EA heitti Tiberiumin roskiin
Electronic Artsin lehdistötiedote kertoo, että Command & Conquer -maailmaan sijoittuva räiskintäpeli Tiberium on tapettu, kuollut ja kuopattu. Syypääksi nimetään EA:n keskittyminen korkealaatuisempiin peleihin ja peliä kehittäneen studion mukaan "Tiberiumissa oli perusteellisia suunnitteluvaikeuksia alusta alkaen".
Pelin suunnittelluksi ilmestymisajankohdaksi oli kerrottu lokakuu 2009.
Keskustelut (12 viestiä)
Rekisteröitynyt 24.07.2008
01.10.2008 klo 13.25
Rekisteröitynyt 03.01.2008
01.10.2008 klo 14.16
Rekisteröitynyt 21.06.2008
01.10.2008 klo 14.44
EA:n korkealaatuisempi peli = Jatko-osalle jatko-osa koska edellinen jatko-osa tuotti sikana fyffeä.
Niimpä, ja "Tiberiumissa oli perusteellisia suunnitteluvaikeuksia alusta alkaen". EA:lle nyt kun tulee vähänkin vaikeuksia niin siirrytään tekemään jatko-osalle jatko-osaa.
Rekisteröitynyt 03.08.2008
01.10.2008 klo 17.13
EA:n korkealaatuisempi peli = Jatko-osalle jatko-osa koska edellinen jatko-osa tuotti sikana fyffeä.
Niimpä, ja "Tiberiumissa oli perusteellisia suunnitteluvaikeuksia alusta alkaen". EA:lle nyt kun tulee vähänkin vaikeuksia niin siirrytään tekemään jatko-osalle jatko-osaa.
Ei se EA niitä pelejä tee, se vain maksaa kulut..
01.10.2008 klo 17.45
Rekisteröitynyt 13.08.2007
01.10.2008 klo 18.19
Rekisteröitynyt 24.07.2008
01.10.2008 klo 18.22
Ei se EA niitä pelejä tee, se vain maksaa kulut..
Eipä maksanut Tiberiumin kuluja...
Teinit, EA ei ole nykyään se sama EA joka oli vuonna 2000...
Teinit? Älä yleistä. Mutta oikeassa olet, ei todellakaan ole.
01.10.2008 klo 19.20
Rekisteröitynyt 24.07.2008
01.10.2008 klo 19.47
Ja tämä käytti CryEngine2:ta :(
Ja meidän pitäs saada siitä orgasmi, miksi?
01.10.2008 klo 21.14
Ja tämä käytti CryEngine2:ta :(
Ja meidän pitäs saada siitä orgasmi, miksi?
:D:D:D Hah.. kiitos iltanauruista :D. CryEngine ei niin kummoinen ollu.. hiton raskas.. Nooooo.. toi cryengine2 olis kyl voinu olla.. no joo.. vois ja vois. Luulen, että olisivat tehneet vaa siitä entistä raskaamman ja näyttävemmän :D.
Rekisteröitynyt 10.04.2007
02.10.2008 klo 18.25
03.10.2008 klo 03.25
Veikkaan, että tuotanto-ongelmat olivat siinä, että tiimi olisi halunnut aikaa pelin hiomiseen, mikä taas lyhyistä tuotantoajoistaan tunnetulle EA:lle ei sopinut.
Kirjoita kommentti