15 minuuttia Red Alert 3 -strategiaa
Command & Conquer: Red Alert 3:n vastaava tuottaja Chris Corry opastaa sarjan fanit marraskuussa julkaistavan pelin syövereihin uudella 15-minuuttisella esittelyvideolla. Electronic Arts aikoo tehdä punaisen uhan kolmannesta tulemisesta entistä humoristisemman ja helpommin lähestyttävän.
Pelimekaniikka ja yksiköt ovat huomattavasti yksinkertaisempia kuin Tiberian-sarjan peleissä. Jokaisella yksiköllä on selkeästi yksi tärkeä sekä toinen vähemmän tärkeä ominaisuus ja nämä ominaisuudet ovat vahvoja ainoastaan tiettyä vihollisyksikköä vastaan. Enää pelkällä massiivisella joukolla ei voi jyrätä toista pelaajaa, sillä nyt ratkaisee hyökkäysjoukon kaluston tasapainottaminen.
Myös moninpeleistä pyritään tekemään entistä nopeatempoisempia ja lyhyimmät verkkopelit saattavat kestääkin vain reilut viisi minuuttia. Verkkopelien keskimitta on arvioiden mukaan kuitenkin 20 minuuttia. Command & Conquer: Red Alert 3 ilmestyy marraskuussa PC:lle, PlayStation 3:lle ja Xbox 360:lle.
Lähde: Videogameblogger
Keskustelut (14 viestiä)
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
30.05.2008 klo 10.01
Pettymyksen huokaus koko Kaakkois-Aasiasta.
30.05.2008 klo 10.09
Silloin on nimittäin voittajafiilis kun sen saa tiukan väännön jälkeen purkkiin.
30.05.2008 klo 10.14
Rekisteröitynyt 04.01.2008
30.05.2008 klo 10.16
Rekisteröitynyt 30.07.2007
30.05.2008 klo 11.03
Rekisteröitynyt 04.04.2007
30.05.2008 klo 11.28
"Enää pelkällä massiivisella joukolla ei voi jyrätä toista pelaajaa, sillä nyt ratkaisee hyökkäysjoukon kaluston tasapainottaminen." Harmi, oli niin kivaa hyökätä miljoonalla tankilla ensimmäisessä Red Alertissa.
En kauheasti pidä karkkimaisesta grafiikasta, vaan pitäisi olla rujoa ja realistisen näköistä kuten World in Conflictissa.
Kommenttini saattaa vaikuttaa pelkältä valitukselta, mutta en vain ole tyytyväinen siihen suuntaan mihin EA on alkanut kehittää C&C-sarjaa. Generals oli muuten iha hubaa, mutta C&C se ei kyllä mielestäni ollut. Itse asiassa jo Red Alert 2 oli mielestäni liian humoristisesti ja lapsellisesti tehty, tosin sen teki Westwood.
Vaikken olisikaan alustavasti tyytyväinen tähän niin kyllä silti aion kokeilla ja antaa mahdollisuuden.
Rekisteröitynyt 28.12.2007
30.05.2008 klo 12.10
En kauheasti pidä karkkimaisesta grafiikasta, vaan pitäisi olla rujoa ja realistisen näköistä kuten World in Conflictissa.
Vähän samaa myös minä olen ajatellut aina kun olen jotain tähän liittyvää nähnyt. Väritys on kuin satukirjasta äärimmäisellä kontrastilla. Rakennukset sekä yksiköt taas naurettavan pyöreitä ja kulmattomia.
30.05.2008 klo 12.42
Rekisteröitynyt 10.04.2007
30.05.2008 klo 12.42
Rekisteröitynyt 25.07.2007
30.05.2008 klo 14.20
30.05.2008 klo 14.21
Rekisteröitynyt 03.09.2007
30.05.2008 klo 14.32
Rekisteröitynyt 27.04.2007
30.05.2008 klo 15.44
Minua ei ainakaan ole haitannut tuo "karkkimainen tyyli", eipä C&C mikään realistisin pelisarja ole ikinä ollutkaan, ja melkein tätähän se oli jo RA2:ssa.
Rekisteröitynyt 19.02.2008
30.05.2008 klo 16.35
...Ihme tyyppejä ku ei ole uusia .. ääniä tehny. Kaikki on sitä samaa WANHAA p*skaa tai sitten ne ei ole vielä valmiita?
Kyllä noi pelifirmat aika usein käyttää demoissa dummy-ääniä, jotka voi aivan hyvin olla vaikka sata vuotta sit tehdyistä peleistä. Varmaa on että uusia ääniä siihen tulee. Ainakin uudelleenluettuna samat repliikit. Eihän noita vanhoja oikeesti kestäis taas.
Kirjoita kommentti