PC:n Ghostbusters jäi ilman moninpeliä
Ghostbusters: The Video Gamen PC-versio jäi vaille konsoliversioihin tulevaa neljän pelaajan verkkomoninpeliä, kertoo Voodoo Extreme. Verkkoyhteyttä käytetään kuitenkin DRM-kopiosuojauksen vuoksi pelin aktivointiin.
Keskustelut (20 viestiä)
Rekisteröitynyt 13.08.2007
15.06.2009 klo 19.32
15.06.2009 klo 19.35
15.06.2009 klo 19.37
Rekisteröitynyt 30.07.2007
15.06.2009 klo 19.37
Tuskaista itkua luvassa.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
15.06.2009 klo 20.12
Rekisteröitynyt 26.03.2008
15.06.2009 klo 20.15
15.06.2009 klo 20.25
saaneen hinta myös olla sitten pienempi kun sisältöäkin vähemmän, eikös?
Eikös ne PC pelit ole aina olleet halvempia kuin konsolipelit?
Rekisteröitynyt 20.12.2008
15.06.2009 klo 20.43
15.06.2009 klo 20.44
PC-pelaajat väitti, että konsolit rampauttaa pc:lle tulevat pelit ja grafiikan kehitys jämähtää paikoilleen.
PC pelaajat tais taas kerran olla oikeessa. En sillä, että mulla olis mitään konsoleita vastaan, mutta valitettavasti asia vain on näin.
15.06.2009 klo 20.58
15.06.2009 klo 21.30
PC ei pystynyt pyörittämään moninpeliä. Toista se on PS3, joka cell-ylivoimallaan osoitti taas ylivertaiset tehonsa!
lol huonoin provo ikinä :D:D:dddd
Rekisteröitynyt 03.09.2007
15.06.2009 klo 21.33
Ei tosiaankaan ole kovin järkevää jättää sitä ainoaa ostamisen oikeasti vaativaa osaa pois ja tunkea sitten vielä DRM:ä mukaan.
15.06.2009 klo 22.07
Tämä on varmaan salajuoni, jolla yritetään syyttää PC-pelien huonosta menestyksestä piratismia. Tämän perusteella arvatenkin jättävät jatkossa PC-versiot kokonaan julkaisematta -.-
Ei tosiaankaan ole kovin järkevää jättää sitä ainoaa ostamisen oikeasti vaativaa osaa pois ja tunkea sitten vielä DRM:ä mukaan.
hakkaavat itseään kirveellä jalkaan ja sitten itketäänpiraatteja kun halkoja ei tule
15.06.2009 klo 22.28
Ei tosiaankaan ole kovin järkevää jättää sitä ainoaa ostamisen oikeasti vaativaa osaa pois ja tunkea sitten vielä DRM:ä mukaan.
Niinpä, mutta itsepähän tyhmyydestään kärsivät. Kuka tämän nyt enää muka pc:lle ostaa?
15.06.2009 klo 22.42
Täällä ollu hieman tappelua PC-pelaajat vs Konsolipelaajat.
PC-pelaajat väitti, että konsolit rampauttaa pc:lle tulevat pelit ja grafiikan kehitys jämähtää paikoilleen.
PC pelaajat tais taas kerran olla oikeessa. En sillä, että mulla olis mitään konsoleita vastaan, mutta valitettavasti asia vain on näin.
Tai sitten, ettei se ole kannattavaa tuoda liian raskaita pelejä markkinoille jos 1%:lla on tehokas pc. Mieti nyt vähän. Konsoleissa oikein riittävät tehot ja pelit senkun hienontuu jatkuvasti. Kyllä se ainakin itselleni passaa ennemmin kuin päivitellä ½-vuoden välein pc:tä. Ei mullakaan pc -pelaajia vastaa mitään ole, mutta valitettavasti asia on vain näin :).
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
15.06.2009 klo 22.53
15.06.2009 klo 23.34
PC-pelien "rampauttamisen" syy saattaa olla ennenkaikkea läppäreiden suosion räjähdysmäisessä kasvussa. Pöytäkoneiden osuus kutistuu jatkuvasti, eikä etenkään miniläppäreissä ole mitään Crysis-rautaa sisällä. Kuitenkin moni pelifirma varmasti haluaa saada pelinsä mahdollisimman monen PC-käyttäjän ulottuville.
Sinäpä sen sanoit. Itse tein samalla tavalla. Eka oli tehokkaita pc:itä ja konsolit, mutta nykyään ok tehonen läppäri ja konsoli.
16.06.2009 klo 07.31
Tai sitten, ettei se ole kannattavaa tuoda liian raskaita pelejä markkinoille jos 1%:lla on tehokas pc. Mieti nyt vähän. Konsoleissa oikein riittävät tehot ja pelit senkun hienontuu jatkuvasti. Kyllä se ainakin itselleni passaa ennemmin kuin päivitellä ½-vuoden välein pc:tä. Ei mullakaan pc -pelaajia vastaa mitään ole, mutta valitettavasti asia on vain näin :).
Jos pelistä jätetään monipeli pois, ei sillä ole mitään tekemistä minkään tehojen kanssa (varsinkin joku suppea 4:n pelaajan), vaan kyse on pelintekijän saamattomuudesta. Sitä päitsi nykyään melko kevyt PC jo kykenee samaan kuin nykyiset konsolit. PC:t kun kehittyy jatkuvasti ja konsolit eivät. Ja noi 1/2 vuoden päivitysvälisi voit työntää sinne minne aurinko ei paista.
18.06.2009 klo 12.12
PC-pelien "rampauttamisen" syy saattaa olla ennenkaikkea läppäreiden suosion räjähdysmäisessä kasvussa. Pöytäkoneiden osuus kutistuu jatkuvasti, eikä etenkään miniläppäreissä ole mitään Crysis-rautaa sisällä. Kuitenkin moni pelifirma varmasti haluaa saada pelinsä mahdollisimman monen PC-käyttäjän ulottuville.
Ja meinaat, että noiden tehottomien läppäreiden osalta asiaa auttaa se kun pelit optimoidaan ja koodataan niin surkeasti, että joku GH3 ei tahdo pyöriä kunnolla edes QuadCore-kokoonpanolla? Tai, että GTA4:n PC-versio ei pyöri sulavasti minkäänlaisella kokoonpanolla, mutta taivaan vanhaa rautaa sisältävällä X0:lla sitä pelaa (pääosin) onlgelmitta?
18.06.2009 klo 13.24
Jos pelistä jätetään monipeli pois, ei sillä ole mitään tekemistä minkään tehojen kanssa (varsinkin joku suppea 4:n pelaajan), vaan kyse on pelintekijän saamattomuudesta. Sitä päitsi nykyään melko kevyt PC jo kykenee samaan kuin nykyiset konsolit. PC:t kun kehittyy jatkuvasti ja konsolit eivät. Ja noi 1/2 vuoden päivitysvälisi voit työntää sinne minne aurinko ei paista.
Itse asiassa on tekemistä tehojen kanssa, jos puhutaan jaetun ruudun moninpelistä. Ja mikäs tämä sinun "kevyt" pc:si sitten on ja paljon makso? 700€? Sitä minäkin. Ja konsolit ei kehity vai? Sanoisin aika suureksi harppaukseksi jo PS2 --> PS3. Eipähän tarvi ostella uusia komponentteja aina puolen... noh sanotaan vuoden välein kun taas nykykonsoleillakin pelaa sen ~10 vuotta.
Kirjoita kommentti