Facebook testaa kohdennettua mainontaa Oculus Quest 2 -laitteissa
Facebook kertoo aloittavansa pelinsisäisten mainosten testaamisen Oculus Quest 2 -laitteissa. Jatkossa yhtiö kohdentaa käyttäjien Facebook-profiilien perusteella mainoksia Oculus Quest -peleihin ja -sovelluksiin.
Ensimmäisenä mainontaa kokeillaan Resolution Gamesin räiskintäpeli Blastonissa, mutta jatkossa kokeiluja laajennetaan osaksi myös muita pelejä ja sovelluksia. Yhtiö kertoo keräävänsä testistä palautetta, jonka perusteella palvelua kehitetään eteenpäin. Kokeilun tarkoituksena on keksiä ja kehittää uusia tapoja tulojen saamiseksi.
Tiedotteessa Facebook painottaa Oculus Questeissa tehdyn mainonnan olevan yhtä säännösteltyä kuin esimerkiksi Facebookissa tai Instagramissa. Halutessaan käyttäjä voi Facebookin tapojen mukaisesti esimerkiksi poistaa sellaiset mainokset, joita käyttäjä ei halua nähdä. Lisätietoja aiheesta voit lukea Oculus-blogista.
Keskustelut (5 viestiä)
19.06.2021 klo 11.18
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
19.06.2021 klo 11.36
19.06.2021 klo 12.26
20.06.2021 klo 01.07
Rekisteröitynyt 08.01.2017
21.06.2021 klo 09.38
Kirjoita kommentti