Resident Evil 3 Remake ei sittenkään päästä Nemesistä pelaajan kimppuun tallennushuoneissa (päivitetty)
Päivitys: Kävi ilmi, että Offial Xbox Magazine -lehden kirjoittajat olivat hieman hätiköineen johtopäätelmiensä kanssa ja Capcom on nyt vahvistanut usealle muulle lähteelle, että uudessa Resident Evil 3 remake -pelissä Nemesis ei vieläkään voi seurata pelaajaa tallennushuoneisiin.
Resident Evil -pelisarjassa ainakin yksi asia on ollut aikaisemmin täysin varmaa: tallennushuoneet ovat tarjonneet turvallisen hengähdystauon huolimatta siitä kuinka monta zombia tai virushirviötä on ollut pelaajan kintereillä huoneeseen mennessä.
Asianlaitaan ei myöskään ole tulossa muutosta, sillä kävi ilmi että uudessa Official Xbox Magazine -lehdessä ilmestyneessä artikkelissa oli virhe eikä toisin kuin täälläkin aiemmin uutisoitiin pelin nimikkopahiksena toimiva Nemesis-hirviö pystykään seuraamaan pelaajaa myös tallennushuoneisiin jahdatessaan tätä.
Artikkelin kirjoittajat olivat hämääntyneet yhdestä pelin alkuperäisessä versiossa olleista kohtauksista, joka voi onnistua huijaamaan pelaajaa luulemaan olevansa turvassa tallennushuoneessa vaikka näin ei itseasiassa olekaan. Kuitenkin uusi artikkeli sisälsi paljon muuta uutta mielenkiintoista tietoa kuten sen, että Capcom on huomattavasti laajentanut Raccoon Cityn -kaupunkia ja lisännyt peliin paljon vaihtoehtoista lisäsisältöä.
Vaikka Nemesis-huhu osoittautuikin väärinymmärrykseksi, niin peli vaikuttaa yhä muuten kaikin puolin lupaavalta ja aina on mahdollista, että pelissä tullaan näkemään myös jotain muuta mielenkiintoista.
Resident Evil 3 remake julkaistaan 3. päivä huhtikuuta 2020 Xbox One-, Playstation 4- ja PC-alustoille.
Lähde: Polygon
Keskustelut (4 viestiä)
06.03.2020 klo 23.32 2
Rekisteröitynyt 11.08.2008
06.03.2020 klo 23.38 1
07.03.2020 klo 00.27
07.03.2020 klo 01.58
Tallennushuoneet pysyvät edelleen zombi- ja hirviövapaina. Official Xbox Magazinen testatessa peliä Nemesis jahtasi pelaajaa huoneeseen jossa oli kirjoituskone. Se huone ei kuitenkaan ollut varsinainen turvallinen tallennushuone, mikä kävi ilmi myös musiikista. Tämä on siis pelkkä uutisankka. https://www.gamesradar.com/dont-worry-resident-evil-3-safe
Hieman harmillista. Olisi ollut mielenkiintoinen uudistus.
Muistelin kyllä alkuperäisessä pelissä olleen tuon tyyppinen kohtaus, jossa Nemesis seuraa huoneeseen missä on kirjoituskone mutta pelaajana sen tosiaan huomasi olevan "normaali" huone tallennushuoneen sijaan koska siellä ei soinut oikea musiikki. Ilmeisesti Official Xbox Magazinen -lehden kirjoittajat eivät olleet koskaan alkuperäistä peliä pelanneet tai olivat sitten tämän kohtauksen unohtaneet.
Pitää siis päivittää uutista.
Kirjoita kommentti