Näin erilaiselta Super Smash Bros. olisi voinut näyttää - Nintendo ei halunnut hahmojensa tappelevan
Super Smash Bros. -peliä kehitettiin alun perin projektinimellä Dragon King: The Fighting Game. Sen suunnittelijana toimi toki Smash-pelien isä Masahiro Sakurai ja ohjelmoijana Nintendon pääjohtajanakin sittemmin tunnetuksi tullut Satoru Iwata. Sakurai on julkaissut videon, jossa kerrotaan pelin alkuvaiheista sekä näytetään pelikuvaa, jossa tappelemassa ovat geneeriset ihmishahmot.
Nintendon myyntipuoli ei aluksi edes sulattanut ajatusta siitä, että Nintendon rakastetut, lapsiystävälliset hahmot hakkaisivat toisiaan. Mielipiteet ilmeisesti muuttuivat, kun peliin päästiin oikeasti käsiksi ja pelisarjahan puksuttaa edelleen suosittuna.
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti