PS3 on paras - ja ainoa - kone Heavy Rainille
ThatVideogameBlog selventää, miksi Heavy Rainia ei tulla koskaan, milloinkaan, ikinä näkemään muilla koneilla kuin Playstation 3:lla.
Quantic Dreamin perustaja David Cage kertoi aiheesta seuraavaa: "Peli täytyi tehdä PS3:lle kahdesta syystä: hardware, PS3:n arkkitehtuurin rakenne on todella tehokas. Jos tekee aidon PS3-pelimoottorin, siitä saa fantastisia asioita irti. Jos koittaa portata toiselta alustalta, siitä tulee vaikeaa."
"Rehellisesti sanoen en ole hirveästi grafiikoiden perään, en usko että tarvitaan ultrarealistista grafiikkaa tunteiden välittämiseen, sen voi tehdä hyvin vähälläkin. Mutta halusimme saada tunteita uskottavista hahmoista, se oli koko jutun idea. Tästä lähtökohdasta PS3 oli ehdottomasti paras alusta", jatkoi Cage.
Keskustelut (48 viestiä)
01.11.2009 klo 19.06
By the way: Mitä jos seuraavalla kerralla uutisoisitte jotain sellaista, joka ei haiskahda näin paljoa konsolisodan lietsomiselta? Meinaan... Tämä uutinen on kuin suoraan Eemeli Rekusen data pankista.
Eiköhän se ole jo kaikille selvä että tämä on yksinoikeus peli. Blaah.... Saisi jo ilmestyä :P
Rekisteröitynyt 10.04.2007
01.11.2009 klo 19.18
Rekisteröitynyt 28.10.2008
01.11.2009 klo 19.24
Heh, taas tätä only on PS3-roskaa. Ei ihan vielä kannattaisi hirnua kuitenkaan noin, sillä suuri yleisö tuskin tulee nauttimaan tästä pelistä ja tälle voi käydä samoin kuin esim. Okamille.
En usko koska peli on parempaan päin tweakattu Fahrenheit uudella tarinalla :)
01.11.2009 klo 19.25
Mutulla muistelisin että tätä peliä mainostettiin n.2v sitten realistisimmaksi peliksi (grafiikan suhteen), mutta kun pumppu alkaa köhimään ja muisti loppumaan aletaankin vähättelemään grafiikkaa ja puhumaan ihan muista aspekteista(mikä on oikea suunta, koska ei grafiikka peliä tee.)
Toivotaan että myy hyvin, koska muuten tällekkin studiolle saa sanoa hyvästit ja se olisi suuri menetys pelaajille.
01.11.2009 klo 19.46
Heh, taas tätä only on PS3-roskaa. Ei ihan vielä kannattaisi hirnua kuitenkaan noin, sillä suuri yleisö tuskin tulee nauttimaan tästä pelistä ja tälle voi käydä samoin kuin esim. Okamille.
Taitaa Neoncat omistaa xpoxin. Itse peli tulee olemaan pakko-ostos.
01.11.2009 klo 20.22
Aina kun Sonylla menee muita huonommin tai ei esim. ole mitään peliä tulossa, niin alkaa nämä studioiden ylistyslaulut..
Mutulla muistelisin että tätä peliä mainostettiin n.2v sitten realistisimmaksi peliksi (grafiikan suhteen), mutta kun pumppu alkaa köhimään ja muisti loppumaan aletaankin vähättelemään grafiikkaa ja puhumaan ihan muista aspekteista(mikä on oikea suunta, koska ei grafiikka peliä tee.)
Toivotaan että myy hyvin, koska muuten tällekkin studiolle saa sanoa hyvästit ja se olisi suuri menetys pelaajille.
Microsoft itse on soittanut koko ajan suutaan julkisesti. Sony oli oikeassa, tämä on maratoni eikä sprintti.
01.11.2009 klo 20.29
01.11.2009 klo 20.38
01.11.2009 klo 20.38
Rekisteröitynyt 04.11.2007
01.11.2009 klo 20.43
Heh, taas tätä only on PS3-roskaa. Ei ihan vielä kannattaisi hirnua kuitenkaan noin, sillä suuri yleisö tuskin tulee nauttimaan tästä pelistä ja tälle voi käydä samoin kuin esim. Okamille.
Eihän mies hehkuttanutkaan tästä tulevan automaattisesti mitään miljoonahittiä. Ja ihan tottahan mies puhui kun kertoi, että aidolla PS3 -pelimoottorilla saa kunnon jälkeä aikaan ja pelin porttaaminen olisi todella hankalaa.
Rekisteröitynyt 30.07.2007
01.11.2009 klo 20.46
Mielestäni tämähän on selviö ja asia on ollut sellaisena tiedossa jo ennen kuin PS3 tuli edes markkinoille.
Markkinat ovat tosin sittemmin osoittaneet, että käytännössä näistä PS3:n "piilevistä tehoista" päästään nauttimaan hyvin harvoin, sillä yksinoikeusnimikkeet eivät ole taloudellisesti useinkaan kannattavia ja jopa yksinoikeusnimike tarvitsee taakseen huomattavaa panostusta, jotta näistä paljon puhutuista tehoista päästään nauttimaan (=teknisesti onnistunut yksinoikeuspeli vaatii PS3:lla pitkän kehitysajan ja mahdollisimman paljon Sonyn tukea).
Pääkysymys niin taloudellisesta kuin myös kuluttajan näkökulmasta on, että olivatko nämä muutamissa yksinoikeusnimikkeissä hyödynnettävät tehot sitten sen vuoden markkinoilta myöhästymisen arvoisia?
Tällaista pohdintaa tähän uutiseen tällä kertaa.
01.11.2009 klo 20.59
Aina kun Sonylla menee muita huonommin tai ei esim. ole mitään peliä tulossa, niin alkaa nämä studioiden ylistyslaulut...
Huonommin? Pelejä on kyllä tulossa vaikka muille asti ja laitemyynnitkään eivät ihan mistään huonoimmasta päästä ole tällä hetkellä.
American sales data for September 2009
PlayStation 2 146.0K
PlayStation 3 491.8K
PSP 190.4K
Xbox 360 352.6K
Wii 462.8K
Nintendo DS 524.2K
Media Create hardware sales totals for October
PSP – 157,688
PS3 – 128,642
Wii – 122,096
DS Lite – 25,205
Xbox 360 – 15,702
PS2 – 8,372
Rekisteröitynyt 10.04.2007
01.11.2009 klo 21.07
01.11.2009 klo 21.10
teknisesti onnistunut yksinoikeuspeli vaatii PS3:lla pitkän kehitysajan ja mahdollisimman paljon Sonyn tukea.
Ai kuten Uncharted 2 joka leivottiin kasaan 18 kuukaudessa?
http://www.gamegrep.com/news/25955-uncharted_2_only_took_
On muuten graafisesti ja pelillisesti parempi kuin yksikään Xbox 360:n peli ;)
01.11.2009 klo 21.13
Tuskin Xbox 360:llä koskaan saavutetaan sellaista grafiikkaa, mitä esimerkiksi PS3:n Uncharted 2 tarjoaa. ;)
En oikein uskokaan, mutta kyllähän mielelläni pelaisin CoD 2, Halo 2 tai Halo:CE vaikka grafiikat eivät ole kohdallaan, koska eihän kauniimpi peli tee hyvää peliä, vai mitä?
En ole kuitenkaan varma, että peli itsessään menestyisi yhtä hyvin kuin muut konsoleitten omat pelit, esim. Uncharted 2, Halo 3 tai ODST
01.11.2009 klo 21.24
01.11.2009 klo 21.49
Tuskin Xbox 360:llä koskaan saavutetaan sellaista grafiikkaa, mitä esimerkiksi PS3:n Uncharted 2 tarjoaa. ;)
Miksei päästäis? Se että suksiboksille ei ole tehty UC2:n tapaisa grafikkahuorausta ei todista yhtään mitään (vaikka sdf-pellet saattavat sony-propagandan luomissa harhaluuloissaan näin uskoa...)
01.11.2009 klo 22.00
01.11.2009 klo 22.04
01.11.2009 klo 22.17
Miksei päästäis? Se että suksiboksille ei ole tehty UC2:n tapaisa grafikkahuorausta ei todista yhtään mitään
Eiköhän sillä olisi jo päästy tähän mennessä, jos päästäisiin. On kuitenkin ollut vuoden kauemmin markkinoilla kuin PS3 ja ei silti löydy vastusta esim. Uncharted 2:lle ja Killzonelle.
Rekisteröitynyt 15.09.2009
01.11.2009 klo 22.56
Rekisteröitynyt 13.08.2007
01.11.2009 klo 23.05
01.11.2009 klo 23.08
Miks jokasessa tän kaltasessa uutisessa alkaa konsolisota? :D
Miks jokasesta uutisesta alkaa konsolisota? Onko sillä väliä jos naapurin kone on NAAPURIN mielestä parempi kuin oma? Tyytyisivät siihen mitä itsellä on...
Rekisteröitynyt 10.04.2007
02.11.2009 klo 09.15
Ja tuo uutisesta kertova elokuva taas on niin sen verran pienelle marginaaliryhmälle tehty että toivottavasti se ei tuhoa koko pelitaloa kuten eräissä PS3-yksinoikeuksissa on käynyt.
teknisesti onnistunut yksinoikeuspeli vaatii PS3:lla pitkän kehitysajan ja mahdollisimman paljon Sonyn tukea.
Ai kuten Uncharted 2 joka leivottiin kasaan 18 kuukaudessa?
http://www.gamegrep.com/news/25955-uncharted_2_only_took_
On muuten graafisesti ja pelillisesti parempi kuin yksikään Xbox 360:n peli ;)
Eihän siinä ollutkaan valmiina kuin pelimoottori lähes kokonaan. Puhumattakaan hahmoista sun muista. Ois hauska kyllä nähdä että paljonko ovat kierrättäneet matskua edellisestä pelistä.
Tuo jälkimmäinen lause saattanee olla totta kun X360:aan en ole koskenutkaan, mutta aika heikkoa tuon grafiikka oli kun näin sitä pelattavan.
Sitten tuo vikinä siitä että PS3:lle saa parempaa grafiikkaa taas menee vähän metsään. Toki noi yksinoikeuspelit saattaa olla tällä hetkellä paremman näköisiä. X360:lla graafisesti parhaimmat pelit käyttävät multiplattariengineä. Tuskin sillä kaikkea saa irti laitteesta. Tosin halvemmaksihan se tulee ja oikeastaan sitä onkin järkevämpi käyttää, koska voitot ovat suuremmat ja pelaajille näyttäisi kelpaavan kaikki mitä niiden nenän eteen vain työntää.
02.11.2009 klo 09.25
Tuskin Xbox 360:llä koskaan saavutetaan sellaista grafiikkaa, mitä esimerkiksi PS3:n Uncharted 2 tarjoaa. ;)
Tuskin PS2:llä koskaan saavutetaan sellaista grafiikkaa, mitä esimerkiksi mitä esimerkiksi tämän vuoden enemmistö PC:lle julkaistuista peleistä tarjoaa. : --DDD
02.11.2009 klo 10.15
02.11.2009 klo 10.35
02.11.2009 klo 10.57
1. Yhtiö markkinoi pelejään hyvin provosoivasti tietäen että fanit jatkavat heidän työtään jonkinlaisen kiistelyn merkeissä.
2. Provosoivat fanit keskittyvät täysin kehumiseen, provoamiseen ja fanaattisuuteen.
3. Kukaan näistä fanaattisista pelaajista ei muista enää ajatella kriittisesti ja hankkii pelin, vaikka peli olisikin täysi floppi, ei kenenkään ylpeys riitä myöntämään itselleen eikä muille että ehkä tässä nyt tulikin vuoden verran huudeltua kommentteihin jotain aivan täyttä puppua.
Tämä siis koskee kaikkia laitevalmistajia ja peliyhtiöitä.
02.11.2009 klo 11.00
"November 1, 2009
PlayStation Losses Since PS3 Launch Near $5 Billion - Report.
Sony’s games division has reportedly suffered almost $5 billion in losses since the company launched the PS3 in November 2006."
Ei paljoa ylennä mieltä Pleikan 720p true res näillä eväillä. Uncharted2:ssa tosin oli paikoittain erittäin mukavan näköinen meininki putkijuoksuksi. Vielä kun olisi räiskintään saatu jotain jotain ideaa, niin ysin peli olisi helposti.
02.11.2009 klo 11.15
Tuottanee lievää päänvaivaa kun aletaan etsimään rahoja PS4:n suunitteluun, taisi nimittäin ajautua kaikki Sonyn divisioonat tappion puolelle. Tilanne aiheuttanee sen että PS3:lla todellakin tulee olemaan 10v elinkaari ja muut pistävät seuraavat koneensa ulos 2-3 vuotta ennen Sonya. Nintendo ehkä jopa aiemmin. Luulisi Sonya jo hieman kaduttavan, vaikka kehuja satelee faneilta ja omilta studioilta. Heavy rain menee ostoon jos ei ihan flopiksi osoittaudu.
02.11.2009 klo 14.26
Jossain vaiheessa oli kiinnostusta hankkia PS3, mutta sekin meni slimin myötä.
Opettele käyttämään googlea niin saatat löytää PS3 fat mallia kohtuu hintaan. Vai onko liian vaikeaa sekin?
Ja tuo uutisesta kertova elokuva taas on niin sen verran pienelle marginaaliryhmälle tehty että toivottavasti se ei tuhoa koko pelitaloa kuten eräissä PS3-yksinoikeuksissa on käynyt.
Elokuva? Peli se vain on ja kyllähän se varmasti kiinnostaa pelaajia siinä missä firman edellisetkin tekeleet. Ja mitä tulee noihin pelitalojen kaatumiseen, niin yhtälailla niitä on kaatunut PC ja Xbox 360 projektien takia.
02.11.2009 klo 14.41
Eihän siinä ollutkaan valmiina kuin pelimoottori lähes kokonaan. Puhumattakaan hahmoista sun muista. Ois hauska kyllä nähdä että paljonko ovat kierrättäneet matskua edellisestä pelistä.
Osoittaa ainakin sen, että kun yksi hyvä peli ja pelimoottori on saatu ulos, niin sen jälkeen voidaan ruveta takomaan rahaa jatko-osilla tai muilla peleillä jotka käyttävät samaa pelimoottoria tai tekniikkaa.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
02.11.2009 klo 15.29
Xbottihan minä, haha. Tosin en omista X360:sta enkä tule koskaan omistamaan. Ei niin hirveästi kiinnosta noi massalle tuotetut yksinkertaiset pelit. Jossain vaiheessa oli kiinnostusta hankkia PS3, mutta sekin meni slimin myötä.
Mikä siinä slimissä yhtäkkiä kiinnostuksen vei?
Ja tuo uutisesta kertova elokuva taas on niin sen verran pienelle marginaaliryhmälle tehty että toivottavasti se ei tuhoa koko pelitaloa kuten eräissä PS3-yksinoikeuksissa on käynyt.
Eiköhän pelintekijöille ole selvillä kenelle peliä tekevät ja osaavat asettaa realistisen tavoitteen myynneille, jos se vain vastaa laadullisesti sitä mitä siltä odotetaan. PS3:lla ei ole tainnut yksikään kehittäjä kaatua siihen, että he olisivat tehneet hyvän pelin ja se olisi flopannut täysin. Totaalisen epäonnistunut Hazekin myi melkein 800k, joka on älyttömän hyvin niinkin huonolta peliltä.
02.11.2009 klo 15.39
Sonyn studioille grafiikat ovat selkeästi se priotiteetti numero yksi, eikä varmastikaan vähiten Sonyn painostuksen takia. Kyllähän tuo Naughty Doginkin Ewan Wells jo tuon myönsi.
Tehoja piisaa kummissakin konsoleissa, eikä rajaa ole vielä saavutettu. PS3-kehittäjät keskittyvät vain huomattavasti enemmän niihin kuin muiden alustojen kehittäjät.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
02.11.2009 klo 17.35
Itse en niinkään kummoisina pidä noita yksinoikeuksienkaan eroja (Gears of War on 2 mielestäni edelleen parhaimman näköinen), mutta jos esimerkiksi Uncharted 2 näyttää niin upealta, syy on varmastikin se, että Naughty Dog keskitti siihen niin paljon energiaa.
Sonyn studioille grafiikat ovat selkeästi se priotiteetti numero yksi, eikä varmastikaan vähiten Sonyn painostuksen takia. Kyllähän tuo Naughty Doginkin Ewan Wells jo tuon myönsi.
Tehoja piisaa kummissakin konsoleissa, eikä rajaa ole vielä saavutettu. PS3-kehittäjät keskittyvät vain huomattavasti enemmän niihin kuin muiden alustojen kehittäjät.
Senhän pitäisi olla ihan fakta homma, että PS3:lla saadaan teoriassa komeampaa jälkeä ulos, mutta tämä kuitenkin on erittäin haastavaa. Lisäksi PS3:lla pelit saavat käyttää kovalevyä vakiona, kun taas XO:lla asennusten täytyy olla vapaaehtoisia. Ja kyllähän ne pelintekijät molemmilla alustoilla satsaa yhtäpaljon grafiikoihin. Eikä kummankaan alustan exclusiivien graafiset erot nyt niin radikaaleja olekkaan.
02.11.2009 klo 19.10
Rekisteröitynyt 17.03.2009
02.11.2009 klo 19.12
Rekisteröitynyt 20.10.2009
02.11.2009 klo 19.56
No Uncharted onki nyt aivan metsästä.
[T: Ps3-pelaaja]
Rekisteröitynyt 20.10.2009
02.11.2009 klo 19.57
Xbottihan minä, haha. Tosin en omista X360:sta enkä tule koskaan omistamaan. Ei niin hirveästi kiinnosta noi massalle tuotetut yksinkertaiset pelit. Jossain vaiheessa oli kiinnostusta hankkia PS3, mutta sekin meni slimin myötä.
Ja tuo uutisesta kertova elokuva taas on niin sen verran pienelle marginaaliryhmälle tehty että toivottavasti se ei tuhoa koko pelitaloa kuten eräissä PS3-yksinoikeuksissa on käynyt.
teknisesti onnistunut yksinoikeuspeli vaatii PS3:lla pitkän kehitysajan ja mahdollisimman paljon Sonyn tukea.
Ai kuten Uncharted 2 joka leivottiin kasaan 18 kuukaudessa?
http://www.gamegrep.com/news/25955-uncharted_2_only_took_
On muuten graafisesti ja pelillisesti parempi kuin yksikään Xbox 360:n peli ;)
Eihän siinä ollutkaan valmiina kuin pelimoottori lähes kokonaan. Puhumattakaan hahmoista sun muista. Ois hauska kyllä nähdä että paljonko ovat kierrättäneet matskua edellisestä pelistä.
Tuo jälkimmäinen lause saattanee olla totta kun X360:aan en ole koskenutkaan, mutta aika heikkoa tuon grafiikka oli kun näin sitä pelattavan.
Sitten tuo vikinä siitä että PS3:lle saa parempaa grafiikkaa taas menee vähän metsään. Toki noi yksinoikeuspelit saattaa olla tällä hetkellä paremman näköisiä. X360:lla graafisesti parhaimmat pelit käyttävät multiplattariengineä. Tuskin sillä kaikkea saa irti laitteesta. Tosin halvemmaksihan se tulee ja oikeastaan sitä onkin järkevämpi käyttää, koska voitot ovat suuremmat ja pelaajille näyttäisi kelpaavan kaikki mitä niiden nenän eteen vain työntää.
Ja herra jaksaa valitta vaikka ei siis tiedä kummastakaan konsolista mitään?
02.11.2009 klo 22.09
Xbottihan minä, haha. Tosin en omista X360:sta enkä tule koskaan omistamaan. Ei niin hirveästi kiinnosta noi massalle tuotetut yksinkertaiset pelit. Jossain vaiheessa oli kiinnostusta hankkia PS3, mutta sekin meni slimin myötä.
Ja tuo uutisesta kertova elokuva taas on niin sen verran pienelle marginaaliryhmälle tehty että toivottavasti se ei tuhoa koko pelitaloa kuten eräissä PS3-yksinoikeuksissa on käynyt.
teknisesti onnistunut yksinoikeuspeli vaatii PS3:lla pitkän kehitysajan ja mahdollisimman paljon Sonyn tukea.
Ai kuten Uncharted 2 joka leivottiin kasaan 18 kuukaudessa?
http://www.gamegrep.com/news/25955-uncharted_2_only_took_
On muuten graafisesti ja pelillisesti parempi kuin yksikään Xbox 360:n peli ;)
Eihän siinä ollutkaan valmiina kuin pelimoottori lähes kokonaan. Puhumattakaan hahmoista sun muista. Ois hauska kyllä nähdä että paljonko ovat kierrättäneet matskua edellisestä pelistä.
Tuo jälkimmäinen lause saattanee olla totta kun X360:aan en ole koskenutkaan, mutta aika heikkoa tuon grafiikka oli kun näin sitä pelattavan.
Sitten tuo vikinä siitä että PS3:lle saa parempaa grafiikkaa taas menee vähän metsään. Toki noi yksinoikeuspelit saattaa olla tällä hetkellä paremman näköisiä. X360:lla graafisesti parhaimmat pelit käyttävät multiplattariengineä. Tuskin sillä kaikkea saa irti laitteesta. Tosin halvemmaksihan se tulee ja oikeastaan sitä onkin järkevämpi käyttää, koska voitot ovat suuremmat ja pelaajille näyttäisi kelpaavan kaikki mitä niiden nenän eteen vain työntää.
Ja herra jaksaa valitta vaikka ei siis tiedä kummastakaan konsolista mitään?
Siis pitääkö omistaa että voi olla mielipide? Mielenkiintoista. Ja minä kun luulin omaavani mielipiteitä myös parista autosta vaikka en niitä omistakaan..hmm..
02.11.2009 klo 22.20
Eiköhän sillä olisi jo päästy tähän mennessä, jos päästäisiin. On kuitenkin ollut vuoden kauemmin markkinoilla kuin PS3 ja ei silti löydy vastusta esim. Uncharted 2:lle ja Killzonelle.
"eiköhän... kuitenkin... mut silti... miksikö... voikohan... nyyh"
Sori mut et voi millään faktatiedolla kumota sitä mahdollisuutta että esim UC2-tasoista grafiikkaa EI voitaisi nähdä myös boksilla. Varsinkin kun ihan aikuisten oikeasti PS3 ei ole mitenkään merkittävästi tehokkaampi mylly kuin X360. GeoW2:sta ilmeisesti pidetään boksin näyttävimpänä pelinä ja sekin käyttää "vain" unrealin pelimoottoria joten pelkästään boksin laitearkkitehtuurille (kunnolla) suunnitellulla pelimoottorilla päästäisiin aivan varmasti ainakin erittäin lähelle näitä pleikkarin grafiikkapläjäyksiä. Kysymykseen miksi näin ei ole vielä tehty minä en tiedä vastausta eikä minun sitä tarvi edes tarjota, ja voin toistaa vielä: Se tosiasia että boksille ei ole vielä tehty kunnon karkkigraffoilla varustettua peliä ei kerro boksin tehoista taikka mitä niillä saataisiin aikaan yhtään mitään. EOD.
Rekisteröitynyt 10.04.2007
02.11.2009 klo 22.29
Siis pitääkö omistaa että voi olla mielipide? Mielenkiintoista. Ja minä kun luulin omaavani mielipiteitä myös parista autosta vaikka en niitä omistakaan..hmm..
Onhan se varmaan vähän hämmentävää, jos ei ole kummallakaan puolella ja silti on kiinnostunut asiasta. Tosin lähinnä pelimarkkinat minua kiinnostavat ei niinkään konsolit muuten kuin teknologisesta näkökulmasta. :)
Rekisteröitynyt 25.07.2009
03.11.2009 klo 12.29
GeoW2:sta ilmeisesti pidetään boksin näyttävimpänä pelinä ja sekin käyttää "vain" unrealin pelimoottoria joten pelkästään boksin laitearkkitehtuurille (kunnolla) suunnitellulla pelimoottorilla päästäisiin aivan varmasti ainakin erittäin lähelle näitä pleikkarin grafiikkapläjäyksiä. [/quote]
Asiaa!
03.11.2009 klo 19.55
Sori mut et voi millään faktatiedolla kumota sitä mahdollisuutta että esim UC2-tasoista grafiikkaa EI voitaisi nähdä myös boksilla.
Ei olla nähty eikä tulla näkemään. Ei kaikki boksin pelit ole Unreal enginellä tehtyjä vaan siltäkin löytyy raudalle räätälöityjä pelimoottoreita. Silti yksikään niistä ei ole pystynyt samaan tasoon kuin PS3 yksinoikeudet kuten KZ2, Gow3, U2 jne.
03.11.2009 klo 21.50
Ei olla nähty eikä tulla näkemään.
Siinäs uskottelet itselles, ei ole vieläkään mitään syitä miksi ei voitaisi nähdä.
Ja GoW3 on muuten ihan vitun ruma ainakin ekojen kuvien ja videoiden perusteella, naurattaa kaikki puusilmäiset pleikkafanit jotka sen nostavat KZ2:n ja UC2:n rinnalle graafisessa loistossa :D
04.11.2009 klo 12.52
Ja GoW3 on muuten ihan vitun ruma ainakin ekojen kuvien ja videoiden perusteella
Niistä ensimmäisistä kuvista ja videoista onkin tultu reilumman puoleisesti eteenpäin uudemmissa buildeissa = tietää hyvää final buildin kannalta.
Vertailua:
http://vgchartz.com/forum/post.php?id=2767050
04.11.2009 klo 12.54
http://i38.tinypic.com/2ngwgie.jpg
http://i36.tinypic.com/2nak3s9.jpg
http://i35.tinypic.com/10ruzcp.jpg
05.11.2009 klo 22.30
Kirjoita kommentti