Näin syntyi Super Stardust HD
Eurogamer on jutustellut kolmen sivun verran suomalaisen Housemarquen toimitusjohtajan Ilari Kuittisen kanssa Super Stardust HD:n syntyvaiheista. Mielenkiintoisessa artikkelissa käydään läpi syyt mm. siitä, miksi Housemarque päätyi tekemään peliä juuri PS3:n latauspalveluun.
Kannattaa käydä lukemassa läpi pala suomalaista pelihistoriaa sunnuntaipäivän ratoksi.
Keskustelut (7 viestiä)
Rekisteröitynyt 18.09.2008
09.08.2009 klo 11.41
Rekisteröitynyt 28.07.2009
09.08.2009 klo 13.43
Tämä, Wipeout HD, Shatter... Mitä vielä? Kaikkea pitäisi ostaa.
Numblast. :)
09.08.2009 klo 14.18
Rekisteröitynyt 10.04.2007
09.08.2009 klo 17.16
09.08.2009 klo 19.10
Tämä, Wipeout HD, Shatter... Mitä vielä? Kaikkea pitäisi ostaa.
Pixel junk Monsters!! Erittäin koukuttava ja erittäin hyvä kaverin kanssa. Harmi kun kyseisestä pelistä ei ole tullut jatkokarttoja tai jatko-osaa.
09.08.2009 klo 19.50
Tämä, Wipeout HD, Shatter... Mitä vielä? Kaikkea pitäisi ostaa.
Pixel junk Monsters!! Erittäin koukuttava ja erittäin hyvä kaverin kanssa. Harmi kun kyseisestä pelistä ei ole tullut jatkokarttoja tai jatko-osaa.
Encore...
09.08.2009 klo 20.43
Tämä, Wipeout HD, Shatter... Mitä vielä? Kaikkea pitäisi ostaa.
Pixel junk Monsters!! Erittäin koukuttava ja erittäin hyvä kaverin kanssa. Harmi kun kyseisestä pelistä ei ole tullut jatkokarttoja tai jatko-osaa.
Encore...
Juuuuu.. Mut lisää! :)
Kirjoita kommentti