Lost Odysseyssa neljä levyllistä sisältöä
Uudetkin tallennusmediat käyvät pelintekijöille nopeasti pieneksi. Tästä todisteena on Mistwalkerin kehittämä roolipeli Lost Odyssey. Syy valtavaan datamäärään löytyy ainakin osittain pelin välianimaatioista, jotka ovat esirenderöityjä. Suunnittelija Hironobu Skaguchin mukaan juonta kuljettavat välianimaatiot olisi voitu toteuttaa myös reaaliaikaisina Xbox 360:n tehoilla, mutta animaatioiden ohjaaminen oli helpompaa tällä tavoin toteutettuna.
Lost Odyssey ilmestyy joulukuussa Japanissa. Euroopan julkaisua joudutaan odottelemaan ensi vuoden helmikuuhun asti.
Lost Odyssey
Keskustelut (7 viestiä)
20.09.2007 klo 14.13
Rekisteröitynyt 03.09.2007
20.09.2007 klo 14.19
Kasvatetaan valmistuskustannuksia, jotta kehityskustannukset olisivat pienempiä.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
20.09.2007 klo 14.26
20.09.2007 klo 15.35
20.09.2007 klo 15.45
Moderaattori
Rekisteröitynyt 18.05.2007
20.09.2007 klo 15.45
Toivottavasti mahdolliset hard / impossible vaikeustasot löytävät tässä tiensä länsimaisiin julkaisuihinkin...
20.09.2007 klo 18.11
Eri asia olisi, jos peli vaatisi aina CD1:n syöttämisen ensin, jonka jälkeen pitäisi sitten vielä syöttää se oikea levyke. Tälläinen olisi ymmärrettävästi hankalaa mutta kun asia ei varmasti tule olemaan tämä, en voi ymmärtää miksi porukan pitää nostaa tästä tälläinen haloo...
Luulisi nyt muistavan, mille levylle sitä on päässyt.
Kirjoita kommentti