Kehittäjien mukaan Skull & Bones ei ole tarinavetoinen peli, vaikka tarinaa seikkailun taustalla kerrotaankin
Ubisoftin Ryan Barnard on paljastanut TrueAchievementsin haastattelussa, ettei yhtiön pitkään kehittämä ja vielä julkaisematon Skull & Bones ole tarinavetoinen peli. Hänen mukaansa seikkailu toki sisältää tarinallisia elementtejä, mutta kyseessä ei silti ole narratiivivetoinen teos. Barnard kertoo, että taustalla kulkevalla tarinalla rakennetaan kokonaisuutta, mutta se ei missään nimessä ole pääpaino. Ubisoft haluaa, että pelaajien on mahdollista olla sellaisia merirosvoja kuin he haluavat olla.
Samalla Barnard myös kertoi, miksi peli ei saavu vanhemmille konsoleille. Skull & Bones nähdään ainoastaan Xbox Series-laitteilla, PlayStation 5:lla ja PC:llä. Hän kertoo, että yhtiö päätti kehitysvaiheessa panostaa pitkäikäisyyteen, jolloin syntyi päätös julkaista seikkailu ainoastaan uudemmille laitteille.
Skull & Bones julkaistaan 8. marraskuuta.
Kokonaisuudessaan Ryan Barnardin haastattelun voit lukea täältä.
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti