Kuolleet ihmiset pelisuunnittelijoiden malleina
Electronic Arts on ollut tarkkana ensi maanantaina Suomessa julkaistavan Dead Spacen ruumiiden realistisuudesta. Päähenkilö Isaac aloittaa selviytymisseikkailunsa taisteluiden runtelemasta avaruusaluksesta, jossa ruumiita löytyy sieltä täältä. EA Redwood Shores -studion tuottaja Glen Schofield joutui hylkäämään ensimmäiset graafikoiden piirtämät sodan uhrit epärealistisina, paljastaa CVG.
Kehittäjät istutettiin katselemaan mm. auto-onnettomuuksissa ja sodassa kuolleiden ihmisten kuvia realistisen linjan pitämiseksi. Schofield tietää teon kuulostavan kauhealta, mutta tämä oli tuottajan mukaan ainoa tapa saada lopputuloksesta uskottavan näköinen.
Keskustelut (7 viestiä)
Rekisteröitynyt 11.10.2007
15.10.2008 klo 17.16
15.10.2008 klo 17.54
15.10.2008 klo 18.10
Rekisteröitynyt 26.09.2008
15.10.2008 klo 18.22
Rekisteröitynyt 14.01.2008
15.10.2008 klo 18.49
16.10.2008 klo 01.22
Rekisteröitynyt 30.09.2008
11.11.2008 klo 23.07
Kirjoita kommentti