Niinhän siinä kävi - The Last of Us ei saa odotettua verkkomoninpeliään
Ehkä tätä osattiin odottaa, ehkä ei. Monien, monien viivästysten jälkeen Naughty Dog ilmoittaa sivustollaan, että The Last of Us Online -moninpeliprojekti on peruttu.
Sivulla selitetään, miten päätökseen päädyttiin ja suurin syy ovat vähemmän yllättäen resurssit: sen lisäksi, että kunnianhimoinen projekti pitäisi saada valmiiksi, sitä pitäisi ylläpitää ja päivittää vuosia julkaisun jälkeen. Selvää ei ole, miksi tämä tuli Naughty Dogille yllätyksenä, mutta nyt he olivat sanojensa mukaan tienristeyksessä: joko ryhtyä pelkästään verkkopeliä ylläpitäväksi fimaksi, tai jatkaa yksinpelielämysten kehittämistä. Päätös kallistui jälkimmäiseen.
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti