Näin saadaan Crysis viemään vielä enemmän tehoa
Gamextract kertoo erinomaisen vaikuttavan näköisestä Crysis-pelin kentästä, jonka on tehnyt Andrew "androkles" Hasko. Niveus-niminen kenttä sijoittuu keskiajalle ja tekijä itse kertoo sen rullaavaan omalla konellaan 5 fps:n vauhtia.
Online Videos by Veoh.com
Keskustelut (7 viestiä)
Rekisteröitynyt 24.11.2007
28.08.2008 klo 21.48
28.08.2008 klo 22.16
Tämä uutisjuttu on kyllä, anteeksi vaan, aikasta vasemmalla kädellä tehty, sillä siinä ei paljoa faktoja luetella eikä edes linkitetä tekijän omille sivuille tai edes Crymod viestiketjuun, ja nykyään niin valitettavan laajalle levinnyttä sensationalismiakin löytyy otsikkoa myöten.
28.08.2008 klo 22.32
29.08.2008 klo 01.42
Olen vieläkin melko sanaton.
29.08.2008 klo 07.03
Rekisteröitynyt 27.05.2007
29.08.2008 klo 14.16
29.08.2008 klo 15.53
"To be honest, at first I wasn't intending to release this level, as a final playable map, because, as I already mentioned several times - it was more of an experiment, to see if it's possible to create a totally different type of environment with CryEngine2. But, since there's so much interest in it, I feel obliged to keep working on optimization, organization and cleanup, so that map can be released to the public. I never prepared Crysis map for release before, so I hope, Crymod community would help me with any questions I may have during the process."
Kirjoita kommentti