FUEL on valtava mutta vaisu
Kolmetoista tuhatta neliökilometriä kisailtavaa aluetta tarjoava FUEL alkaa valjeta, mutta ensivaikutelmat eivät ole olleet ainakaan vielä vallan vakuuttavia.
Kotaku kertoo, että valtavasta alueesta huolimatta radat tuntuvat rajoitetuilta. Alla video.
Joystiq taas on päässyt testaamaan yhtä pelin pelitiloista, eikä ole vakuuttunut siitä, että pelinkehittäjät ovat muistaneet keskittyä itse pelaamiseen - laajojen maisemien teknologia tuntuu kuitenkin olevan kunnossa. Peliä Codemastersille kehittää ulkopuolinen Asobo Studio, eikä sitä sen vuoksi voi verrata esimerkiksi DIRTiin tai GRIDiin, vaikka se tavallaan samaa sarjaa onkin. Käytössä on mm. aivan eri pelimoottori ja Asobon edellinen peli oli WALL-E...
Keskustelut (8 viestiä)
Rekisteröitynyt 07.06.2008
21.02.2009 klo 17.09
21.02.2009 klo 17.12
21.02.2009 klo 17.54
21.02.2009 klo 18.50
Rekisteröitynyt 08.12.2007
21.02.2009 klo 23.09
Moderaattori
Rekisteröitynyt 02.04.2007
22.02.2009 klo 02.16
Rekisteröitynyt 03.01.2008
22.02.2009 klo 02.40
Iso alue kuulostaa aina kivalta, mutta jos sitä ei saada täytettyä mielekkäälle tekemisellä se on täysin turha. Rallipelissä tämän kokoiselle alueelle on vielä vaikeampi keksiä mitä mielekästä valtava alue voi tarjota pelkkään kisailua silmälläpitäen.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 02.04.2007
22.02.2009 klo 09.34
Iso alue kuulostaa aina kivalta, mutta jos sitä ei saada täytettyä mielekkäälle tekemisellä se on täysin turha. Rallipelissä tämän kokoiselle alueelle on vielä vaikeampi keksiä mitä mielekästä valtava alue voi tarjota pelkkään kisailua silmälläpitäen.
Jos se olisi rallipeli jossa ajettaisi kunnon nettikisoja, niin katsojat voisi kävellä ja ajella omilla autoillaan parhaista katsojapaikoista toiseen.
Pelkkää kisailua silmälläpitäenhän se pelkkä tie on tärkein. Eihän nämä mitään safariralleja ole.
Kirjoita kommentti