Crystal Dynamics vahvisti työstävänsä seuraavaa Tomb Raideria - moottorina hyrrää upouusi Unreal Engine 5
Crystal Dynamics on vahvistanut työskentelevänsä seuraavan Tomb Raiderin parissa. Saman yhtiön käsistä on lähtenyt muun muassa Rise of the Tomb Raider (2015) ja Tomb Raider (2013). Vuonna 2018 ilmestynyt Shadow of the Tomb Raider puolestaan oli Eidos Montréalin käsialaa.
Samalla paljastui, että tuleva Tomb Raider pyörähtää upouudella Unreal Engine 5 -pelimoottorilla. Aiemmin Unreal Engine 5:tä on hyödyntänyt muun muassa Fortnite.
Alla uunituore Next Tomb Raider built on Unreal Engine 5 -video, jossa kerrotaan uuden pelimoottorin tuomat etuudet. Videolla mainitaan, että kehittäjien tavoitteena on tuottaa korkealaatuinen ja elokuvallinen toimintaseikkailupeli.
Uudelle Tomb Raiderille ei vielä kerrottu tarkempaa julkaisuajankohtaa.
Lähde: Eurogamer
Keskustelut (2 viestiä)
05.04.2022 klo 22.04 3
07.04.2022 klo 13.45
Uuh. Laran upea vartalo Unreal Engine 5:lla. Can't wait. :)
Foundationin laskentatehot eivät riittäneet kunnon tissi-fysiikoihin, minkä takia niitä pienennettiin. UE5:lla rintojen kohdalla on luultavasti reijät, koska moottorin tehot on kaikki panostettu vain partikkeliefekteille.
Kirjoita kommentti