Tuorein sisältö

PUBG-miehellä on valtavia suunnitelmia: Artemis-pelin alue on ''maapallon kokoinen''

08.09.2021 klo 11.00 | Luettu: 2804 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


VentureBeat kertoo uusia kuulumisia Brendan "PlayerUnknown" Greenestä , joka lähti äskeittäin omille poluilleen PUBG-peliä julkaisevasta firmasta ja perusti oman, uuden pelistudionsa.

Sen firman nimi on PlayerUnknown Productions ja ensimmäinen projekti on nimeltään Prologue. Se on nimensäkin mukaisesti esiosa, "pieni" maistiainen siitä, mitä on tulossa. Silti sekään ei ole pieni, vaan monen peliin verrattaessa jättimäinen, 64 x 64 kilometrin kokoinen avoin virtuaaalinen maailma. Prologue tullaan julkaisemaan "maksa mitä haluat" -demona, joka esittelee sitä, mitä Greene avoimelta maailmalta haluaa. Kyseessä on kuitenkin vasta esimakua pelistä nimeltä Project Artemis.

Mikäli ideat Prologuen suhteen toimivat, tavoitteena on Maapallon kokoinen virtuaalinen maailma.

"Artemis on matka kohti sellaista pelielämystä, josta ollaan uneksittu vuosikymmeniä, mutta joka ei ole ollut ennen mahdollista: valtava, syvällinen maailma, jossa mitä tahansa voi tapahtua."

"Haluan maailman, jossa voi kulkea maileja löytämättä pelaajien tukikohtia - ja sitten kun sellaisen löytää, se ei olekaan pieni laatikko, vaan kokonainen asutus."


V2.fi | Manu Pärssinen
< Hell Let Loose rymis... Teksasin aborttilais... >

Keskustelut (3 viestiä)

RandomSwinger

08.09.2021 klo 16.00

No niimpä justiinsa. Ehkä tämä lähestymistapa toimi Flight Simulatorissa, mutta noin yleisesti laatu korvaa määrän. On tietysti hieman makuasia kuinka kauan kukakin tällaisissa proseduaalisesti generoiduissa ympäristöissä jaksaa rämpiä mutta, itseäni alkaa ainakin nopeasti puuduttaa, sillä kaikki mahdolliset ympäristövariaatiot ovat oleellisimilta osin usein nopeasti nähty.
lainaa
RandomSwinger

08.09.2021 klo 16.00

No niimpä justiinsa. Ehkä tämä lähestymistapa toimi Flight Simulatorissa, mutta noin yleisesti laatu korvaa määrän. On tietysti hieman makuasia kuinka kauan kukakin tällaisissa proseduaalisesti generoiduissa ympäristöissä jaksaa rämpiä mutta, itseäni alkaa ainakin nopeasti puuduttaa, sillä kaikki mahdolliset ympäristövariaatiot ovat oleellisimilta osin usein nopeasti nähty.
lainaa
fbkabfjs

08.09.2021 klo 16.51

joo 10vuotuaana siina 2000luvun alussa itekin ajattelin et vitsit kun olis kaikki pelit yhdistetty sellaseen gta earth peliin mis voi menna kenen vaan taloon ja tehda mita vaan... sit joskus 2010 luvulla totesin assassins creedien gtan divisionien yms jalkeen et ihan paska idea. tyhjia merkityksettomia onttoja maailmoja on pelit taynna ja vaikka kuinka nakisivat vaivaa niin 64km on jo ihan tajuton koko ja kiinnostavat tapahtuu ehka 2km alueella. tuo ukko ei selvasti kasvanut isoks
lainaa

Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova