Aika briljanttia. Voi kun ihmismieli kykenisi moisiin saavutuksiin.
Suspic
08.08.2009 klo 20.39
Mikä taso ja mistä Mario-pelistä tuo on? Kenttä näyttäisi looppaavan itseään kerta toisensa jälkeen. Kyllä Miyamoto parempaan kenttäsuunnitteluun pystyisi?
Suspic kirjoitti: Mikä taso ja mistä Mario-pelistä tuo on? Kenttä näyttäisi looppaavan itseään kerta toisensa jälkeen. Kyllä Miyamoto parempaan kenttäsuunnitteluun pystyisi?
Jos Miyamotolla ei ollut tuota kenttää suunnitellessa tarpeeksi hapokkaita sieniä.
Tero
08.08.2009 klo 20.56
Suspic kirjoitti: Mikä taso ja mistä Mario-pelistä tuo on? Kenttä näyttäisi looppaavan itseään kerta toisensa jälkeen. Kyllä Miyamoto parempaan kenttäsuunnitteluun pystyisi?
Suspic kirjoitti: Mikä taso ja mistä Mario-pelistä tuo on? Kenttä näyttäisi looppaavan itseään kerta toisensa jälkeen. Kyllä Miyamoto parempaan kenttäsuunnitteluun pystyisi?
Taas yksi askel kohti Skynetia™ ja tuomiopäivää™...
jounihat
08.08.2009 klo 21.32
Kyllä tuota on saanut varmasti vähän aikaa vääntää.
tekoälyttömyys
08.08.2009 klo 23.49
Useamman kerran kattonu niin ei se tietokone sen paremmin pelaa kuin ihminen. Itseasias se valittee reitit huonommin, esim. hypyt aina liian pitkiä jotka syö arvokasta aikaa, mutta tuon compon tarkoituksena on vaan saada mario läpäisemään mahdollisimman monta leveliä. Lisäksi kone sattuu justiin valittemaan sen vaikeamman (ja hitaamman?) reitin.
Keskustelut (14 viestiä)
08.08.2009 klo 20.37
08.08.2009 klo 20.39
Rekisteröitynyt 04.04.2008
08.08.2009 klo 20.39
Rekisteröitynyt 03.01.2009
08.08.2009 klo 20.39
Rekisteröitynyt 04.11.2007
08.08.2009 klo 20.48
Mikä taso ja mistä Mario-pelistä tuo on? Kenttä näyttäisi looppaavan itseään kerta toisensa jälkeen. Kyllä Miyamoto parempaan kenttäsuunnitteluun pystyisi?
Jos Miyamotolla ei ollut tuota kenttää suunnitellessa tarpeeksi hapokkaita sieniä.
08.08.2009 klo 20.56
Mikä taso ja mistä Mario-pelistä tuo on? Kenttä näyttäisi looppaavan itseään kerta toisensa jälkeen. Kyllä Miyamoto parempaan kenttäsuunnitteluun pystyisi?
Tähän kisaan liittyen tehty tuo kenttä.
http://julian.togelius.com/mariocompetition2009/
Rekisteröitynyt 27.05.2007
08.08.2009 klo 20.57
08.08.2009 klo 21.00
Mikä taso ja mistä Mario-pelistä tuo on? Kenttä näyttäisi looppaavan itseään kerta toisensa jälkeen. Kyllä Miyamoto parempaan kenttäsuunnitteluun pystyisi?
Infinite Mario on Javalla toteutettu random-kenttiä luova ohjelma. Kyseinen tekoäly on todennäköisesti luotu Mario AI -kilpailuun, joka käydään tässä lähitulevaisuudessa Lontoossa pidettävässä IEEE:n konfrenssissa(ICE-GIC 09). Lisää tietoa kilpailusta löytyy osoitteista: http://julian.togelius.com/mariocompetition2009/ ja http://ice-gic.ieee-cesoc.org/competitions.html Slashdotin juttu samasta kilpailusta löytyy osoitteesta: http://games.slashdot.org/story/09/08/05/0438241/Mario-AI
Rekisteröitynyt 11.04.2007
08.08.2009 klo 21.06
08.08.2009 klo 21.32
08.08.2009 klo 23.49
Rekisteröitynyt 07.03.2009
09.08.2009 klo 00.40
Taas yksi askel kohti Skynetia™ ja tuomiopäivää™...
Suojaan nopee! D`:
10.08.2009 klo 09.55
10.08.2009 klo 19.08
Kirjoita kommentti