Payday 3:n kehittäjä katsoo pitkälle tulevaisuuteen, vaikka julkaisu olikin pettymys
Payday 3:n julkaisu ei ollut ihan sitä, mitä Starbreeze povasi tai halusi. Pelaajia on huomattavasti vähemmän kuin kehittäjä haluaisi myöntää, mikä johtuu monesta tekijästä palvelinten prakaamisesta sisällön puutteeseen.
Starbreeze kuitenkin toivoo, että pelaajat ovat kärsivällisiä ja antavat aikaa pitojen paranemiseen. On toki totta, että varsinkin viimeaikoina on ollut pelejä, jotka ovat parantuneet tuntuvasti useita vuosia julkaisustaan. Jopa sarjan edellinen peli voidaan tuoda tästä esimerkkinä.
Saa nähdä kuitenkin, palaavatko pelaajat pelin ääreen myöhemmällä päivämäärällä. On iso työ saada asiakkaat takaisin, kun ne on jo kertaalleen pettänyt.
Lähde: Eurogamer
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti