3D-hajoilua World in Conflictissa
Massive Entertainmentin syksyllä ilmestyvästä World in Conflictista tihkuu lisätietoa. Pelin vaihtoehtotodellisuudessa Neuvostoliiton tankit vyöryvät vuonna 1988 Länsi-Saksaan. NATOn vastaiskun jälkeen NL:n toverilliset rauhanjoukot avaavat uuden rintaman Yhdysvaltain maaperällä.
Pelaaja pääsee nauttimaan kylmän sodan kuumentumisesta komentajan roolissa. Kapitalismin ja kommunismin vuoropuhelussa on käytettävissä jalkaväkeä, panssareita, helikoptereita sekä IT-patterien ja tykistön muodostamat tukiaseet. Ilmapiiriin sopivasti vastapoolin joukkoja voi harventaa myös napalmipudotuksilla ja taktisilla ydinaseilla.
Kiinnostavan asetelman lisäksi Massive paukuttelee henkseleitään pelimoottorin kyvyillä: kaikki pelikentän objektit, niin talot kuin metsät, ovat tuhottavissa. Tähänastiset hajoavat 3D-ympäristöt peleissä ovat olleet verrattain yksinkertaisia (á la Red Faction), joten onnistuessaan Massiven yritys tulisi varmasti ansaitsemaan kiitosta.
World in Conflict tarjoaa moninpelipuolella aselajien yhteistoimintaa painottavia 16 hengen sessioita. Xbox360- ja PC-version välisestä yhteispelistä ei ainakaan toistaiseksi ole kuulunut.
Pelaaja pääsee nauttimaan kylmän sodan kuumentumisesta komentajan roolissa. Kapitalismin ja kommunismin vuoropuhelussa on käytettävissä jalkaväkeä, panssareita, helikoptereita sekä IT-patterien ja tykistön muodostamat tukiaseet. Ilmapiiriin sopivasti vastapoolin joukkoja voi harventaa myös napalmipudotuksilla ja taktisilla ydinaseilla.
Kiinnostavan asetelman lisäksi Massive paukuttelee henkseleitään pelimoottorin kyvyillä: kaikki pelikentän objektit, niin talot kuin metsät, ovat tuhottavissa. Tähänastiset hajoavat 3D-ympäristöt peleissä ovat olleet verrattain yksinkertaisia (á la Red Faction), joten onnistuessaan Massiven yritys tulisi varmasti ansaitsemaan kiitosta.
World in Conflict tarjoaa moninpelipuolella aselajien yhteistoimintaa painottavia 16 hengen sessioita. Xbox360- ja PC-version välisestä yhteispelistä ei ainakaan toistaiseksi ole kuulunut.
Keskustelut (11 viestiä)
Rekisteröitynyt 16.04.2007
04.07.2007 klo 22.21
Toivottavasti pelatessa voi kuunnella omia musiikkeja. Mielestäni Seventh:in Lifeless kuulostaisi sopivalta. Kyseisen kappaleen sanat sopisivat loistavasti tähän peliin.
Rekisteröitynyt 10.04.2007
04.07.2007 klo 22.58
Toivottavasti pelatessa voi kuunnella omia musiikkeja. Mielestäni Seventh:in Lifeless kuulostaisi sopivalta. Kyseisen kappaleen sanat sopisivat loistavasti tähän peliin.
MP3:set vaan taustalle, ei siihen tukea peliltä tartte.
Rekisteröitynyt 10.04.2007
05.07.2007 klo 01.09
Rekisteröitynyt 17.04.2007
05.07.2007 klo 08.49
Lieköhän silmälumetta nuo räjähdykset - hieno liekki/savu vain hämää luulemaan, että räjähdykset olisivat jotenkin yksityiskohtaisia ja oikeasti hienoja.
Joo, varmasti oikeasti ovat aivan epähienoja, mutta näyttävät vain hienoilta. Aina meitä pelaajia huijataan. ;)
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
05.07.2007 klo 09.46
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
05.07.2007 klo 10.14
Rekisteröitynyt 22.04.2007
05.07.2007 klo 10.42
Tak-ti-sil-la y-din-a-seil-la...
Voi helvettan. Taisin juuri kastella housuni.
Pettymystä ei voi sanoin kuvata, jos peli osoittautuu lopulta Company of Heroesin kaltaiseksi pettymykseksi :(
We do not need realism! We need some motafockin' balls!
And big gottamn booms!
Rekisteröitynyt 16.04.2007
05.07.2007 klo 11.34
Tak-ti-sil-la y-din-a-seil-la...
Tak-ti-sil-la y-din-a-seil-la...
Voi helvettan. Taisin juuri kastella housuni.
Pettymystä ei voi sanoin kuvata, jos peli osoittautuu lopulta Company of Heroesin kaltaiseksi pettymykseksi :(
We do not need realism! We need some motafockin' balls!
And big gottamn booms!
Pelin ei ole tarkoitus olla mikään simulaatio, mutta tämä vaikuttaa paljon C&C:tä realistisemmalta. Kun sotilas naamaansa APFSDS ammuksen, niin se on menoa! Co-op vaikuttaa tämän pelin parhaimmalta puolelta. Esimerkiksi toinen pelaaja voi jyrätä tankeilla, ja toinen voi antaa tukea ilmavoimilla.
Ahhh... voin jo melkein haistaa napalmin katkun. Toivottavasti en pety, koska SPWAW alkaa maistua jo puulta.
Tässä pieni FAQ:
http://forums.vugames.com/thread.jspa?threadID=21080&tsta
Rekisteröitynyt 10.04.2007
06.07.2007 klo 00.05
Lieköhän silmälumetta nuo räjähdykset - hieno liekki/savu vain hämää luulemaan, että räjähdykset olisivat jotenkin yksityiskohtaisia ja oikeasti hienoja.
Joo, varmasti oikeasti ovat aivan epähienoja, mutta näyttävät vain hienoilta. Aina meitä pelaajia huijataan. ;)
Niin siis, onko räjähdykset luotu vertex shadereillä ("oikealla savulla") ja oikeilla lentävillä osilla jotka irtoavat mistä sitten irtoavatkin. Vai onko räjähdys ennaltamäärätty tuhnu joka vain näyttää hienolta.
Toivottavasti nyt ymmärrät pikkasen paremmin mitä oikea hienous on.
06.07.2007 klo 01.08
Rekisteröitynyt 17.04.2007
06.07.2007 klo 11.47
Niin siis, onko räjähdykset luotu vertex shadereillä ("oikealla savulla") ja oikeilla lentävillä osilla jotka irtoavat mistä sitten irtoavatkin. Vai onko räjähdys ennaltamäärätty tuhnu joka vain näyttää hienolta.
Toivottavasti nyt ymmärrät pikkasen paremmin mitä oikea hienous on.
Joo, arvelinkin että jotain tuollaista sinulla oli ajatuksena. Oli vain pakko vähän kärjistää, koska loppujenlopuksihan kaikki ruudulla näkyvä on kuitenkin silmänlumetta.
Kirjoita kommentti