Tältä näyttää Haamujengi Wiillä
Limbosta pelastettu Ghostbusters-peli ei tietenkään voi näyttää Wiillä niin elokuvamaiselta ja realistiselta kuin PC, X360- ja PS3-versiot. Kehittäjätiimi on ottanut tämän huomioon ja työstää Wii-versiota aivan eri tyyliseksi. Alla oleva video näyttää, mitä tämä käytännössä tarkoittaa.
Keskustelut (9 viestiä)
15.12.2008 klo 18.49
"...we wanted to aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa we wanted aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa to aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa make a differr aaaaaaaaaaaaaaaaaaa different experiance aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa for thaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa thaaaaaaaaaaaaaaaaa the aaaaaaaaaaa wii."
Kohtuu rasittavaa.
15.12.2008 klo 19.17
Rekisteröitynyt 26.09.2007
15.12.2008 klo 19.39
Rekisteröitynyt 04.11.2007
15.12.2008 klo 21.50
Rekisteröitynyt 26.09.2007
15.12.2008 klo 21.55
OK:ltahan se muuten näyttää, mutta risoo aika paljon, että Wii -versiossa hahmot ovat kuin jostain piirros-sarjasta kun taas muissa versioissa hahmot ovat realistisia. Tämä kertoo paljon siitä, mitä kyseiset pelintekijät Wiistä ajattelee. Luultavasti Wii -versio on myös helpompi, helpommin lähestyttävä ja siistitympi.
Tiesitkös että ghostbustersista oli myös piirretty? Useampikin =)
Rekisteröitynyt 04.11.2007
15.12.2008 klo 22.11
OK:ltahan se muuten näyttää, mutta risoo aika paljon, että Wii -versiossa hahmot ovat kuin jostain piirros-sarjasta kun taas muissa versioissa hahmot ovat realistisia. Tämä kertoo paljon siitä, mitä kyseiset pelintekijät Wiistä ajattelee. Luultavasti Wii -versio on myös helpompi, helpommin lähestyttävä ja siistitympi.
Tiesitkös että ghostbustersista oli myös piirretty? Useampikin =)
Tiedän kyllä ja olen joskus itsekkin seurannut erästä hyvää piirrettyä ghostbusters -sarjaa. Pointti oli kuitenkin siinä, että kun lähdetään tekemään multiplattaria, niin miksi Wiille pitää tuoda piirrettyversio kuin muille tehdään realistinenversio?
Ymmärrän kyllä, että Wii -versiosta on jäkevää tehdä vähän erilaisempi sen ohjaustavan vuoksi, mutta miksi kaikki pitää silti "casualisoida" Wiillä.
Rekisteröitynyt 26.09.2007
15.12.2008 klo 22.57
OK:ltahan se muuten näyttää, mutta risoo aika paljon, että Wii -versiossa hahmot ovat kuin jostain piirros-sarjasta kun taas muissa versioissa hahmot ovat realistisia. Tämä kertoo paljon siitä, mitä kyseiset pelintekijät Wiistä ajattelee. Luultavasti Wii -versio on myös helpompi, helpommin lähestyttävä ja siistitympi.
Tiesitkös että ghostbustersista oli myös piirretty? Useampikin =)
Tiedän kyllä ja olen joskus itsekkin seurannut erästä hyvää piirrettyä ghostbusters -sarjaa. Pointti oli kuitenkin siinä, että kun lähdetään tekemään multiplattaria, niin miksi Wiille pitää tuoda piirrettyversio kuin muille tehdään realistinenversio?
Ymmärrän kyllä, että Wii -versiosta on jäkevää tehdä vähän erilaisempi sen ohjaustavan vuoksi, mutta miksi kaikki pitää silti "casualisoida" Wiillä.
Onhan wiin kohderyhmäkin vähän erilaista. Ja ehkä on lähdetty piirrosmaisemmalle linjalle juuri huonojen tehojen vuoksi? Kun ei kunnon realistista grafiikkaa pystytä tekemään niin ovat päätyneet moiseen ratkaisuun. Mielestäni tuo näyttää oikein kivalta tuo wiin versio.
16.12.2008 klo 14.10
Piirrosmainen tyyli on siis kaikin puolin oikea ja kannattava vaihtoehto, sillä näin säästytään vertailulta XO/PS3-versioihin ja peli saadaan näyttämään siistiltä. Itse en varmaan ole mitään versiota hankkimassa, mutta mukava kuulla että Wii-versio tehdään vaihteeksi kokonaan kyseisen konsolin ehdoilla.
17.05.2011 klo 10.39
Miks ei noihi esittelyihin voi ottaa semmosta ihmistä joka osaa puhua.
"...we wanted to aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa we wanted aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa to aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa make a differr aaaaaaaaaaaaaaaaaaa different experiance aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa for thaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa thaaaaaaaaaaaaaaaaa the aaaaaaaaaaa wii."
Kohtuu rasittavaa.
todella rasittavaa, tuollaista joutuu kuuntelemaan töissäkin usein ja ärsyttää tuollaisen kuuntelu etenkin jos joku johtohenkilö puhuu noin. Menisivät esiintymiskoulutukseen :)
Kirjoita kommentti