Warhammer 40,000: Chaos Gate - Daemonhuntersin pelaajat suuttuivat Twitch Drops -mainoskampanjasta - kehittäjät riensivät paikkaamaan tilanteen
Erilaiset Twitch Drops -mainoskampanjat ovat nykyisin usein käytetty markkinointimuoto. Yleensä niiden tarkoituksena on jakaa pelaajalle peliin tarkoitettuja tarvikkeita ilmaiseksi. Vastineeksi pelaajan on katsottava tietty määrä suoratoistajan tai useamman lähetystä. Mainoskampanjat nostavat usein pelit hetkellisesti Twitchin katsotuimpien pelien joukkoon, joka on peleille hyvää markkinointia. Toisaalta asialla on myös varjopuoli. Uutisoimme aiemmin, kuinka Overwatch 2:n Twitch-suosio romahti Drops-kampanjan jälkeen. Hetkellisesti Overwatch 2 -striimejä kasteli jopa 1,5 miljoonaa katsojaa.
5. toukokuuta julkaisunsa saanut Warhammer 40,000: Chaos Gate - Daemonhunters sai myös oman Twitch Drops -kampanjan, joka suututti hyvin nopeasti pelin pelaajat. Erityisesti yksi Steamiin jätetty arviointi on nostanut päätään. Sen kirjoittaja kertoo olevansa kyllästynyt siihen, että pelaajien tulisi katsoa jotain turhia striimejä sen sijasta, että he pelaisivat peliä, josta ovat maksaneet.
Pian pelinkehittäjät riensivätkin paikalle kertomaan, että he ymmärtävät pelaajia ja heidän turhautumistaan. Uuden muutoksen myötä jokainen pelaaja tuleekin saamaan mainoskampanjan tavarat, vaikka ei katsoisi lähetyksiä. Tarvikkeet tulevat saataville myöhemmin toukokuun aikana.
Warhammer 40,000: Chaos Gate - Daemonhuntersin Twitch Drops -kampanjassa on tarjolla Darig's Falchions, Darig's Edge ja Darig's Precision sekä AngryJoeShown eksklusiivinen Darig's Bolter. Kyseessä on aseita, joita pelaajat käyttävän pelin alkuvaiheissa.
Lähde: Kotaku
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti