Bethesda tarjosi työtä näyttävän Fallout: London -modin parissa työskenneille kahdelle amatöörikehittäjälle
Fallout: London on kunnianhimoinen ja näyttävältä vaikuttava DLC-kokoisena mainostettu modi Fallout 4 -peliin ja äskettäin ensi vuodeksi julkaisupäivän saanut projekti onnistui vaikuttamaan jopa Bethesdan niin, että pelistudio tarjosi töitä kahdelle modin parissa työskenneelle amatöörikehittäjälle.
Pelin teknisenä neuvonantajana ja projektin johtajana toiminut Ryan Johnson päätyi ottamaan vastaan työpaikan Bethesdalta kenttäsuunnittelijana mutta teki sen vasta, kun oli varmistanut itselleen jatkajan sekä kun oli tehnyt loppuun kaikki modia varten lupaamansa suunnittelutyöt.
Kuitenkin modiprojektin johtajana toimiva Dean Carter päätyi kieltäytymään mahdollisesta unelmatyöstään Fallout-pelisarjan parissa (vaikkakin tosin ristiriitaisen vastaanoton saaneen Fallout 76 -pelin kanssa) ja päätti jatkaa työskentely Fallout: Londonin parissa sen valmistumiseen saakka.
We have a few very special and bittersweet announcements for you all today.
— Fallout London (@FalloutLondon) June 30, 2022
Please read: pic.twitter.com/nZihjqSifH
Pelaajat post-apokalyptiseen Lontooseen vievän Fallout: London -projektin paljastettiin kesäkuun lopussa julkaistulla uudella trailerilla saapuvan joskus ensi vuoden puolella.
Lähde: Eurogamer
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti