Resistance 2:n fanivastaanotto oli kova pala Insomniacille
Noin vuosi sitten PlayStation 3:lle ilmestyneen Resistance 2 -räiskintäpelin vastaanotto fanien keskuudessa aiheutti murhetta Insomniac Gamesin kehitystiimille. VideoGamer-sivustolle puhunut Insomniacin yhteisöjohtaja James Stevenson paljastaa fanipalautteen painavan vaakakupissa peliarvosteluiden pistemääriä enemmän.
"Ykkösosan tosifanit olivat ehkä hieman pettyneitä. On kuin koirasi olisi kääntynyt sinua vastaan", Stevenson kuvailee fanipalautteen raskasta vaikutusta. Insomniac Games saattaakin kuunnella fanien sanomisia erityisen tarkkaan kehittäessään tiettävästi ensi vuonna julkaistavaa Resistance 3:a.
Keskustelut (12 viestiä)
Rekisteröitynyt 07.12.2007
26.10.2009 klo 11.09
26.10.2009 klo 12.42
Ykköstä en ole pelannut :S
Rekisteröitynyt 13.08.2007
26.10.2009 klo 13.03
Rekisteröitynyt 07.12.2007
26.10.2009 klo 13.13
26.10.2009 klo 13.59
26.10.2009 klo 14.06
Tietysti kertoo jotain Sonyn omistuspolitiikasta, studiot ostetaan ja sitten ne haukkuvatkin jo ihan isännän koirapillin tahtiin.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
26.10.2009 klo 14.49
Rekisteröitynyt 25.07.2007
26.10.2009 klo 15.48
Plussaa Insomniacille siitä, että kuuntelevat pelaajia. Tosin olen edelleen sitä mieltä, että Insomniac saisi tehdä jotain muuta välillä, sillä heillä on taitoa ja luovuutta joka menee hukkaan näissä harmaissa fps -räimeissä.
26.10.2009 klo 15.51
-kakkosesta puuttui kampanja split-screeninä
-nerokas osittainen energian palautuminen oli korvattu idioottimaisella kaiken energian palautumisella nurkan takana
-vihollisia ei tarvinnut pelätä, koska niitä tuli joka maanraosta ja niitä pistettiin poikki ja pinoon satapäin
-ykkösen nerokas aseiden tasapaino oli korvattu sillä, että pystyy kantamaan vain kahta asetta, eli minkäänlaista taktikointia ei tarvinnut eikä voinutkaan harrastaa (sama pätee edelliseen kohtaan, eli kun vihollisia tulee sata, niin siinä vain tulitetaan eikä sen kummempia tarvitse miettiä)
-kenttäsuunnittelu ei ollut kovin kummoista ykköseen verrattuna
-ääninäyttely oli sekä suomeksi että englanniksi täyttä tuubaa
Resistance 1: 92/100
Resistance 2: 72/100
Ja tagmanille tiedoksi, Resistance ykkönen on yksi kaikkien aikojen parhaimpia räiskintäpelejä split-screeninä, joten toivottavasti kukaan Insomniacilta ei kuuntele sinua. Jatkoa kaivataan todellakin!
Rekisteröitynyt 28.07.2009
26.10.2009 klo 16.01
Ykköstä en ole pelannut :S
Ykkönen oli vähän sellainen, "ei vittu tästä tuu mitään." Ja "Mutta koska olemme yhä elossa, ja toivoa täynnä voimme ehkä niukin naukin voittaa, jos ja kun Amerikkalaiset auttavat meitä." Ja pelaaja amerikkalaisena mahtimiehenä sitten pelastaakin britit kusesta. Ja loppu olikin sitten, "Vittu, nehän pakenee housut kintuissa kun niiden torni romautetaan." Ja koko Resistance Retribution on sitten tuota jälkimmäistä lausetta täynnä. :/
Rekisteröitynyt 04.11.2007
26.10.2009 klo 17.23
Plussaa Insomniacille siitä, että kuuntelevat pelaajia. Tosin olen edelleen sitä mieltä, että Insomniac saisi tehdä jotain muuta välillä, sillä heillä on taitoa ja luovuutta joka menee hukkaan näissä harmaissa fps -räimeissä.
Tarkoitin että käyttäisivät Resistanceen menevät resurssit miellumin johonkin muuhun projektiin. Ratchet&Clank on minusta juuri sitä aluetta, missä Insomniac on hyvä. Tekisivät kokonaan uuden pelisarjan, vaikkapa joku enemmän vanhojen spyrojen tyylinen peli.
26.10.2009 klo 17.32
Kirjoita kommentti