Heavy Rain vaati kolmen leffan verran näyttelijätyötä
Japanin markkinoille suunnattu esittelyvideo valottaa sitä, minkälainen vaiva lähes realistisen näköisen Heavy Rain -pelin tekemisessä on ollut. Pelin hahmojen liikkeisiin motion capture -tekniikalla käytettiin 170 päivää, mikä on kolme kertaa enemmän kuin mitä useimpiin elokuviin tarvitaan. Allaoleva video kertoo aiheesta lisää.
Keskustelut (16 viestiä)
Rekisteröitynyt 07.08.2007
18.10.2009 klo 13.11
Rekisteröitynyt 04.01.2008
18.10.2009 klo 13.23
18.10.2009 klo 14.02
18.10.2009 klo 14.58
18.10.2009 klo 16.13
no toivotaan ettei floppaa
Samaa toivon minäkin, olen myös sinun laillasi sijoittanut tähän miljoonia.
18.10.2009 klo 18.45
18.10.2009 klo 20.04
Rekisteröitynyt 17.03.2009
18.10.2009 klo 20.40
Saakeli tulee mieleen Farenhait paitsi että siinä pelissä kusi silmään kaikki fantasia jutut mutta tässä ei näytä olevan sitä ongelmaa ostoslistalle menee heti
Mjoo Fahrenheitissa kyl tuli aika Lolwut-fiilis ku porukka alkaa vikan 20 min. aikana dragonball zetailemaan.
Toisaalta veikkaan että kyllä tässäkin jotain "eeppistä" tapahtuu juonipuolella.
18.10.2009 klo 21.04
18.10.2009 klo 21.57
http://www.gameswire.net/pics/131-0026-13021240.jpg
http://www.gameswire.net/pics/131-0015-84270324.jpg
18.10.2009 klo 22.25
18.10.2009 klo 22.56
Ooh, enpä ole noin realistisen näköisiä Gameswiren logoja nähnytkään. :O
Kopioi ja liitä linkit uuteen välilehteen tai ikkunaan, jos ei muuten toimi.
Rekisteröitynyt 29.10.2007
19.10.2009 klo 08.01
Ooh, enpä ole noin realistisen näköisiä Gameswiren logoja nähnytkään. :O
Kopioi ja liitä linkit uuteen välilehteen tai ikkunaan, jos ei muuten toimi.
Eipä toimineet minulla siltikään... Chromen ongelmia ehkä.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 02.04.2007
20.10.2009 klo 10.23
ps. Hyvän näköinen animointi.
20.10.2009 klo 17.21
Tykkään itse enemmän "Chubby rainista"
Chubby Rain on parasta!
25.02.2010 klo 17.38
Kirjoita kommentti