Sonic Originsin tekijä ei ole lainkaan tyytyväinen lopputulokseen - ''Segan syytä!''
Sega palkkasi Sonic Origins -peliä työstämään useita apustudioita ja yksi niistä oli Headcannon, jonka Simon Thonley julkaisi Twitterissään pitkän kirjoituksen Segan toiminnasta. Syy mutrusuulle ovat pelistä löytyvät bugit, jotka eivät miehen mukaan ole kaikilta osin heidän vikansa.
Thonley myöntää, ettei sekään, mitä he Segalle toimittivat ollut täydellistä, mutta kun heidän palasensa yhdistettiin mukaan isompaan kokonaisuuteen ja Sega teki siihen omia muutoksiaan, mukaan tuli "villejä bugeja", joista Headcannon saa nyt palautetta niskaansa.
"Teimme ulkopuolisina omaa projektiamme, joka sitten väännettiin aivan erilaiseksi". "Otan täyden vastuun omista ja tiimimme tekemistä virheistä ja niitä oli joitakin. Joitain oikeita virheitä, joitain, jotka olisi pitänyt huomata, hieman kiirehtimistä ja joitain, jotka huomasimme, mutta joita meidän ei annettu korjata."
"En halua taistella Segaa vastaan enkä päästä heistä eroon. Teen mielelläni lisätöitä oikeissa olosuhteissa, mutta se onkin eri asia, haluavatko he sitä."
This is frustrating. I won't lie and say that there weren't issues in what we gave to Sega, but what is in Origins is also not what we turned in. Integration introduced some wild bugs that conventional logic would have one believe were our responsibility- a lot of them aren't.
— Stealth (@HCStealth) June 24, 2022
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti