Frozenbyte: 'Trine-projekti kauhea sotku'
Steamissa vastikään julkaistun ja Suomen pelikauppoihinkin Plan1:n toimesta piakkoin (8.7.) saapuva suomalainen Trine koki loppuvaiheessaan melkoista mylläkkää, kertoo Eurogamer.
Sotkut johtuivat eri hinnoitteluista julkaisualustojen ja -paikkojen välillä ja Joel Kinnunen Frozenbyteltä lupaa, että seuraavan pelin kanssa tämä vaihe suunnitellaan paremmin.
"Meistä olisi hienoa, jos peliä voitaisiin myydä samalla hinnalla kaikilla alustoilla ja välineillä, mutta nämä asiat ovat joskus uskomattoman monimutkaisia, kun mukana on monta yhteistyökumppania. Sama koskee myös dollari/euro-eroa, emme vain voi sille mitään."
V2.fi:lle Kinnunen kertoi, että hintakarusellista on kuitenkin nyt selvitty 'enemmän tai vähemmän ehjänä'. Myös PSN-versio on Kinnusen mukaan jo valmis, mutta julkaisuaika on kiinni Sonysta ja sen suorittamista tarkistustoimenpiteistä. Todennäköisesti PS3-versio pelistä ilmestyy kuitenkin muutaman kuukauden sisällä.
Keskustelut (8 viestiä)
Rekisteröitynyt 09.06.2008
05.07.2009 klo 20.08
05.07.2009 klo 20.34
Ajattelin jo että voisi ensi torstaina tulla PSN:ään levitykseen...
No, ei voi mitään. Onneksi sentään otsikko on taas vaihteeksi lievästi sensaatiohakuinen.
05.07.2009 klo 21.24
05.07.2009 klo 21.29
Rekisteröitynyt 26.09.2007
05.07.2009 klo 22.43
Rekisteröitynyt 13.05.2009
06.07.2009 klo 02.14
Lause on rikkinäinen ilman verbiä. Paska otsikko.
V2 accidentally the whole title.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
06.07.2009 klo 11.24
No, ei voi mitään. Onneksi sentään otsikko on taas vaihteeksi lievästi sensaatiohakuinen.
"Trine as a project is a big mess"
Näin kertoi Joel Kinnunen Eurogamerille.
06.07.2009 klo 12.16
Kirjoita kommentti