LittleBigPlanetin tekijät uuden PS3-pelin kimpussa
PlayStation 3:n persoonallisesta LittleBigPlanetista vastannut Media Molecule työstää uutta PlayStation 3 -peliä, kertoo PS3center. Pienen studion oletettiin paneutuvan täysillä vain PSP:n LittleBigPlanetia, mutta tuore työnpaikkailmoitus paljastaa isommankin projektin olevan työn alla. PS3centerissä epäillään uuden AAA-tasoisen pelin olevan LittleBigPlanet 2.
Keskustelut (13 viestiä)
Rekisteröitynyt 01.06.2007
23.06.2009 klo 18.11
23.06.2009 klo 18.21
Pelin ainoa kantava idea oli kenttäeditori, johon siihenkin kyllästyi parissa illassa.
Rekisteröitynyt 22.06.2008
23.06.2009 klo 18.34
23.06.2009 klo 19.04
LBP oli kaikkien aikojen hypetetyin peli, eikä se sitten loppujen lopuksi mullistanutkaan maailmaa sen enempää kuin PS3:n myyntilukujakaan.
Pelin ainoa kantava idea oli kenttäeditori, johon siihenkin kyllästyi parissa illassa.
Siinä puhuu taas yksi alan ammattilainen joka ei ole koskaan edes LBP:tä nähnytkään kuin haaveunissa.
23.06.2009 klo 19.54
LBP oli kaikkien aikojen hypetetyin peli, eikä se sitten loppujen lopuksi mullistanutkaan maailmaa sen enempää kuin PS3:n myyntilukujakaan.
Pelin ainoa kantava idea oli kenttäeditori, johon siihenkin kyllästyi parissa illassa.
Siinä puhuu taas yksi alan ammattilainen joka ei ole koskaan edes LBP:tä nähnytkään kuin haaveunissa.
Itselle tuli sama fiilis, mutta tietty.. Ei kaikki voi tykätä. Miksi tuota edes pelaa kahdestaan? Miks ei neljästään? Itse en edes editoriin asti päässyt vaan pelasin netistä muiden tekeleitä ja välillä tuttujen ja välillä tuntemattomien ihmisten kanssa. Mitä enemmän pelaajia sitä hauskemmaksi se vaan muuttui.
23.06.2009 klo 20.28
23.06.2009 klo 22.10
Rekisteröitynyt 13.08.2007
23.06.2009 klo 22.14
LBP oli kaikkien aikojen hypetetyin peli, eikä se sitten loppujen lopuksi mullistanutkaan maailmaa sen enempää kuin PS3:n myyntilukujakaan.
Pelin ainoa kantava idea oli kenttäeditori, johon siihenkin kyllästyi parissa illassa.
Syy, Sen hienous kaatui epäselvään User created contentin-etsimiseen ja siihen että useimmat mapit siellä ovat himmeetä skeidaa joilla vian yritetään saada Tropheja.
23.06.2009 klo 23.27
LBP oli kaikkien aikojen hypetetyin peli, eikä se sitten loppujen lopuksi mullistanutkaan maailmaa sen enempää kuin PS3:n myyntilukujakaan.
Pelin ainoa kantava idea oli kenttäeditori, johon siihenkin kyllästyi parissa illassa.
Siinä puhuu taas yksi alan ammattilainen joka ei ole koskaan edes LBP:tä nähnytkään kuin haaveunissa.
Niin. Todellisuudessahan LBP myi miljoonittain ja nosti PS3:n myyntiluvut huippulukemiin. Eikä tähän peliin kertakaikkiaan voi kukaan kyllästyä, sillä onhan se kaikin puolin täydellinen.
Rekisteröitynyt 10.04.2007
23.06.2009 klo 23.51
24.06.2009 klo 10.56
Graafinen tyyli on kaunis, editori suorastaan loistava - niille voisi hyvinkin 95 antaa - mutta jos platformerissa ei osata tehdä edes alkeellista tuntumaa itse hyppimiseen, niin pelissä ja sen tekijöissä on selvästi vikaa. Surkean tuntuman vielä kruunaa pelialueen jakaminen kolmeen syvyystasoon, joiden välillä tehtyä liikkumista ei ollut kukaan tainnut testata ennen pelinjulkaisua. Myös tasaisen varmasti tökkivää moninpelikoodia olisi voinut ihan rauhassa säätää vielä jokusen kuukauden.
Samanlainen ulkoiset puitteet kunnossa, kiva idea - ja paska pelituntuma oli tekijöiden aiemmassa Ragdoll KungFussakin. Jos jotain tällä kertaa toivon, niin nimenomaan LBP2:sta, joka olisi viilattu niin hyväksi kaikilta osa-alueilta, kuin jo ykkönen olisi voinut olla.
24.06.2009 klo 13.22
Miljoonittain nimenomaan ja ei peli ole lakannut myymästä vieläkään. Se tulee myymään vielä piiiiiiiitkään. Hieno saavutus tuontyyppiseltä uudelta IP:ltä.
Rekisteröitynyt 09.11.2008
25.06.2009 klo 15.31
Odotan kuitenkin innolla toista peliä, lukaisen kyllä arvostelun tarkkaan ennen ostoa.
Kirjoita kommentti