Pikkutietoja Mass Effect 2:sta
VE3D on havainnut Amazon-verkkokaupan listaavan jo Mass Effect 2:n ja siinä sivussa paljastavan hieman lisätietoja pelistä:
"Toinen luku Mass Effect -trilogiassa vie sinut avaruuden synkimpiin syövereihin, missä pitää selvittää mysteeri siitä, miksi ihmisiä on kadonnut eri maailmoissa. Valmistele itsesi itsemurhatehtävään pelastaaksesi ihmiskunnan. Matkusta galaksissa kootaksesi tiimin sotilaita ja taistelueksperttejä ja käynnistä hyökkäys vihollisalueen sydämessä."
- toinen osa BioWaren eeppistä scifitrilogiaa jatkaa komentaja Shepardin ja ihmiskunnan galaktisten ensiaskelten tarinaa
- onnistuminen tai epäonnistuminen tehtävässä riippuu paljolti kokoamastasi miehistöstä ja heidän uskollisuudestaan sinua ja tehtävää kohtaan
- mahtavat grafiikat ja hiottu dialogisysteemi saavat sinut mukaan tarinaan paremmin kuin koskaan ennen
- paljon parannuksia kolmannen persoonan räiskintätaisteluun
- monipuolisilla hahmonmuokkausvaihtoehdoilla voi luoda oman näkemyksensä komentaja Shepardista
Keskustelut (11 viestiä)
Rekisteröitynyt 23.08.2007
23.03.2009 klo 22.40
Panin Liaraa ja jätin Ashleyn kuolemaan.
Rekisteröitynyt 11.04.2007
23.03.2009 klo 22.41
Panin Liaraa ja jätin Ashleyn kuolemaan.
Kuka jättää Ashleyn kuolemaan? Oikeasti? Kolmannella pelikerrallakin piti kiristellä hampaita, että kehtaisin tehdä tuon, ja silti tuli paha mieli.
Rekisteröitynyt 30.07.2007
23.03.2009 klo 22.56
Tiedot koottu pääasiassa Geoff Keighleyn Twitterista.
http://www.gametrailers.com/moses/gttv_images/next/200903
Rekisteröitynyt 22.04.2007
23.03.2009 klo 23.02
No eipä paljon ympäripyöreämmin olisi voinut sanoa. Miehistön uskollisuutta koskeva kohta tosin vaikuttaa mielenkiintoiselta, mutta käytännössä tuokin luultavasti tarkoittaa sitä, että jossakin välissä tulee kohtaus ekan pelin Wrex-homman tyyliin, eikä juuri muuta.
Panin Liaraa ja jätin Ashleyn kuolemaan.
Kuka jättää Ashleyn kuolemaan? Oikeasti? Kolmannella pelikerrallakin piti kiristellä hampaita, että kehtaisin tehdä tuon, ja silti tuli paha mieli.
Mä. Ashli ei anna ikinä ja vetää raivareita. Liara ymmärtää ja siltä saa aina. Kummankohan sitä ditchaisin?
Eikä tullut kertaakaan paha mieli :E
"- onnistuminen tai epäonnistuminen tehtävässä riippuu paljolti kokoamastasi miehistöstä ja heidän uskollisuudestaan sinua ja tehtävää kohtaan"
Nyt kyllä skeptisyyttäni totean, ettei tuo tule toimimaan skriptaamattomana. Tuskin skriptattunakaan. Mm Wrex kohtaus ei järin mielenkiintoa herättänyt, kun parin läpsäisyn ja loukkauksen jälkeen lisko nuoleskeli jälleen saappaita. Söi vähän tunnelmaa, kun mielestäni yritys oli laimea, onneksi menoon pääsi takaisin sisään sangen pian.
Räiskintä kyllä kaipaisi pientä ruuvausta. Lähitaistelu imee, snipua ei tule suurin piirtein koskaan käytettyä ja lukitus on vähän diibadaaba. Muutenkin se on vähän turhan arcaderäiskintää. Jos keksisivät jotain hauskoja pikkujuttuja maustamaan sitä, niin olisi pop. Jokin finish him - liike lähitaistelussa? Pahiksen aseesta kiinni, mojova isku leukaperiin ja sitten molemmin käsin lippaat tyhjiksi. Tekisi räiskinnästä mehevämpää, tosin sitä jäisi kaipaamaan lisää ja uskottavahkoja liikkeitä tuskin olisi paljoa.
Veisi kyllä huomion tarinasta (jos mahdollista) tuommoiset kikkailut. Noh, sittempähän näkee.
Rekisteröitynyt 23.08.2007
23.03.2009 klo 23.25
No eipä paljon ympäripyöreämmin olisi voinut sanoa. Miehistön uskollisuutta koskeva kohta tosin vaikuttaa mielenkiintoiselta, mutta käytännössä tuokin luultavasti tarkoittaa sitä, että jossakin välissä tulee kohtaus ekan pelin Wrex-homman tyyliin, eikä juuri muuta.
Panin Liaraa ja jätin Ashleyn kuolemaan.
Kuka jättää Ashleyn kuolemaan? Oikeasti? Kolmannella pelikerrallakin piti kiristellä hampaita, että kehtaisin tehdä tuon, ja silti tuli paha mieli.
Pöh jollekkin ihmismuijalle kun tarjolla on sinistä persettä.
Rekisteröitynyt 15.09.2008
23.03.2009 klo 23.36
24.03.2009 klo 00.24
Rekisteröitynyt 20.12.2008
24.03.2009 klo 06.42
24.03.2009 klo 16.32
Rekisteröitynyt 10.08.2007
24.03.2009 klo 21.40
No eipä paljon ympäripyöreämmin olisi voinut sanoa. Miehistön uskollisuutta koskeva kohta tosin vaikuttaa mielenkiintoiselta, mutta käytännössä tuokin luultavasti tarkoittaa sitä, että jossakin välissä tulee kohtaus ekan pelin Wrex-homman tyyliin, eikä juuri muuta.
Panin Liaraa ja jätin Ashleyn kuolemaan.
Kuka jättää Ashleyn kuolemaan? Oikeasti? Kolmannella pelikerrallakin piti kiristellä hampaita, että kehtaisin tehdä tuon, ja silti tuli paha mieli.
Mä. Ashli ei anna ikinä ja vetää raivareita. Liara ymmärtää ja siltä saa aina. Kummankohan sitä ditchaisin?
Eikä tullut kertaakaan paha mieli :E
Mää. Ashley alkoi höpisemään jostain Jumalasta kun juttelin sille Normandyllä. Jäi se tyttö syrjään tuon rupattelun jälkeen. Liara oli muutenkin kymmenen kertaa älykkäämmän oloinen eikä ollenkaan niin "sotilas"(hieno adjektiivi) kuin Ashley.
Olen kiinnostunut tuosta että miten toteuttavat tuon entisten tapahtumien vaikutuksen peliin. Säilyykö esim skillejä ja onko dialogeissa selviäkin eroja jos käyttää vanhaa ukkoa, jolla oli todella paljon paragorn-pisteitä?
Rekisteröitynyt 11.04.2007
25.03.2009 klo 01.29
Mää. Ashley alkoi höpisemään jostain Jumalasta kun juttelin sille Normandyllä. Jäi se tyttö syrjään tuon rupattelun jälkeen.
Sille pitää näyttää, kuka se jumala on. Lakanoiden välissä.
Kirjoita kommentti