Amazon UK on aloittanut korvausprosessin koskien kadonneita PlayStation 5 -konsoleita
Push Squaren uutisen mukaan Amazon UK on aloittanut korvausprosessin koskien kadonneita PlayStation 5 -konsoleita. Uutisoimme aiemmin, kuinka Amazon UK:sta konsoleita tilanneet henkilöt eivät koskaan saaneet laitteitaan. Tuolloin epäiltiin, että joku tai jotkut olisivat varastaneet konsolit ja vaihtaneet paketteihin tilalle muita tuotteita kuten keittiötarvikkeita ja koiranruokaa.
Anthony Dickens (mm. Push Squaren omistaja) twiittasi kopion saamastaan sähköpostista. Viestissä Amazon kehottaa tarkastamaan maksukorttitiedot, jotta yhtiö voi laskuttaa konsolista sekä lähettää tämän Dickensille.
24. marraskuuta Dickens twiittasi, että Amazon ei edelleenkään tiedä, mihin tilattu PlayStation 5 katosi. Twiittien perusteella Amazon on hyvittänyt Dickensille alkuperäisen PlayStation 5:n hinnan, ylimääräiset 150 puntaa aiheutuneesta mielipahasta sekä 10 punnan lahjakortin käytettäväksi Amazon-kauppaan.
Twiittejä selaamalla kuitenkin vaikuttaisi siltä, että kaikki työntekijät eivät tiedä korvausprosessista. Osa asiakkaista kertoo, että Amazonin asiakaspalvelijat ovat kertoneet käytännön olevan valhetta. Dickens kuitenkin kehottaa muita samassa tilanteessa olevia olemaan rohkeasti yhteydessä Amazonin asiakaspalveluun.
Well done @AmazonUK for “putting it right”. Hopefully it’ll actually arrive this time... #ps5 pic.twitter.com/XllLIy2ocV
— Anthony Dickens (@antdickens) December 2, 2020
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti