The New York Times osti suosiota niittäneen Wordlen - ainakin aluksi peliä voi tahkota ilmaiseksi
Sanomalehti The New York Times on ostanut suosiota niittäneen Wordle-pelin. Hankinta on osa lehden strategiaa saada ihmiset vierailemaan lehden sivuilla sekä pelaamaan muitakin New York Timesin pelejä.
The New York Timesillä on tarjolla myös palvelu, jossa viiden dollarin kuukausihinnalla saa pelata mm. The Crosswordia ja Spelling Beetä. The New York Times ja Wordlen luoja Josh Wardle on kuitenkin luvannut, että sanapeli pysyy maksuttomana saapuessaan The New York Timesin sivustolle. Jää kuitenkin nähtäväksi, siirtyykö suosiota niittänyt teos myöhemmin osaksi lehden maksullista palvelua.
Amerikkalainen ohjelmoija Josh Wardle julkaisi Wordle-pelin verkkoon lokakuussa. Kyseessä on sanapeli, jossa pelaajalla on kuusi yritystä arvata yksi viisikirjaiminen sana. Sana vaihtuu joka päivä.
Lähde: Gamesradar
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti