Electronic Arts ja Dr Pepper solmivat jättisopimuksen
Pelijulkaisija Electronic Arts ja virvoitusjuomayhtiö Dr Pepper Snapple Group ovat julkistaneet miljoonaluokan mainossopimuksen, joka tuo Dr Pepper -mainoksia lukuisiin EA:n peleihin. Ensimmäisenä mainostuksesta pääsevät nauttimaan The Sims 3 -pelaajat, jotka saavat ensi vuonna käyttöönsä Dr Pepper -nimellä varustettuja tavaroita virtuaalilähiöihinsä, paljastaa Destructoid.
Keskustelut (10 viestiä)
25.06.2009 klo 16.57
25.06.2009 klo 18.08
"nauttimaan"...
jep ;
Rekisteröitynyt 13.08.2007
25.06.2009 klo 18.40
Rekisteröitynyt 23.06.2008
25.06.2009 klo 19.46
harmi että hyvä limu mainostaa sitten huonoja pelejä (ilmeisesti).
25.06.2009 klo 20.07
harmi että hyvä limu mainostaa sitten huonoja pelejä (ilmeisesti).
Taitaa mennä toisin päin, ainakin Sims kolmosen kohdalla
26.06.2009 klo 01.38
26.06.2009 klo 13.06
Kyllä minä syövytän hampaat ennemmin astianpesuaineella, kuin sitä moskaa juomalla.
26.06.2009 klo 14.42
Rekisteröitynyt 22.04.2007
26.06.2009 klo 19.20
mistä lähtien teillä on ollu mitään hyviä mielipiteitä?
Näin.
Rekisteröitynyt 15.04.2009
26.06.2009 klo 21.54
Mistäs lähtien Dr. Pepper on ollut hyvää?
Tosta kuvasta ylhäällähän sen näkee, pässi. 1885.
Kirjoita kommentti