tavoitellaan 18-34-vuotiaita potentiaalisia ostajia.
The Music Box julkaisee joka tiistai uusia videoita ja viisuja. Honda valitsee haluamansa sponsorointikohteet seuraavien kuukausien aikana, enimmäkseen pop/rock-genrestä.
Keskustelut (2 viestiä)
Rekisteröitynyt 10.04.2007
15.10.2007 klo 12.48
Jännä asia tämä imago, suomessa honda mielletään nuorten/teinien suosikiksi, kun taas briteissä honda mielletään lähes poikkeuksetta vanhusten kuljettimiksi.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 29.09.2007
15.10.2007 klo 14.52
Kirjoita kommentti