Naruto kehittyi huimasti PS3:lle siirtyessään
Naruto: Ultimate Ninja Storm on Naruto-saagan ensimmäinen PlayStation 3 -peli ja kehitystä aiempiin PS2-versioihin on tapahtunut ainakin grafiikan laadussa. Peliä kehittävä CyberConnect2 paljastaa voineensa käyttää PS3:n Naruto-hahmossa lähes 17000 polygonia. PS2-Naruto muodostui alle 4000 polygonista. Uuden PS3-Naruton pelkkä pää on 3D-mallina yhtä monimutkainen kuin aiempien versioiden koko hahmo. Cel-shading-grafiikan kehitystä ihasteli myös Kotaku.
Keskustelut (9 viestiä)
12.11.2008 klo 13.04
Rekisteröitynyt 27.10.2008
12.11.2008 klo 13.38
Rekisteröitynyt 26.09.2007
12.11.2008 klo 15.06
Rekisteröitynyt 26.09.2008
12.11.2008 klo 16.20
Rekisteröitynyt 15.07.2008
12.11.2008 klo 17.03
PS2:n Naruto hahmo -> 4000 polygonia
PS2:n GT4:n auto -> 4000 polygonia
PS3:n Naruto hahmo -> 17 000 polygonia
PS3:n GT5:n auto -> 200 000 polygonia
12.11.2008 klo 17.48
Onhan toi ihan hieno parannus, mutta ei nyt mitään uskomattoman suurta. Laitetaan nyt ihan vertailun vuoksi:
PS2:n Naruto hahmo -> 4000 polygonia
PS2:n GT4:n auto -> 4000 polygonia
PS3:n Naruto hahmo -> 17 000 polygonia
PS3:n GT5:n auto -> 200 000 polygonia
Hyvä verrata liikkuvaa hahmoa "paikalla" olevaan autoon!
Rekisteröitynyt 06.08.2007
12.11.2008 klo 21.05
Moderaattori
Rekisteröitynyt 02.04.2007
12.11.2008 klo 22.02
13.11.2008 klo 16.47
Onhan toi ihan hieno parannus, mutta ei nyt mitään uskomattoman suurta. Laitetaan nyt ihan vertailun vuoksi:
PS2:n Naruto hahmo -> 4000 polygonia
PS2:n GT4:n auto -> 4000 polygonia
PS3:n Naruto hahmo -> 17 000 polygonia
PS3:n GT5:n auto -> 200 000 polygonia
Hyvä verrata liikkuvaa hahmoa "paikalla" olevaan autoon!
Ei ne polygonit siitä mihinkään muutu vaikka liikkuukin!
Kirjoita kommentti