Näin American Idol saapui Habboon
Gamasutran artikkelissa kerrotaan niistä vaiheista, jotka johtivat yhden maailman suosituimmista tv-ohjelmista soluttautumisen myös suomalaiseen Habbo-palveluun tämän vuoden alussa. American Idol ei ole mikään pikkujuttu, kun puhutaan tietynikäisen kohderyhmän tavoittamisesta.
Habbon Huuhtasen mukaan prosessi kesti 9 kuukautta ja matkalla oli monia hiottavia mutkia, kun esimerkiksi ohjelman julkkistuomareiden näköisyyttä ei saanut käyttää. Oheistuotemyynti kuitenkin potkii ja kilpailusta pois potkitut osallistujat kiepahtavat Habbossa vierailemassa. Habbolla on virtuaalimaailmoista ainoana yksinoikeus American Idol -nimen käyttöön.
Kampanja on vasta alullaan ja Huuhtanen lupaa että "oikein hyvä kama" on vasta tulossa.
Keskustelut (4 viestiä)
Rekisteröitynyt 22.06.2008
10.03.2009 klo 23.04
Rekisteröitynyt 13.08.2007
10.03.2009 klo 23.22
Rekisteröitynyt 23.08.2007
11.03.2009 klo 17.10
Rekisteröitynyt 26.09.2007
11.03.2009 klo 23.08
Kirjoita kommentti